Dagcafé
+17
Lejow
Tullow
Error
Erin
Bimbam
Rush
Marin
Lotus
Toet
Tiana
May
Printje
Sjaantje
Suus
Kabouter
ExpressoB
Joontjuh
21 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: Dagcafé
Niks oeh! Gister wilde je mijn softijs met nootjes nog op de grond gooienReva schreef:ProudMama schreef:Ik wil McFlrry Rolo. Of softijs met nootjes.
Oeh
Ik heb niks lekkers
Gast- Gast
Nee, koken op blote voeten is ook niks voor mij. Met schoenen aan trouwens ook niet. Ik denk namelijk te vaak dat ik kan hooghouden met deksels..
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Vergeet-me-nietje schreef:Niks oeh! Gister wilde je mijn softijs met nootjes nog op de grond gooienReva schreef:ProudMama schreef:Ik wil McFlrry Rolo. Of softijsmet nootjes.
Oeh
Ik heb niks lekkers
Gast- Gast
Kabouter schreef:Nee, koken op blote voeten is ook niks voor mij. Met schoenen aan trouwens ook niet. Ik denk namelijk te vaak dat ik kan hooghouden met deksels..
Alles wat valt, vang ik op met mijn voeten.. Ook messen, en zuurkool dus.
Gast- Gast
Da bin ich wieder!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Joontjuh, als ik dit zo hoor, moeten ze snel naar een verzorgingshuis. Iniedergeval je Oma. Mijn Opa en Oma werden gescheiden. Mijn opa zat op een andere afdeling (wel zelfde huis) en mijn Oma had haar eigen leuke kamer op de eerste verdieping. Mijn Opa had dus hele andere zorg nodig dan mijn Oma. Wel heel erg zielig! Dat die mensen na 75jaar zo'n beetje, uit elkaar werden gehaald!!
Stuiterbal: wat lief:-)
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Smikkell schreef:Kabouter schreef:Nee, koken op blote voeten is ook niks voor mij. Met schoenen aan trouwens ook niet. Ik denk namelijk te vaak dat ik kan hooghouden met deksels..
Alles wat valt, vang ik op met mijn voeten.. Ook messen, en zuurkool dus.
Dat doe ik dus ook..en er ook gewoon niks van leren. Iedere keer opnieuw gewoon weer doen.
Kabouter- Kletskop
Ik vind het ook echt enorm attent van mijn collega's. Ik was ook compleet verrast eigenlijk !
Maar zo zie je wel dat ze allemaal met je mee leven en dat doet een mens enorm goed
Maar zo zie je wel dat ze allemaal met je mee leven en dat doet een mens enorm goed
Gast- Gast
ExpressoB schreef:Joontjuh, als ik dit zo hoor, moeten ze snel naar een verzorgingshuis. Iniedergeval je Oma. Mijn Opa en Oma werden gescheiden. Mijn opa zat op een andere afdeling (wel zelfde huis) en mijn Oma had haar eigen leuke kamer op de eerste verdieping. Mijn Opa had dus hele andere zorg nodig dan mijn Oma. Wel heel erg zielig! Dat die mensen na 75jaar zo'n beetje, uit elkaar werden gehaald!!
Oef, dat krijg je er echt niet door bij oma. Ze is precies mijn overgrootmoeder, haar moeder, zoals ons pap het beschreef.
Ze kan echt niet zonder opa, over apart slapen enzo dat geeft niet, dat doen ze nu ook al. Oma kan namelijk niet naast opa slapen sinds ze 2 nieuwe knieën heeft.
Op een gegeven moment hebben ze niet meer zoveel te willen. Hoe sneu het ook is, de zorg komt dan op jullie aan.
Mijn Opa raakte nog verder in de war dat hij zijn vrouw(oma dus:P) niet meer dag en nacht zag. Hij was al een beetje dement aan het worden maar dat werd snel erger. Ik hou er nu ff over op, want mijn Opa en Oma zijn er niet meer en ligt toch nog wel gevoelig.
Mijn Opa raakte nog verder in de war dat hij zijn vrouw(oma dus:P) niet meer dag en nacht zag. Hij was al een beetje dement aan het worden maar dat werd snel erger. Ik hou er nu ff over op, want mijn Opa en Oma zijn er niet meer en ligt toch nog wel gevoelig.
Waar ligt dat aan? Ik krijg binnenkort ook 2 nieuwe knieën... je gaat me geen vervelende dingen aanpraten heJoontjuh schreef:Oma kan namelijk niet naast opa slapen sinds ze 2 nieuwe knieën heeft.
Nee zonder gein, ik vind het heel naar dat jullie nu in zo'n situatie zitten. Helaas kan het zijn dat je er gewoon helemaal niets aan kunt doen als opa en oma uit elkaar gehaald worden wanneer ze naar een verzorgingshuis moeten verhuizen. Dat heeft echt met de zorgindicatie te maken, hoe oneerlijk dat ook is als mensen zó lang samen zijn. Ik hoop dat er voor jullie een goede oplossing komt!
Dat vroeg ik mij ook af. Ken ook een oud iemand met 2 nieuwe knieën en die heeft nergens last van. Haar man is overleden in oktober dus nu slaapt ze wel alleen maar heb haar er nog nooit over gehoord.
Reva schreef:Nou, daar ga je Sjaan. Nieuwe knietjes maar de rest van je leven vrijgezel
*gaat alle accounts op datingsites opzeggen*
Nee Sjaan, ik wil je geen verkeerde dnigen aanpraten. Dit zit bij oma tussen de oren. Ze heeft een heel goed herstel gehad, maar beweegt gewoon niet tot weinig en daardoor word ze stijf en heeft ze 's nachts ruimte nodig. Dit komt tevens ook door haar "chronische" blaasontsteking. Hoorde zelfs van ons pap dat opa ondertussen voor bijna € 70,- per week aan incontinentie materiaal gaat halen, maar oma wil zich niet incontinent laten verklaren. Dit is echt zo'n lastig dilemma, ik merk wel wat ons pap en mijn ooms gaan beslissen in overleg met opa en oma.
Laatst aangepast door Joontjuh op wo 3 aug 2011 - 6:49; in totaal 1 keer bewerkt
Joontjuh, ik hoop dat je door die begreep dat je me niet ál te serieus moest opvatten Maar omdat ik nogal in beslag word genomen door mijn komende operaties, was dit het eerste waar ik aan dacht en even om moest lachen (net als om Reva's opmerking hahaha)
Ik vind het oprecht heel vervelend dat zoiets je opa en oma uit elkaar haalt. Want ik denk dat al deze dingen meer impact hebben dan je in eerste instantie zou verwachten. Ik ben wel blij te lezen dat je opa het er met je vader over heeft en op die manier wel hulp zoekt. Helaas kun je weinig beginnen als oma niet meewerkt
Ik vind het oprecht heel vervelend dat zoiets je opa en oma uit elkaar haalt. Want ik denk dat al deze dingen meer impact hebben dan je in eerste instantie zou verwachten. Ik ben wel blij te lezen dat je opa het er met je vader over heeft en op die manier wel hulp zoekt. Helaas kun je weinig beginnen als oma niet meewerkt
Reva schreef:Nou, daar ga je Sjaan. Nieuwe knietjes maar de rest van je leven vrijgezel
Gast- Gast
Mevrouw Smikkell, je zit me toch niet uit te lachen he??
Smikkell schreef:Reva schreef:Nou, daar ga je Sjaan. Nieuwe knietjes maar de rest van je leven vrijgezel
Dan heb je in ieder geval ook geen last van slapeloze nachten door een snurkende vriend. Misschien moet ik toch ook eens wat aan mijn knieën laten doen .
Kabouter- Kletskop
Dames tnx voor het luisterend oor. Ik ga mijn scrapboek verder afmaken, want anders blijft die liggen en ik wil hem graag af hebben. Dan kan ik dalijk mijn Kwantum Uden periode goed afsluiten.
Ook meteen dus even mijn gedachten verzetten. Tot straks en jullie zijn super lief!
Ook meteen dus even mijn gedachten verzetten. Tot straks en jullie zijn super lief!
Whahaha Kabouter!
Vraag dan of je tegelijk met mij mag, lijkt me wel gezellig samen op één kamer
Joontjuh
Vraag dan of je tegelijk met mij mag, lijkt me wel gezellig samen op één kamer
Joontjuh
Als je daar toch ligt, op die tafel, laat meteen de rest ook even doenKabouter schreef:Smikkell schreef:Reva schreef:Nou, daar ga je Sjaan. Nieuwe knietjes maar de rest van je leven vrijgezel
Dan heb je in ieder geval ook geen last van slapeloze nachten door een snurkende vriend. Misschien moet ik toch ook eens wat aan mijn knieën laten doen .
Gast- Gast
We maken een kringetjeSmikkell schreef:Sjaantje schreef:Mevrouw Smikkell, je zit me toch niet uit te lachen he??
van jongens en van meisjes
We maken een kringetje
van tralalaaaaa!
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Pagina 5 van 40
Permissies van dit forum: