Boredom alom!
+9
Possom
Jeanette
Snoes
Kamperseboekenwurm
Okidoki
Sjaantje
Angela_1986
Sorella
SoCali
13 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Boredom alom!
Ik verveel me ook dood, heb alle onlineshops volgens mij al gehad.. en ik heb m'n geld voor de aankomende maand virtueel al uitgegeven
Ga zo maar een lekker ladylike avondje houden.. maskertje, douchen etc.
Ga zo maar een lekker ladylike avondje houden.. maskertje, douchen etc.
Gast- Gast
ja denk het ook.. maar dat ik zo moe ben komt vooral omdat ik morgen de 5de keer vroeg op moet achter elkaar en helemaal geen late dienst tussendoor heb gehad.
Gast- Gast
Zit er wel weer een vrije dag of een uitslaapochtendje aan te komen voor je?
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Haha inderdaad, Amsterdam is nu eventjes te ver! Kom maar gezellig naar Eindhoven haha
SoCali- Fluisteraar
- Aantal berichten : 412
Punten : 483
Registratiedatum : 29-01-11
Kijk! Heb je wat om naar uit te kijken!! Nog leuke dingen op de planning staan (ik zeg kermis )
Sorella- Kletskop
de kermis is morgen avond de laatste avond al, een week gaat snel dus denk het niet.
Heb de verwarming aan gedaan net
Heb de verwarming aan gedaan net
Gast- Gast
Volgend weekend hebben wij hier weer eens kermis! Nou ja kermis, goed excuus om 5 dagen in de kroeg te staan
SoCali- Fluisteraar
SoCali schreef:Haha inderdaad, Amsterdam is nu eventjes te ver! Kom maar gezellig naar Eindhoven haha
Nah, toch maar niet haha!!
Ik heb het ook frisjes! Ik zit in een joggingbroek op de bank en heb net mijn badjas erover aan gedaan omdat ik het koud kreeg!
Het schijnt Nationale Ordinaire Kledingdag te zijn dus ik dacht: Ik pas me aan haha!!
Sorella- Kletskop
ohh haha zal maar geen foto maken hoe mijn kleren er nu uitzien dat is echt wel ordinair nou ja kleren een super grote fleece trui van mijn vriend een knal roze pyama broek de te groot is van de hema en 2 verschillende sokken.
Pas er nu dus helemaal bij.
Pas er nu dus helemaal bij.
Gast- Gast
Mijn badjas is ook roze Haha!! Als nu de bel gaat durf ik echt niet open te doen
Sorella- Kletskop
ohh ik ook echt niet. Ben ook nog helemaal make up loos en mijn haar hangt los naar beneden met een grote slag van een staart met uitgroei.
durf never open te doen maar de bel is hier toch kapot haha..
durf never open te doen maar de bel is hier toch kapot haha..
Gast- Gast
Hier ook pyamabroek met groot fleecevest, denk niet dat het veel beter gaat worden vanavond..
SoCali- Fluisteraar
Ik vind het vaak zo apart om topics over verveling te lezen, ik verveel mij eigenlijk nooit, niet doordeweeks en niet in het weekend.
Heel vaak zijn wij 's weekends en 's avonds lekker thuis, nou dan heb ik nog tijd tekort met alles wat ik wil doen.
Heel vaak zijn wij 's weekends en 's avonds lekker thuis, nou dan heb ik nog tijd tekort met alles wat ik wil doen.
Kamperseboekenwurm- Prater
- Aantal berichten : 533
Punten : 779
Registratiedatum : 18-11-10
Echt waar? Ik verveel me heel vaak maar dat komt ook omdat het (geestelijk) niet zo top gaat. Vaak is het meer onrust dan verveling.
Wat doe jij dan zoal op een avond?
Wat doe jij dan zoal op een avond?
Sorella- Kletskop
@ Sorella, sowieso moet het huishouden gebeuren dus daar ben ik wel een paar uurtjes per week mee bezig (naast mijn 32-urige werkweek). Ik speel altfluit, lees graag, puzzel regelmatig, maak bijbelstudies, volg een aantal series op televisie, sport 2 keer in de week en ben tot slot nog actief in de kerk wat ook voorbereidingstijd kost.
En dan heb ik de tijd nog niet eens meegerekend die ik samen met mijn vriend doorbreng en met vrienden en familie afspreek (gemiddeld 1 tot 2 keer per week
Maar logisch dat als je niet lekker in je vel zit dat je dan je sneller verveelt.).
En dan heb ik de tijd nog niet eens meegerekend die ik samen met mijn vriend doorbreng en met vrienden en familie afspreek (gemiddeld 1 tot 2 keer per week
Maar logisch dat als je niet lekker in je vel zit dat je dan je sneller verveelt.).
Kamperseboekenwurm- Prater
- Aantal berichten : 533
Punten : 779
Zo, dat is wel druk ja haha!! Heel gek, ik had ook altijd zo'n druk leven maar nu ik me zo rot voel word ik al moe als ik naar jouw 'schema' kijk.
Ik hoop dat ik binnenkort ook weer zoveel energie heb om al dat soort dingen te doen!
Ik hoop dat ik binnenkort ook weer zoveel energie heb om al dat soort dingen te doen!
Sorella- Kletskop
O ik kan me ook best vermaken hier thuis en genieten van een avondje op de bank, maar vanavond heb ik daar gewoon geen zin in en als dan niemand mee iets kan gaan doen ga ik me vervelen!
SoCali- Fluisteraar
SoCali schreef:O ik kan me ook best vermaken hier thuis en genieten van een avondje op de bank, maar vanavond heb ik daar gewoon geen zin in en als dan niemand mee iets kan gaan doen ga ik me vervelen!
Ik kan me inderdaad ook prima vermaken thuis, dat is het probleem niet. Maar vanavond heb ik gewoon geen zin om binnen te zitten en tv te kijken, te computeren of te lezen enz. Ik wil er vanavond gewoon lekker tussenuit en iets leuks doen.
Okidoki- Fluisteraar
- Aantal berichten : 241
Punten : 257
Registratiedatum : 25-11-10
Ga samen stappen met SoCali? (Ze lijkt me overigens echt een hele leuke meid, 'ken' haar nog van het vorige forum (qua posts/foto's e.d., jammer genoeg nog nooit gemeet) en Okidoki is ook een hele leuke meid). Dus goede combi!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Okidoki schreef:SoCali schreef:O ik kan me ook best vermaken hier thuis en genieten van een avondje op de bank, maar vanavond heb ik daar gewoon geen zin in en als dan niemand mee iets kan gaan doen ga ik me vervelen!
Ik kan me inderdaad ook prima vermaken thuis, dat is het probleem niet. Maar vanavond heb ik gewoon geen zin om binnen te zitten en tv te kijken, te computeren of te lezen enz. Ik wil er vanavond gewoon lekker tussenuit en iets leuks doen.
Same here! Vervelend is dat he!
SoCali- Fluisteraar
Snoes schreef:Ga samen stappen met SoCali? (Ze lijkt me overigens echt een hele leuke meid, 'ken' haar nog van het vorige forum (qua posts/foto's e.d., jammer genoeg nog nooit gemeet) en Okidoki is ook een hele leuke meid). Dus goede combi!
Haha. Ik vind het een prima idee Snoesje!
Okidoki- Fluisteraar
Snoes schreef:Ga samen stappen met SoCali? (Ze lijkt me overigens echt een hele leuke meid, 'ken' haar nog van het vorige forum (qua posts/foto's e.d., jammer genoeg nog nooit gemeet) en Okidoki is ook een hele leuke meid). Dus goede combi!
Haha echt? Ik heb zo eerlijk gezegd geen idee wie jij dan bent. Je forumnaam komt me wel bekend voor maar daar is ook echt alles mee gezegd...
SoCali- Fluisteraar
Okidoki schreef:Snoes schreef:Ga samen stappen met SoCali? (Ze lijkt me overigens echt een hele leuke meid, 'ken' haar nog van het vorige forum (qua posts/foto's e.d., jammer genoeg nog nooit gemeet) en Okidoki is ook een hele leuke meid). Dus goede combi!
Haha. Ik vind het een prima idee Snoesje!
Haha nou PM je email adres anders even!
SoCali- Fluisteraar
SoCali schreef:Snoes schreef:Ga samen stappen met SoCali? (Ze lijkt me overigens echt een hele leuke meid, 'ken' haar nog van het vorige forum (qua posts/foto's e.d., jammer genoeg nog nooit gemeet) en Okidoki is ook een hele leuke meid). Dus goede combi!
Haha echt? Ik heb zo eerlijk gezegd geen idee wie jij dan bent. Je forumnaam komt me wel bekend voor maar daar is ook echt alles mee gezegd...
Ik kom hier al jaren maar ben eigenlijk nooit zo'n fanatieke poster geweest. Ik ken jou ook nog van het vorige forum en heb ook je verhalen gevolgd over het au pair zijn in Amerika.
Laatst aangepast door Okidoki op za 30 jul 2011 - 8:15; in totaal 1 keer bewerkt
Okidoki- Fluisteraar
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: