Dagcafé
+17
Lejow
Tullow
Error
Erin
Bimbam
Rush
Marin
Lotus
Toet
Tiana
May
Printje
Sjaantje
Suus
Kabouter
ExpressoB
Joontjuh
21 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé
Dat wil ik juist, Expresso, dat mensen vragen wat er is zo weet ik zeker dat er aandacht is voor mijn probleem. Eerlijk ben ik he?
Gast- Gast
ExpressoB schreef:Storm schreef:Sjaantje schreef:Ook al goed! En anders wil ik wel co-ouderschap samen met StormProudMama schreef:Sorry, ze horen samen
en dan ben ik de oppas
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Storm schreef:Dat wil ik juist, Expresso, dat mensen vragen wat er is zo weet ik zeker dat er aandacht is voor mijn probleem. Eerlijk ben ik he?
Gast- Gast
Storm schreef:Dat wil ik juist, Expresso, dat mensen vragen wat er is zo weet ik zeker dat er aandacht is voor mijn probleem. Eerlijk ben ik he?
Dat dacht ik niet, laat maar.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Maar goed, hier mijn dilemma: niet quoten dus. Misschien open ik er nog wel een topic over..
Mijn vriendin houdt deze maand haar verjaardagsfeest. Het is nogal een feestbeest, mijn vriendin, dus ze houdt haar verjaardag in de kroeg waar ze werkt en het heeft elk jaar een thema. Echt superleuk! Vorig jaar ben ik ook al niet naar haar verjaardag geweest wat ik echt vreselijk jammer vond, ondanks dat ik er lang voor moet reizen (ze woont in Nijmegen).
Nu het volgende: er is 2 jaar geleden iets voorgevallen, en sindsdien heeft mijn vriend een hekel aan haar. Hij kan haar niet luchten of zien, en als ik alleen al haar naam uitspreek begint hij al te steigeren. Hij heeft het liefst dat ik niet meer met haar afspreek en vindt het absoluut niet leuk als ik dit wel doe. Hij laat me wel gaan, maar met de grootste moeite.
Nu ben ik dus onwijs bang dat hij me gaat 'verbieden' om naar haar feest te gaan. Terwijl ik zo ontzettend graag wil gaan..ik weet dat ik me niks kan laten verbieden door hem maar ik voel me zo ontzettend schuldig..
Mijn vriendin houdt deze maand haar verjaardagsfeest. Het is nogal een feestbeest, mijn vriendin, dus ze houdt haar verjaardag in de kroeg waar ze werkt en het heeft elk jaar een thema. Echt superleuk! Vorig jaar ben ik ook al niet naar haar verjaardag geweest wat ik echt vreselijk jammer vond, ondanks dat ik er lang voor moet reizen (ze woont in Nijmegen).
Nu het volgende: er is 2 jaar geleden iets voorgevallen, en sindsdien heeft mijn vriend een hekel aan haar. Hij kan haar niet luchten of zien, en als ik alleen al haar naam uitspreek begint hij al te steigeren. Hij heeft het liefst dat ik niet meer met haar afspreek en vindt het absoluut niet leuk als ik dit wel doe. Hij laat me wel gaan, maar met de grootste moeite.
Nu ben ik dus onwijs bang dat hij me gaat 'verbieden' om naar haar feest te gaan. Terwijl ik zo ontzettend graag wil gaan..ik weet dat ik me niks kan laten verbieden door hem maar ik voel me zo ontzettend schuldig..
Gast- Gast
Maar dat is wel echt de reden waarom ik niet meteen mijn verhaal drop. Het voelt voor mij veiliger om eerst te vragen of er animo is om naar mijn verhaal te luisteren, anders loop ik te blaten voor niks.ExpressoB schreef:Storm schreef:Dat wil ik juist, Expresso, dat mensen vragen wat er is zo weet ik zeker dat er aandacht is voor mijn probleem. Eerlijk ben ik he?
Dat dacht ik niet, laat maar.
Gast- Gast
Moeilijk, Storm. Geen idee waarom je vriend een hekel aan het heeft (vind jij het legitiem of niet?), maar als jij graag naar haar feest wil, zou ik toch gewoon gaan.
Gast- Gast
Zo, daar ben ik weer. Ik heb net een cornetto achter m'n kiezen en nu neem ik de laptop mee naar bed, tijd voor een beetje Maple-time :-)
Gast- Gast
Storm, ik denk dat het er vooral aan ligt wát er precies is voorgevallen (naar wie toe, wie zich vooral gekwetst heeft gevoeld enzo) en ik krijg de indruk dat het voorval vooral op je vriend gericht was? Dan kan ik me voorstellen dat jij het makkelijker loslaat dan hij.
Vind jij het redelijk dat hij het liefst heeft dat je niet meer met haar afspreekt, en snap je zijn beweegredenen?
In principe zeg ik: het is jouw leven en jouw vriendschap dus jij bent ook degene die bepaalt of je wel of niet naar dat feest gaat. Maar je loyaliteit tegenover je vriend snap ik ook heel goed!
Eigenlijk heb ik dus niet echt iets zinnigs te zeggen hierover, dus ik hou het even bij een
Vind jij het redelijk dat hij het liefst heeft dat je niet meer met haar afspreekt, en snap je zijn beweegredenen?
In principe zeg ik: het is jouw leven en jouw vriendschap dus jij bent ook degene die bepaalt of je wel of niet naar dat feest gaat. Maar je loyaliteit tegenover je vriend snap ik ook heel goed!
Eigenlijk heb ik dus niet echt iets zinnigs te zeggen hierover, dus ik hou het even bij een
Mja, ik open er wel een topic over, misschien kan ik de dingen dan beter in perspectief zien...
Hoi Maple!
Hoi Maple!
Gast- Gast
Reva schreef:Moeilijk, Storm. Geen idee waarom je vriend een hekel aan het heeft (vind jij het legitiem of niet?), maar als jij graag naar haar feest wil, zou ik toch gewoon gaan.
Ja ik zou ook gaan. Het is een vriendin, als je nou per se naar een jongen zijn verjaardag wou, dan kan ik je vriends reactie helemaal wel goed voorstellen.
Heb 100gr m&m's Limited edition op...is dat veel? (staan paashazen op, bij Action) Maar deze zijn wel ietsje minder lekker, zijn ook andere kleuren.
Bah, ik word echt depressief als foto's van een paar jaar terug zie. Whaha En toch is het ook leuk om te zien.
Gast- Gast
Dan heb je vast appeltaartyoghurt!Smikkell schreef:Mijn yoghurt smaakt naar appeltaart
Eh nee, laat maar ik was in de war met die emmertjes vanillevla met appeltaart *mjammie*
Optimel appel/kaneel. Stuk of 100Sjaantje schreef:Dan heb je vast appeltaartyoghurt!Smikkell schreef:Mijn yoghurt smaakt naar appeltaart
Eh nee, laat maar ik was in de war met die emmertjes vanillevla met appeltaart *mjammie*
Gast- Gast
Ken ik niet, maar klinkt érg lekker!Smikkell schreef:Optimel appel/kaneel. Stuk of 100
Where the hell is everybody??
Edit: laat maar
Reva schreef:LALALALALALAAAAA
Whaha Sjaan
Ik denk dat ik niet veel reacties ga krijgen op mijn topic te veel tekst zeker..
Ik denk dat ik niet veel reacties ga krijgen op mijn topic te veel tekst zeker..
Gast- Gast
Haha, Reva en ik zijn everybody? Ik heb het altijd al gewetenSjaantje schreef:Where the hell is everybody??
Gast- Gast
Maar ik denk dat ze wel trots zijn omdat dagcafe-mensen topics openen i.p.v. alles hier te besprekenStorm schreef:Whaha Sjaan
Gast- Gast
Nou ik was je topic net al aan t zoeken maar zag m niet dus ik dacht dat ie er nog niet stond! Ga even opnieuw zoekenStorm schreef:Whaha Sjaan
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Pagina 10 van 40
Permissies van dit forum: