Dagcafé
+17
Lejow
Tullow
Error
Erin
Bimbam
Rush
Marin
Lotus
Toet
Tiana
May
Printje
Sjaantje
Suus
Kabouter
ExpressoB
Joontjuh
21 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: Dagcafé
Heeft ze meteen wéér slapeloze nachten. Daar wilde ze juist vanaf!Sjaantje schreef:Whahaha Kabouter!
Vraag dan of je tegelijk met mij mag, lijkt me wel gezellig samen op één kamer
Joontjuh
Gast- Gast
Hoe weet jij dat ik snurk?Smikkell schreef:Heeft ze meteen wéér slapeloze nachten. Daar wilde ze juist vanaf!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb zin om iets te doen, maar weet niet wat. Geen zin om op de bank te liggen, maar wil wel binnenshuis blijven
Gast- Gast
Smikkell schreef:Als je daar toch ligt, op die tafel, laat meteen de rest ook even doenKabouter schreef:Smikkell schreef:Reva schreef:Nou, daar ga je Sjaan. Nieuwe knietjes maar de rest van je leven vrijgezel
Dan heb je in ieder geval ook geen last van slapeloze nachten door een snurkende vriend. Misschien moet ik toch ook eens wat aan mijn knieën laten doen .
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Haha Smikk, hoe kom je er toch aan?
Reva, misschien op de grond gaan liggen??
Reva, misschien op de grond gaan liggen??
Reva schreef:Ik heb zin om iets te doen, maar weet niet wat. Geen zin om op de bank te liggen, maar wil wel binnenshuis blijven
Gast- Gast
Oh menn.... Mijn vriend is een rijstevlaai aan het bakken en hij is nu bijna klaar en het ruikt heerlijk! Jammer alleen dat de vlaai voor een collega is en ik er zo meteen dus geen stukje van krijg
Gast- Gast
Smikkell schreef:Reva schreef:Ik heb zin om iets te doen, maar weet niet wat. Geen zin om op de bank te liggen, maar wil wel binnenshuis blijven
WHAHAHAHAHAHAHAHHA
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Oh menn.... Mijn vriend is een rijstevlaai aan het bakken en hij is nu bijna klaar en het ruikt heerlijk! Jammer alleen dat de vlaai voor een collega is en ik er zo meteen dus geen stukje van krijg
Ooooh, dat vind ik heel lekker
Gast- Gast
Ow Smik, die is echt hilarisch!!
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Smikkell schreef:Reva schreef:Ik heb zin om iets te doen, maar weet niet wat. Geen zin om op de bank te liggen, maar wil wel binnenshuis blijven
Hahaha ik ga gewoon stuk hier!
wahahhahahaha Smikkel waar haal je die smilies vandaan ??
Ik ga dadelijk lekker op de bank onder een deken de film op rtl 4 kijken.
Ik ga dadelijk lekker op de bank onder een deken de film op rtl 4 kijken.
Gast- Gast
Dan vraag je of je brandweerman, ff een binnenbrandje bij je komt blussen...
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Wil iemand alsjeblieft even opstaan en mijn dvd-speler uitzetten? Biba-boerderij staat nog steeds aan, hoewel kleine prinses al bijna 2 uur weg is maar ik heb gewoon écht geen puf om op te staan
https://s475.photobucket.com/albums/rr120/Angelintown/Smiley%20diversen/?start=624&mediafilter=images#!cpZZ22QQtppZZ24
Gast- Gast
Sjaan, geen afstandsbediening binnen handbereik?
En rest, ik heb geen zin in bezoek en op de bank hangen. Gewoon zin om in huis te rommelen en muziek aan te hebben. Maar geen idee wat te doen.
En rest, ik heb geen zin in bezoek en op de bank hangen. Gewoon zin om in huis te rommelen en muziek aan te hebben. Maar geen idee wat te doen.
Gast- Gast
En de zelfgemaakte is nog veel lekkerder dan winkelrijstevlaai!Reva schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Oh menn.... Mijn vriend is een rijstevlaai aan het bakken en hij is nu bijna klaar en het ruikt heerlijk! Jammer alleen dat de vlaai voor een collega is en ik er zo meteen dus geen stukje van krijg
Ooooh, dat vind ik heel lekker
Smikkel die smileys!
Gast- Gast
Je kast waar de olijven uit kwamen weer netjes inruimen?Reva schreef:Sjaan, geen afstandsbediening binnen handbereik?
Gast- Gast
NeeReva schreef:Sjaan, geen afstandsbediening binnen handbereik?
Maar ik ben nu zover dat ik mezelf beloofd heb dat als ik nu even opsta en de dvd/tv uit zet en het speelgoed opruim, dat ik dan een stukje kersenvlaai mag eten
Sjaantje schreef:NeeReva schreef:Sjaan, geen afstandsbediening binnen handbereik?
Maar ik ben nu zover dat ik mezelf beloofd heb dat als ik nu even opsta en de dvd/tv uit zet en het speelgoed opruim, dat ik dan een stukje kersenvlaai mag eten
Dat vind ik echt asociaal na mijn eerdere post over rijstevlaai ruiken en niet mogen eten. You evil bastard!
Laatst aangepast door Vergeet-me-nietje op wo 3 aug 2011 - 7:10; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Dan is deze speciaal voor mij:
hahahahahahaha!
hahahahahahaha!
Dat is ernstig, Sjaan.
Bruce, tja. Heb t er al ingegooid
Zat al te denken aan mn ladenkast in de woonkamer. Maar dan kom ik vast dingen tegen waar ik sentimenteel van ga doen, hmm.
Bruce, tja. Heb t er al ingegooid
Zat al te denken aan mn ladenkast in de woonkamer. Maar dan kom ik vast dingen tegen waar ik sentimenteel van ga doen, hmm.
Gast- Gast
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Pagina 6 van 40
Permissies van dit forum: