Is het vandaag nationale ordinaire dag?
+3
Kabouter
Possom
Lavendel
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Is het vandaag nationale ordinaire dag?
Gelukkig is er een algemeen deel op het forum kan ik even mijn verhaal kwijt haha.
Vandaag is het volgens mij echt nationale ordinair en ranzig zijn dag.
Ik heb vandaag zoveel hoogblonde vrouwen met oranje lippen gezien, te dikke mannen met tatoeages en rokershoesten dat je je afvraagd hoe het kan dat ze nog leven.
Net in dus bus, een doorsnee ordinair koppel. Te dikke man met rokershoest en tatoo en bijna junki achtige vrouw met witte sportsokken en nike air max.. Hadden samen een kindje, hoorde toevallig dat ze bijna 1 jaar werd. Zat met een halve liter Fristi in de bus, toen ze die eenmaal op had gooide ze haar flesje op de grond.. Zegt die moeder:"He niet je fles weggooien ja, anders gooi ik jouw weg" Dat kan toch niet haha! Dat zeg je toch niet.. (het was ook nog met zo'n plat accent )
Achter mij in de bus zat een man die volgens mij alcoholist ofzo was.. Stonk een uur in de wind en zat te hele tijd kreun geluiden te maken alsof hij zichzelf aan't rukken was.. Hij zat ook de hele tijd op z'n kop te krabben.. Ik heb echt de hele rit op het puntje van mijn stoel gezeten om zijn luizen te ontwijken ..
Net kwam ik thuis en ik zei tegen mijn vriend dat mijn emigreerdrang spontaan weer omhoog is gekomen
Vandaag is het volgens mij echt nationale ordinair en ranzig zijn dag.
Ik heb vandaag zoveel hoogblonde vrouwen met oranje lippen gezien, te dikke mannen met tatoeages en rokershoesten dat je je afvraagd hoe het kan dat ze nog leven.
Net in dus bus, een doorsnee ordinair koppel. Te dikke man met rokershoest en tatoo en bijna junki achtige vrouw met witte sportsokken en nike air max.. Hadden samen een kindje, hoorde toevallig dat ze bijna 1 jaar werd. Zat met een halve liter Fristi in de bus, toen ze die eenmaal op had gooide ze haar flesje op de grond.. Zegt die moeder:"He niet je fles weggooien ja, anders gooi ik jouw weg" Dat kan toch niet haha! Dat zeg je toch niet.. (het was ook nog met zo'n plat accent )
Achter mij in de bus zat een man die volgens mij alcoholist ofzo was.. Stonk een uur in de wind en zat te hele tijd kreun geluiden te maken alsof hij zichzelf aan't rukken was.. Hij zat ook de hele tijd op z'n kop te krabben.. Ik heb echt de hele rit op het puntje van mijn stoel gezeten om zijn luizen te ontwijken ..
Net kwam ik thuis en ik zei tegen mijn vriend dat mijn emigreerdrang spontaan weer omhoog is gekomen
Gast- Gast
Re: Is het vandaag nationale ordinaire dag?
Je moet ook nooit op zaterdag met de bus, of het centrum in
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Nationale Ordinaire Dag? Ik heb de memo niet gehad, maar wie weet
Gisteravond had ik ook enorm vaal bontjes en lipliners om me heen. Ik kreeg steeds pluisjes op mijn zwarte jurkje als er weer een bontje tegen me aan stond te rijden. Vrij storend. Vraag je netjes of hij een beetje uit wil kijken omdat je allergisch bent voor konijnen krijg je een boze blik...
Gisteravond had ik ook enorm vaal bontjes en lipliners om me heen. Ik kreeg steeds pluisjes op mijn zwarte jurkje als er weer een bontje tegen me aan stond te rijden. Vrij storend. Vraag je netjes of hij een beetje uit wil kijken omdat je allergisch bent voor konijnen krijg je een boze blik...
Gast- Gast
Nee inderdaad haha, normaal gesproken ga ik altijd op maandag of dinsdag.. Maar ik wilde mijn miskopen van BH's perse terug brengen.. Pff nou dat heb ik geweten.
Gast- Gast
Reva schreef:Nationale Ordinaire Dag? Ik heb de memo niet gehad, maar wie weet
hahaha.. Maar soms vraag ik me echt af of het in Nederland niet wat erger is.. Kijk iedereen moet weten wat hij of zij draagt.. Maar ik persoonlijk vind echt dat Nederland zich wel wat beter kan kleden in vergelijking met andere Europese landen hoor
Gast- Gast
Ik doe lekker mee hoor met m'n tokkie broek! Maar ik blijf lekker binnen, dus dan mag het
Edit: ik heb de memo wel gehad
Edit: ik heb de memo wel gehad
Possom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11
Hahaha, geweldig.
Nog meer mensen met dit soort leuke verhalen?
Nog meer mensen met dit soort leuke verhalen?
Gast- Gast
haha Als ik dit zo lees, ben ik blij dat ik vandaag nergens meer heen hoef.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Vreemd ik ben ben niet met de bus geweest.
:geek:
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Mamsie schreef:Vreemd ik ben ben niet met de bus geweest.
Heb jij een rokershoest en tatoo met witte sportsokken en nike air max?
Of ben je alcoholist en stonk je een uur in de wind en zat je je de hele tijd op je hoofd te krabben en zat je de hele tijd kreun geluiden te maken alsof euh... ?
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Trouwens, gisteren stond er zo;n zogenaamde popi-jopi gast bij een uitzendbureau bij ons in het centrum.
Super stoer te doen in zijn nette pak en hoog van de toren te blazen door de telefoon.
Bekijk ik hem eens goed... Had ie witte sportsokken onder zijn nette pak (waarvan zijn broek te kort was) en in zijn nette schoenen (waar de tenen zowat kaal van waren...)
Het zag er echt niet uit
Super stoer te doen in zijn nette pak en hoog van de toren te blazen door de telefoon.
Bekijk ik hem eens goed... Had ie witte sportsokken onder zijn nette pak (waarvan zijn broek te kort was) en in zijn nette schoenen (waar de tenen zowat kaal van waren...)
Het zag er echt niet uit
Laatst aangepast door Hazeltje op za 30 jul 2011 - 3:42; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik zie er vandaag ook uit als ma tokkie, maar ben wel zo verstandig om gewoon binnen te blijven
Gister in de bios liepen er 2 meiden, 1 met zo'n kort broekje en met de ander zo'n kort rokje dat ik toen ook wel ff dacht, tja...
Gister in de bios liepen er 2 meiden, 1 met zo'n kort broekje en met de ander zo'n kort rokje dat ik toen ook wel ff dacht, tja...
Sjonno- Fluisteraar
- Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10
hahaha hazeltje.. dat kan echt niet
Van die uit de hoogte mensen zijn bijna even erg dan van aso's hoor.. Laatst ook een hele witte broeken en gaastra jassen bende bij elkaar gezellig aan de champie.. Gatver Kreeg er de kriebels van.
Van die uit de hoogte mensen zijn bijna even erg dan van aso's hoor.. Laatst ook een hele witte broeken en gaastra jassen bende bij elkaar gezellig aan de champie.. Gatver Kreeg er de kriebels van.
Gast- Gast
Sjonno schreef:Ik zie er vandaag ook uit als ma tokkie, maar ben wel zo verstandig om gewoon binnen te blijven
Als mij dochter er later maar niet zo bij gaat lopen
Gast- Gast
Punk'd schreef:Sjonno schreef:Ik zie er vandaag ook uit als ma tokkie, maar ben wel zo verstandig om gewoon binnen te blijven
Als mij dochter er later maar niet zo bij gaat lopen
Ik dacht het, Chris zei het
Sjonno- Fluisteraar
- Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10
Ik zie nu steeds meiden lopen met een buikband als rokje....
(Het zal wel gewoon ene rokje zijn i.p.v. een buikband, maar zo ziet het eruit )
Ik durf te wedden dat als ze krom gaan staan ik tot in hun luchtpijp kan kijken.
Het ziet er gewoon echt niet uit.
(Het zal wel gewoon ene rokje zijn i.p.v. een buikband, maar zo ziet het eruit )
Ik durf te wedden dat als ze krom gaan staan ik tot in hun luchtpijp kan kijken.
Het ziet er gewoon echt niet uit.
Gast- Gast
Had je van de week naar de Tilburgse kermis moeten gaan, daar werden die figuren los gelaten ofzo. Een en al tijgerprint, rose, nike-air en meer van dat spul liep daar voorbij. Wel heerlijk om dan op terrasje mensen te kijken!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ik verbaas me soms ook over hoe mensen er bij kunnen lopen. Vreselijk! Meiden met een te strakke broek met de buik erover heen en dan een (te) kort shirtje erop. Brrr!
Gast- Gast
Jaaa heel sexy.
En die lui dragen ook vaak een legging als broek en hebben dan een reet van hier tot Tokio..
En die lui dragen ook vaak een legging als broek en hebben dan een reet van hier tot Tokio..
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
In het topic over nieuwe aankopen vond ik jouw aankopen ook best wel ordinair
Gast- Gast
Yasmin schreef:In het topic over nieuwe aankopen vond ik jouw aankopen ook best wel ordinair
Huh? Tegen wie heb je het nou?
Gast- Gast
Alex schreef:Yasmin schreef:In het topic over nieuwe aankopen vond ik jouw aankopen ook best wel ordinair
Huh? Tegen wie heb je het nou?
Ik denk dat ze het over mij heeft Maar ik ben alles behalve ordinair.
Ik kan gewoon leuk combineren haha.
Gast- Gast
Ik moest net even naar de supermarkt en daar liepen ook echt weer wat ordinaire modemissers rond.
Witte legging met grijs stretch rokje, licht grijze legging met wit stretch rokje, oma met grijs getoupeerd haar en lagen make-up en tijgerprint tuniekje met witte legging en zo kan ik nog wel even door gaan.
Witte legging met grijs stretch rokje, licht grijze legging met wit stretch rokje, oma met grijs getoupeerd haar en lagen make-up en tijgerprint tuniekje met witte legging en zo kan ik nog wel even door gaan.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
haha, ik zei nog tegen mijn vriend zullen die mensen 's ochtends niet in de spiegel kijken?
Zegt hij echt zo ontzettend serieus: "Jawel, maar die denken echt dat dat gewoon kan".. Ik dacht bij mezelf dat is eigenlijk nog veel erger dan de deur uitlopen met maar gewoon iets wat je uit je kast getrokken hebt
Zegt hij echt zo ontzettend serieus: "Jawel, maar die denken echt dat dat gewoon kan".. Ik dacht bij mezelf dat is eigenlijk nog veel erger dan de deur uitlopen met maar gewoon iets wat je uit je kast getrokken hebt
Gast- Gast
Ik ben bang dat ze dat inderdaad denken haha! Ach ja, smaken verschillen zullen we maar zeggen.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Vandaag is het nationale pannenkoekendag!
» Ordinaire kleding?
» Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam?
» De nationale Reistest
» Nationale fietsplan
» Ordinaire kleding?
» Hebben jullie vooroordelen bij een ordinaire naam?
» De nationale Reistest
» Nationale fietsplan
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: