Dagcafé
+17
Lejow
Tullow
Error
Erin
Bimbam
Rush
Marin
Lotus
Toet
Tiana
May
Printje
Sjaantje
Suus
Kabouter
ExpressoB
Joontjuh
21 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé
Smikkell schreef:Omdat Reva doei tegen haar zeiMay schreef:Ik zie dat SunnyScience ook weg is, dat had ik ook gemist.
Ik vind het niet meer dan beleefd om gedag te zeggen als mensen
Gast- Gast
Smikkell schreef:Omdat Reva doei tegen haar zeiMay schreef:Ik zie dat SunnyScience ook weg is, dat had ik ook gemist.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Er ligt nog steeds zuurkool op de vloer
Ik ben moe.
Zo, jij bent echt lui. tering haha
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Erg heExpressoB schreef:Smikkell schreef:Er ligt nog steeds zuurkool op de vloer
Ik ben moe.
Zo, jij bent echt lui. tering haha
Ik wil niet slapen. Geen zin in morgen
Gast- Gast
Hee ik ben er ook nog even!
Ik denk dat ik ziek begin te worden! Afgelopen weekend had ik ineens een opgezette keel en deed het pijn bij het slikken, maar nu doet mijn hele hoofd pijn. Er zit zoveel druk op dat mijn ogen pijn doen en rood zijn en ik heb een loopneus en begin verkouden te worden. Morgen stomen in de hoop dat de druk vermindert, want dit is geen pretje . Heb de hele avond al beroerd in bed gelegen, maar met een lading paracetamol is het nu wel even te doen!
Ik heb ook al bedacht dat ik het niet erg vind als ik het appartementje niet krijg. Er zal binnenkort heus wel een ander appartementje op mijn pad komen en dan kan ik ondertussen door sparen en misschien krijg ik er dan wel een toegewezen waarbij ik niet 3 verdiepingen trappen hoef te lopen of zit er een lift in. Als ik dit appartement nu wel krijg is het ook goed, maar als ik hem niet krijg is het ook goed :-).
Smikk, wat is er morgen ?
Ik denk dat ik ziek begin te worden! Afgelopen weekend had ik ineens een opgezette keel en deed het pijn bij het slikken, maar nu doet mijn hele hoofd pijn. Er zit zoveel druk op dat mijn ogen pijn doen en rood zijn en ik heb een loopneus en begin verkouden te worden. Morgen stomen in de hoop dat de druk vermindert, want dit is geen pretje . Heb de hele avond al beroerd in bed gelegen, maar met een lading paracetamol is het nu wel even te doen!
Ik heb ook al bedacht dat ik het niet erg vind als ik het appartementje niet krijg. Er zal binnenkort heus wel een ander appartementje op mijn pad komen en dan kan ik ondertussen door sparen en misschien krijg ik er dan wel een toegewezen waarbij ik niet 3 verdiepingen trappen hoef te lopen of zit er een lift in. Als ik dit appartement nu wel krijg is het ook goed, maar als ik hem niet krijg is het ook goed :-).
Smikk, wat is er morgen ?
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Mooi dat je er vrede mee hebt als deze het niet gaat worden, SG! Balen dat je niet lekker bent, misschien is het van korte duur. Ik wist gisterochtend echt ook niet waar ik het moest zoeken en gistermiddag at ik alweer softijs
Gast- Gast
Stylegirl, je beschermt jezelf dus eigenlijk voor de eventuele teleurstelling.
Ik vind het echt heel vervelend voor je dat het zo is gelopen. Ik heb zelf ook zoiets meegemaakt, bij mijn eerste huis wat ik dus uiteindelijk niet kreeg omdat nummer 1 het toch wel wilde hebben. Ik had alleen alle papieren al ingeleverd. Ik was zo verdrietig!! Ik had zo hard woonruimte nodig.
Ik vind het echt heel vervelend voor je dat het zo is gelopen. Ik heb zelf ook zoiets meegemaakt, bij mijn eerste huis wat ik dus uiteindelijk niet kreeg omdat nummer 1 het toch wel wilde hebben. Ik had alleen alle papieren al ingeleverd. Ik was zo verdrietig!! Ik had zo hard woonruimte nodig.
Gast- Gast
Gast- Gast
Reva en Smikkell, ja ik ben eigenlijk wel bang voor nog een teleurstelling, dus ik probeer er nu maar vanuit te gaan dat ik het niet krijg, krijg ik het wel is het alleen maar meegenomen. Heb al zoveel tegenslagen gehad en ik kan er echt niet meer heel veel bij hebben dus dan maar op deze manier.
Reva, ik ben al 3 dagen bezig om ziek te worden, dus het zal wel doorzetten nu .
En Smikkell dat is echt rot, zeker als je al praktisch de woonruimte had! Ik vind dat je maar 1x mag beslissen, wil je het niet, gaat het naar de volgende en kun je je niet meer bedenken. Ik wil ook zo snel mogelijk weg bij mijn vader, want dit huis moet verkocht worden en ik wil niet het risico lopen om terug naar mijn moeder te moeten gaan of om dan heel snel woonruimte te vinden..
Reva, ik ben al 3 dagen bezig om ziek te worden, dus het zal wel doorzetten nu .
En Smikkell dat is echt rot, zeker als je al praktisch de woonruimte had! Ik vind dat je maar 1x mag beslissen, wil je het niet, gaat het naar de volgende en kun je je niet meer bedenken. Ik wil ook zo snel mogelijk weg bij mijn vader, want dit huis moet verkocht worden en ik wil niet het risico lopen om terug naar mijn moeder te moeten gaan of om dan heel snel woonruimte te vinden..
Tiana- Ratel
Afscheid nemen is altijd moeilijk en zeker bij zoiets als dit. Maar ik neem aan dat de rest van de groep dat ook wel begrijpt en dat ze ook met je mee zullen voelen. Weet je al hoe het ongeveer zal gaan morgen, dat scheelt voor mij altijd al een hoop, als ik weet wat ik ongeveer kan verwachten. Maar alvast heel veel succes morgen
Tiana- Ratel
Ik duim voor je stylegirl. Jij hebt ook gewoon echt een plek voor jezelf nodig.
Ja, de woning was al aan mij toegewezen, terwijl ondertussen een collega de woning alsnog aan nummer 1 had toegewezen. Domme fout.
Uiteindelijk heb ik een beter huis gekregen (andere woningbouw) en is dat 1e huis een jaar later gesloopt. Maar toen vond ik het heel erg!
Ja, de woning was al aan mij toegewezen, terwijl ondertussen een collega de woning alsnog aan nummer 1 had toegewezen. Domme fout.
Uiteindelijk heb ik een beter huis gekregen (andere woningbouw) en is dat 1e huis een jaar later gesloopt. Maar toen vond ik het heel erg!
Laatst aangepast door Smikkell op wo 3 aug 2011 - 10:52; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik snap dat het op zo'n moment dan heel erg is! Maar uiteindelijk ben je wel beter terecht gekomen, laten we hopen dat dat bij mij ook gebeurt .
Tiana- Ratel
Klote Smikk, ik snap heel goed dat je het liever wil uitstellen naar volgende week vrijdag. Als dat je écht beter doet voelen, zou ik het doen. Maar niet als je nu diep van binnen weet dat je volgende week net zo zit en het gewoon uitstel van executie is. Maar als het echt is omdat het morgen anders ipv volgende vrijdag, dan zou ik dat doen, als het nog kan. Of ben je ook blij als je er morgenavond vanaf bent?
Gast- Gast
Gast- Gast
Gast- Gast
Smikkell, je hoeft het toch ook niet uit te leggen? Ik denk dat het voor jou zelf wel goed is uiteindelijk om afscheid te nemen want dan kun je dit ook afsluiten zeg maar. Dan is de therapie daar klaar. En dat de groep hun oordeel over jou klaar heeft, daar hebben ze helemaal geen recht toe. Maar wel fijn dat de hulpverlening je begrijpt!
Tiana- Ratel
Precies. Maar gewoon deze woning krijgen en daar blij mee zijn en lang kunnen wonen is ook primaStylegirl schreef:Ik snap dat het op zo'n moment dan heel erg is! Maar uiteindelijk ben je wel beter terecht gekomen, laten we hopen dat dat bij mij ook gebeurt .
Gast- Gast
PFFFFF, ik moet echt keihard janken om het 'ergste momenten uit je leven' topic. Wat een narigheid
Gast- Gast
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Pagina 14 van 40
Permissies van dit forum: