Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heb jij soms weleens het gevoel dat je een knieperd bent?

+17
bolus26
SuperGrover
CCC
Mint
dharma
Sugarfall
luisa
Susan
Antibes
Fearie
Lejow
Phileine
Rush
Angela_1986
Benthe
Carra
Ringling
21 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Heb jij soms weleens het gevoel dat je een knieperd bent? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij soms weleens het gevoel dat je een knieperd bent?

Bericht  Mamsie zo 31 jul 2011 - 9:49

Susan schreef:
Mamsie schreef:Ik ben alleen een krentenkakker als het om mijzelf gaat. Voor de kinderen enzo totaal niet.

Dat heb ik dus ook. Voor mezelf vind ik alles zonde, voor de kinderen kan ik wel blijven kopen.

Ja erg he! Het is zelfs zo erg hier dat mijn vriendin mij altijd krentenkakker noemt!
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij soms weleens het gevoel dat je een knieperd bent? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij soms weleens het gevoel dat je een knieperd bent?

Bericht  Gast zo 31 jul 2011 - 11:11

Ik ben geen knijperd, ik heb gewoon geen geld smile

Gast
Gast

Bericht  Caramba ma 1 aug 2011 - 2:46

_Lacey_ schreef:Echt een knieperd ben ik niet. Ik let er gewoon goed op hoe ik mijn geld uitgeef en doe dit zeker niet aan onnodige dingen.

+ 1.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: