Transpireren na de bevalling
+7
Wennes
teletascha
kwak
Beachgirl
Chelle
silly_85
Happydobby
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Transpireren na de bevalling
Ik word iedere morgen badend in het zweet wakker, de kraamhulp zei dat dat normaal was.
Hoelang duurde dit bij jou?
Ik voel me nogal nat en koud s'morgens
Hoelang duurde dit bij jou?
Ik voel me nogal nat en koud s'morgens
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Transpireren na de bevalling
Ik kan me niet herinneren dat ik dat gehad heb.
Maar op zich wel logisch... Heel je hormoonhuishouding is overhoop gehaald en sommige vallen nu terug op zijn plek.
hopelijk ben je er snel vanaf.
Maar op zich wel logisch... Heel je hormoonhuishouding is overhoop gehaald en sommige vallen nu terug op zijn plek.
hopelijk ben je er snel vanaf.
Gast- Gast
Ik heb het nu al 9 maanden maar k heb het de hele dag door.
Ik ben toevallig van de week ervoor naar de doktor geweest, en die heeft me doorverwezen naar de dermatholoog om het na te kijken.
Met mijn antwoord schiet je niet echt wat op maar het kan wel ff duren wat ik ook in mijn omgeving hoor.
Ik ben toevallig van de week ervoor naar de doktor geweest, en die heeft me doorverwezen naar de dermatholoog om het na te kijken.
Met mijn antwoord schiet je niet echt wat op maar het kan wel ff duren wat ik ook in mijn omgeving hoor.
silly_85- Fluisteraar
- Aantal berichten : 87
Punten : 150
Registratiedatum : 19-11-10
ik had er ook heel veel last van, en nu nog soms.
Wel heb ik het altijd al gehad voordat ik ongesteld ging worden dus misschien heb ik het langer dan anders.
Het is erg vervelend en je blijft je bed verschonen! Haha!
Wel heb ik het altijd al gehad voordat ik ongesteld ging worden dus misschien heb ik het langer dan anders.
Het is erg vervelend en je blijft je bed verschonen! Haha!
Chelle- Prater
- Aantal berichten : 783
Punten : 868
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb dat ook regelmatig.... en ben niet eens zwanger (geweest)!!
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
o, vreselijk! ik werd na de bevalling elke ochtend echt badend in het zweet wakker!
mijn kant van het bed was echt drijf en drijf nat! zo erg dat ik onze waterdichte molton weer op het matras heb gedaan, die had ik alleen voor de bevalling gekocht maar heb hem daarna nog 3 maand moeten gebruiken.
ik heb verder geen tips voor je.
het kost je helaas alleen erg veel wassen, ik kon elke dag mijn beddegoed wassen.
mijn kant van het bed was echt drijf en drijf nat! zo erg dat ik onze waterdichte molton weer op het matras heb gedaan, die had ik alleen voor de bevalling gekocht maar heb hem daarna nog 3 maand moeten gebruiken.
ik heb verder geen tips voor je.
het kost je helaas alleen erg veel wassen, ik kon elke dag mijn beddegoed wassen.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Herkenbaar! Ik heb t gehad tot dat ik weder met de pil begonnen ben (na een maand of 3) nu heb ik het ook nog steeds iedere keer voordat ik ongesteld moet worden.
Gast- Gast
Oke, dat kan dus snel over zijn of juist niet.
Dan ben ik blij dat het geen winter is.
Dan ben ik blij dat het geen winter is.
Happydobby- Ratel
Heeeeel herkenbaar, het zweet loopt in straaltjes van mijn lijf als ik s nachts op sta voor de voedingen. Ben altijd blij als ik na de ochtendvoeding even lekker kan douchen.
Gast- Gast
Ik heb dat de eerste 2 weken gehad. Ik werd badend in het zweet wakker. En ik had echt vreselijk enge dromen als ik sliep. Gelukkig is dat inmiddels weer over.
teletascha- Prater
- Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10
ik heb er een paar maanden last van gehad en toen ging het over. Ik kon toen nog flink ruiken onder mijn armen en daar had ik syneo5 voor gehaald.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Beachgirl_24 schreef:Ik heb dat ook regelmatig.... en ben niet eens zwanger (geweest)!!
+1
Gast- Gast
Ik heb het nu zelfs nog, net voor m'n menstruatie, leve de hormonen :S
Sjonno- Fluisteraar
- Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb het volgens mij 3 dagen heel erg gehad, daarna heel snel steeds minder.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Dat heb ik ook gehad na beide bevallingen. Mijn moeder had in mijn kraampakket een heerlijke fleecepyjama gedaan, want het was december en het sneeuwde behoorlijk. Normaal trek ik die dan ook wel aan, maar ik kon het nu af met een hemdje.
Gast- Gast
Slaap nu ook in een hempje maar heb iets warms naast mijn bed, anders is het zo koud met opstaan.
Happydobby- Ratel
Geen last van... Ik heb wel dat ik zodra ik wil gaan slapen het ritje naar de operatiekamer voor de ruggenprik herleef...
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Pien schreef:Geen last van... Ik heb wel dat ik zodra ik wil gaan slapen het ritje naar de operatiekamer voor de ruggenprik herleef...
Vond je het zo eng dan? Ik ging met persweeën naar de ok en het enige wat ik dacht.....
geef me die ruggeprik, geef me die ruggeprik.
Helaas krijg je die pas als alle toeters en bellen geinstalleerd zijn, heb dus bijna een uur persweeën weg moeten zuchten/hijgen. Ik mocht ook nog meepersen, het had toch geen effect.
Hopelijk is de prik je meegevallen en kan je snel aan wat anders denken als je gaat slapen.
Happydobby- Ratel
Ik kreeg hem al vroeg omdat ik zo verzwakt was door alle koorts en weeen die ik al dagen lang had... Zat geloof ik op 4cm toen ik hem kreeg.
Vond de prik heel erg mee vallen hoor, maar de rit erheen was een hel. Het bed trilde alle kanten op en ze reden alsof er heel veel spoed bij was...
Vond de prik heel erg mee vallen hoor, maar de rit erheen was een hel. Het bed trilde alle kanten op en ze reden alsof er heel veel spoed bij was...
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Pien schreef:
Haha ja, mij reden ze de lift in met al die weeën, vond ik ook geen succes, maar ik dacht alleen maar aan die ruggeprik
Happydobby- Ratel
Herkenbaar, zeker twee weken na de bevalling heb ik verschrikkelijk last van zweet aanvallen gehad. Het is wel minder geworden maar nog steeds kan ik maar slecht tegen een hete douche of volle zon terwijl ik dat voor de bevalling heerlijk vond.
Dani- Fluisteraar
- Aantal berichten : 199
Punten : 224
Soortgelijke onderwerpen
» Wie bij de bevalling?
» De bevalling....
» In bad na bevalling
» De bevalling....
» Sex na de bevalling
» De bevalling....
» In bad na bevalling