Gehwol zalf
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Gehwol zalf
Hallo:)
Sinds een paar dagen gebruik ik Gewolf voetenzalf, ik smeer het ongeveer na het avondeten op mijn voeten en dan blijven mijn voeten de hele avond een beetje klam en koud. Ik doe dan gewoon sokken aan, gaat prima. Maar ik heb nu overdag ook koude voeten, terwijl ik nooooooooit koude voeten heb normaal. Kan dat door deze zalf komen? Iemand ervaringen mee?
Groetjes!
Sinds een paar dagen gebruik ik Gewolf voetenzalf, ik smeer het ongeveer na het avondeten op mijn voeten en dan blijven mijn voeten de hele avond een beetje klam en koud. Ik doe dan gewoon sokken aan, gaat prima. Maar ik heb nu overdag ook koude voeten, terwijl ik nooooooooit koude voeten heb normaal. Kan dat door deze zalf komen? Iemand ervaringen mee?
Groetjes!
Puk- Prater
- Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10
Re: Gehwol zalf
ik heb er geen ervaring mee mqaar lijkt me wel dat t met elkaar te maken heeft!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Ik vind het toch vreemd.....ben geneigd die zalf niet meer te gebruiken, heb een hekel aan koude voeten, haha!
Puk- Prater
Die zalf ruikt naar de sauna!
Maar of het kan?! Geen idee, staat er niks op de gebruiksaanwijzing of het zijkant van het doosje?
Maar of het kan?! Geen idee, staat er niks op de gebruiksaanwijzing of het zijkant van het doosje?
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Jeanette schreef:Die zalf ruikt naar de sauna!
Nope!
Puk- Prater
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: