Dagcafé
+17
Lejow
Tullow
Error
Erin
Bimbam
Rush
Marin
Lotus
Toet
Tiana
May
Printje
Sjaantje
Suus
Kabouter
ExpressoB
Joontjuh
21 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé
Maar al wel heel veel meer vrouw. Als man was het echt een man.Reva schreef:Ik vind die stem nog wel mannelijk..
Gast- Gast
Dan houd ik van Revahaar..
Best bizar dat ze in dat huis mogen blijven wonen als twee minderjarige kinderen. Zal er dan helemaal geen voogd zijn?
Best bizar dat ze in dat huis mogen blijven wonen als twee minderjarige kinderen. Zal er dan helemaal geen voogd zijn?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Dan houd ik van Revahaar..
Denk wel dat er iemand als voogd is aangewezen, kan toch bijna niet anders lijkt me.. Ik jank weer gezellig keihard mee.
Gast- Gast
Misschien nog een paar van de docu's kijken uit het andere topic?Reva schreef:Smikkell schreef:Dan houd ik van Revahaar..
Denk wel dat er iemand als voogd is aangewezen, kan toch bijna niet anders lijkt me.. Ik jank weer gezellig keihard mee.
Gast- Gast
Ik wil dat er een koe op mijn tent schijt.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Smikkell schreef:Ik wil ook Sophie Hilbrand haar...
Niet naar de kapper gaan en niks mee doen. Soms bolt het naar rechts, soms naar links, gewoon welke kant de wind op stond. Ideaal.
Ik vraag me wel ontzettend af hoe het was gegaan als het broertje de oudste was geweest..
Gast- Gast
Ja, het is wel een verstandig meisje. Het begon er mee dat zij, 18 jaar, op gesprek zat op zijn ouderavond.. Vreemd!Reva schreef:Smikkell schreef:Ik wil ook Sophie Hilbrand haar...
Niet naar de kapper gaan en niks mee doen. Soms bolt het naar rechts, soms naar links, gewoon welke kant de wind op stond. Ideaal.
Ik vraag me wel ontzettend af hoe het was gegaan als het broertje de oudste was geweest..
Gast- Gast
Reva schreef:toetje_ schreef:Ik wil dat er een koe op mijn tent schijt.
Dan heb ik 4 lowlands kaartjes gewonnen
Toet- Lady Post-a-lot
Lekkere dingen!!
Alleen ik dacht dat quinoa net zoals als pasta/rijst was...dus zeg maar avondeten
Alleen ik dacht dat quinoa net zoals als pasta/rijst was...dus zeg maar avondeten
Gast- Gast
Het wordt op verschillende manieren gebruikt. Ik heb het nooit gegeten.Reva schreef:Lekkere dingen!!
Gast- Gast
Lijnzaad gebruik ik wel regelmatig. De olie is maar heel kort houdbaar na openen en ik krijg zo'n hele fles niet zo snel leeg.
Gast- Gast
Ik heb het ook nog nooit gegeten, maar in de nieuwe allerhande zag ik dat ah het nu ook heeft. Mijn lijnzaadolie gaat ook altijd over datum
Gast- Gast
Ik ga slapen, weltruste.
Toet- Lady Post-a-lot
Truste Toet.
Ik zoek iets geschikts voor een bruiloft. De SALE jurken van de Steps zijn allemaal uitverkocht.
Ik zoek iets geschikts voor een bruiloft. De SALE jurken van de Steps zijn allemaal uitverkocht.
Gast- Gast
Ik word al depressief als ik aan mijn aankomende bruiloft denk in september.. In de winkel hing nog behoorlijk wat, bij Steps.
Gast- Gast
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Pagina 16 van 40
Permissies van dit forum: