Pechset
+2
Rush
Penny Blossom
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Pechset
Waar in de auto hebben jullie je pechset (gevarendriehoek, vest e.d.) liggen?
De meeste mensen die ik ken hebben de set in de kofferbak liggen. Zelf neig ik er na om hem achter de passagiersstoel op de grond neer te leggen. Op het moment dat ik dan op de vluchtstrook beland heb ik hem meteen binnen handbereik, in plaats van eerst de kofferbak in te duiken.
Waar hebben jullie hem liggen? En waarom?
De meeste mensen die ik ken hebben de set in de kofferbak liggen. Zelf neig ik er na om hem achter de passagiersstoel op de grond neer te leggen. Op het moment dat ik dan op de vluchtstrook beland heb ik hem meteen binnen handbereik, in plaats van eerst de kofferbak in te duiken.
Waar hebben jullie hem liggen? En waarom?
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Pechset
vest en driehoek liggen in de kofferbak. EHBO doos onder de passagiersstoel en de brandblusser onder mijn stoel.
Gast- Gast
Uh, nergens
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Hahahaha ook nergens....En dat heeft dan bij de anwb gewerkt
Ik heb een vrij nieuwe Toyota, dus de pechkans acht ik heel laag
Ik heb een vrij nieuwe Toyota, dus de pechkans acht ik heel laag
Gast- Gast
Hahahaha. Ik heb wel altijd extra jassen/vesten in de auto liggen. En Birkenstocks voor als ik zere voeten krijg op hakken.
Rush- Lady Post-a-lot
Theedoosje schreef:Hij ligt in de achterbak. Die heb je toch zo open?
In principe wel. Alleen mijn auto is heel oud ('94) en de kofferbak heeft een aparte sleutel. In panieksituaties (die in een pechsituatie bij mij onstaat) acht ik de kand vrij groot dat ik de kofferbak niet open krijgt. Verkeerde sleutel etc...
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Dan kan ik nog altijd door m`n autoBlackRabbit schreef:Theedoosje schreef:Hij ligt in de achterbak. Die heb je toch zo open?
In principe wel. Alleen mijn auto is heel oud ('94) en de kofferbak heeft een aparte sleutel. In panieksituaties (die in een pechsituatie bij mij onstaat) acht ik de kand vrij groot dat ik de kofferbak niet open krijgt. Verkeerde sleutel etc...
Dat wordt alleen moeilijker met een sedan
Rush- Lady Post-a-lot
Ik heb geen auto.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
BlackRabbit schreef:Theedoosje schreef:Hij ligt in de achterbak. Die heb je toch zo open?
aah zo oke Nee dat heb ik dan weer niet
Gast- Gast
Ik heb het ook nog niet
Eliesje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 404
Punten : 448
Registratiedatum : 24-11-10
Rush schreef:Hahahaha. Ik heb wel altijd extra jassen/vesten in de auto liggen. En Birkenstocks voor als ik zere voeten krijg op hakken.
Mijn auto is een rijdende vuilnisbak, dus veel nuttigs ga ik er niet aantreffen, hahaha.
Gast- Gast
Energy drink._Leaf_ schreef:Rush schreef:Hahahaha. Ik heb wel altijd extra jassen/vesten in de auto liggen. En Birkenstocks voor als ik zere voeten krijg op hakken.
Mijn auto is een rijdende vuilnisbak, dus veel nuttigs ga ik er niet aantreffen, hahaha.
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Energy drink._Leaf_ schreef:Rush schreef:Hahahaha. Ik heb wel altijd extra jassen/vesten in de auto liggen. En Birkenstocks voor als ik zere voeten krijg op hakken.
Dat dan weer wel! 2 blikjes zelfs
Gast- Gast
Bij mijn man ligt het in de kofferbak. Onder de stoel gaan dat soort dingen volgens mij echt zwerven.
Gast- Gast
Maple schreef:Bij mijn man ligt het in de kofferbak. Onder de stoel gaan dat soort dingen volgens mij echt zwerven.
Whahah ik las: Mijn man ligt in de kofferbak...
Bij mij ligt het ook in de kofferbak... Hou niet van dingen onder je stoel die gaan schuiven als je plots moet remmen enzo...
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Bij ons ligt het in de kofferbak.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
De noodhamer zit rechts van de bestuurder. Gevarendriehoek in de kofferbak. EHBO doos hebben we niet in de auto.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: