Dagcafé
+17
Lejow
Tullow
Error
Erin
Bimbam
Rush
Marin
Lotus
Toet
Tiana
May
Printje
Sjaantje
Suus
Kabouter
ExpressoB
Joontjuh
21 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé
Sjaantje schreef:Foei, zit jij af te luisteren???
Taartje is al bijna op *mjammie*
ja, moet ze maar dr deur dicht doen hahaha klagen en nog eens klagen over de overburen en haar eigen leven
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Reva schreef:Reva schreef:Reva schreef:Ben aan de ladenkast begonnen. Kwam net al wat van Muffin tegen *huil*
Wil iemand een pink ribbon sleutelhanger? Tis een ring met haakje en veel van die lintjes en wat hangertjes.
Of AH sneeuwwitje figuurtjes?
Of 5 cheques voor 8 euro korting p.p. voor Dolfinarium?
Zeker niet meer geldig dan weet je wel wat je weggeeft hahhah
In 1998?Reva schreef:Reva schreef:Reva schreef:Ben aan de ladenkast begonnen. Kwam net al wat van Muffin tegen *huil*
Wil iemand een pink ribbon sleutelhanger? Tis een ring met haakje en veel van die lintjes en wat hangertjes.
Of AH sneeuwwitje figuurtjes?
Of 5 cheques voor 8 euro korting p.p. voor Dolfinarium?
Gast- Gast
Meiden, zit Reva eens niet zo te plagen... Het is supergoed dat ze zo hard aan het opruimen is!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Sjaantje schreef:Meiden, zit Reva eens niet zo te plagen... Het is supergoed dat ze zo hard aan het opruimen is!
Wie zegt dat ze hard aan het opruimen is... Misschien zit ze wel met elk ding een uur in d'r handen... WEL weggooien of NIET weggooien
hahha smikkell zelfde gedachte
Ik heb appelcaketaart van de Hema, met spijs.
Volgende week begint het echte leven weer, met gezond eten, buikspieroefeningen enz.
Al val ik ieder dag weer iets af zonder moeite
Volgende week begint het echte leven weer, met gezond eten, buikspieroefeningen enz.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ik heb appelcaketaart van de Hema, met spijs.
eetse :-)
thats the spirit nu nog wel natuurlijk maar dat houd straks op (wil niet lullig doen)
Ik heb nog meer snaaizin Komt door het chips-topic
Ik zit vol voor een weekSjaantje schreef:Ik heb nog meer snaaizin Komt door het chips-topic
Gast- Gast
Weet je hoeveel calorieen je kwijtraakt met borstvoeding geven? Heel veel
En volgende week sta ik er alleen voor overdag, dus vaker naar boven enz. Dus bang dat ik weer snel aankom ben ik niet.
En volgende week sta ik er alleen voor overdag, dus vaker naar boven enz. Dus bang dat ik weer snel aankom ben ik niet.
Gast- Gast
Van mijn stuk taart? Die's al op...Smikkell schreef:PM, omdat June er niet is zeg ik FOOOOTOOOOOO!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik zit vol voor een weekSjaantje schreef:Ik heb nog meer snaaizin Komt door het chips-topic
te veel zuurkool gegeten?
ik heb niet gekeken in het chips-topic
Zal ik je eens wat verklappen? Als je niet zwanger bent geweest komt er ook geen melk uit! M.a.w.: die tip gaat niet voor mij op!ProudMama schreef:Weet je hoeveel calorieen je kwijtraakt met borstvoeding geven? Heel veel
Of van je blubberbuik en alles wat daar nu nog op past, of van de mannen.. Of van de borstvoeding!ProudMama schreef:Van mijn stuk taart? Die's al op...Smikkell schreef:PM, omdat June er niet is zeg ik FOOOOTOOOOOO!
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Zal ik je eens wat verklappen? Als je niet zwanger bent geweest komt er ook geen melk uit! M.a.w.: die tip gaat niet voor mij op!ProudMama schreef:Weet je hoeveel calorieen je kwijtraakt met borstvoeding geven? Heel veelof zal ik voor de zekerheid toch eens een kolf aan paps vragen?
Ja,..ExpressoB schreef:Smikkell schreef:Ik zit vol voor een weekSjaantje schreef:Ik heb nog meer snaaizin Komt door het chips-topic
te veel zuurkool gegeten?
ik heb niet gekeken in het chips-topic
Gast- Gast
Reva schreef:Ik heb geen chips
ik ook niet:(
Smikkell schreef:Of van je blubberbuik en alles wat daar nu nog op past, of van de mannen.. Of van de borstvoeding!ProudMama schreef:Van mijn stuk taart? Die's al op...Smikkell schreef:PM, omdat June er niet is zeg ik FOOOOTOOOOOO!
hahhaha
Niet joh?Sjaantje schreef:Zal ik je eens wat verklappen? Als je niet zwanger bent geweest komt er ook geen melk uit! M.a.w.: die tip gaat niet voor mij op!ProudMama schreef:Weet je hoeveel calorieen je kwijtraakt met borstvoeding geven? Heel veelof zal ik voor de zekerheid toch eens een kolf aan paps vragen?
Zwanger zijn was bij mij al genoeg, liep toen al te lekken...
Gast- Gast
Haha, mijn buik vol leggen lukt niet meer! Zo'n foto had ik aan het eind nog een keer moeten maken, jammer dat ik daar niet aan gedacht hebt.
Maar foto van mijn buik wil je nu gewoon echt niet zien. Geloof me...
Foto van mijn mannetjes van gister wil ik nog wel een keer plaatsen hoor
Maar foto van mijn buik wil je nu gewoon echt niet zien. Geloof me...
Foto van mijn mannetjes van gister wil ik nog wel een keer plaatsen hoor
Laatst aangepast door ProudMama op wo 3 aug 2011 - 8:37; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Kan me niet voorstellen dat ik zwanger ben, sta al dik vier jaar droogProudMama schreef:Niet joh?
Zwanger zijn was bij mij al genoeg, liep toen al te lekken...
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Pagina 8 van 40
Permissies van dit forum: