Waarom kom je terug?
+11
teletascha
Polly
SuperGrover
Lady4
Lies
Qiara
RYW
Marin
Supertalentje
Filoria
TGR
15 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Waarom kom je terug?
Joy_ schreef:Niet in mijn denkwijze nee.
Ik heb het door Ik weet ook niet wat beter werkt. Misschien moet ik maar een poll openen.
Wat heb je liever als iemand weggaat
A) aankondigen met een topic
B) gewoon weggaan.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
TGR schreef:Joy_ schreef:Niet in mijn denkwijze nee.
Ik heb het door Ik weet ook niet wat beter werkt. Misschien moet ik maar een poll openen.
B) gewoon weggaan.
Bij elke van de twee heb je toch altijd voor- en tegenstanders. Daarom kan iedereen het maar 't beste doen zoals ie zelf prettig vindt. Dooddoener he.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
C) boeit me geen reet.TGR schreef:Joy_ schreef:Niet in mijn denkwijze nee.
B) gewoon weggaan.
Gast- Gast
Maple schreef:C) boeit me geen reet.TGR schreef:Joy_ schreef:Niet in mijn denkwijze nee.
B) gewoon weggaan.
Haha agree met C. Wat maakt het nou allemaal uit.
Gast- Gast
Ik ben weggegaan en terug gekomen zonder aankondigingen.
Ik kwam terug toen ik ging stoppen met de pil om zwanger te worden en wel ervaringen van en met anderen wilde delen. Dus omdat ik in een andere levensfase zat.
Ik kwam terug toen ik ging stoppen met de pil om zwanger te worden en wel ervaringen van en met anderen wilde delen. Dus omdat ik in een andere levensfase zat.
Gast- Gast
Jolee schreef:Maple schreef:C) boeit me geen reet.TGR schreef:Joy_ schreef:Niet in mijn denkwijze nee.
B) gewoon weggaan.
Haha agree met C. Wat maakt het nou allemaal uit.
+1 Ik mis af en toe mensen, maar daar ga ik me echt niet druk om maken... Misschien omdat ik ook niet zo forum verslaafd ben dan
Gast- Gast
Ik vind het prettig dat mensen melden dat ze weggaan en ik vind het nog fijner als ze vervolgens weer terugkomen. Jammer dat dit vaak onder een andere naam is, waardoor ik vaak pas veel later ontdek dat een oude forummer terug is gekomen.
Dus lekker blijven melden hoor!
Dus lekker blijven melden hoor!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Ik wil het graag weten, ik ben namelijk een nieuwsgierig aagje, dus ik wil graag weten waarom mensen weggaan.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Hee Joy, leuk dat je weer terug bent!
En ook fijn dat je even liet weten waarom je weg ging :-)
En ook fijn dat je even liet weten waarom je weg ging :-)
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Supertalentje schreef:Als ik trouwens aan een feestje denk en dat link aan het forum dan krijg ik een beetje het idee dat je om 22.00 uur roept: "ik ga nu hoor, ik heb andere dingen te doen, ga jullie ook missen, fijne avond nog" en dan om 23.00 uur weer binnen stappen en zeggen: "Hallo, kennen jullie me nog, liever niet want ik heb een andere naam, maar als je het echt wilt weten dan fluister ik het wel in je oor". En dan om 24.00 uur weer iedereen gedag zoenen en zeggen "ik moet nu echt even de hond gaan uitlaten, veel plezier allemaal nog, het ga jullie goed" om dan om 01.00 uur weer binnen te stappen en te vragen of er nog bier is ofzo.
Nee, het forum is voor mij geen feestje.
Gast- Gast
Ik ben alleen gaan minderen (lees: van gemiddeld 30 posts per dag op het oude forum in de periode 2004-2009 naar meelezen en sporadisch reageren). Nu post ik denk ik ongeveer 5 keer per dag.
teletascha- Prater
- Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10
Van mij het ook gemeld worden, dan hoef ik er niet meer over na te denken of ik misschien een rel of spannend verhaal gemist heb. En ik vind het ook leuk als 'bekende' forummers weer terug komen!
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Joy_ schreef:TGR schreef:Joy_ schreef:Niet in mijn denkwijze nee.
B) gewoon weggaan.
Bij elke van de twee heb je toch altijd voor- en tegenstanders. Daarom kan iedereen het maar 't beste doen zoals ie zelf prettig vindt. Dooddoener he.
Ben jij wie ik denk dat je bent (A)? Jouw forumnaam begon met een M (ik kan het weer weghalen als je wilt!)?
_Muppit- Fluisteraar
- Aantal berichten : 273
Punten : 364
_Muppit schreef:Joy_ schreef:TGR schreef:Joy_ schreef:Niet in mijn denkwijze nee.
B) gewoon weggaan.
Ben jij wie ik denk dat je bent (A)? Jouw forumnaam begon met een M (ik kan het weer weghalen als je wilt!)?
Dat lijkt me vrij helder... Al heeft het in andere topics ook al gestaan
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
On topic:
ik ben van veel fora lid geweest en in mijn jongere jaren kondigde ik mijn vertrek altijd aan, stiekem wilde ik ook wel een beetje aandacht met die topics. Hier zou ik zo weg blijven, ik hoef die aandacht niet. Net zoals ik het niet nodig vind (maar het mag uiteraard wel ) dat een ander vertelt dat hij/zij weg gaat.
ik ben van veel fora lid geweest en in mijn jongere jaren kondigde ik mijn vertrek altijd aan, stiekem wilde ik ook wel een beetje aandacht met die topics. Hier zou ik zo weg blijven, ik hoef die aandacht niet. Net zoals ik het niet nodig vind (maar het mag uiteraard wel ) dat een ander vertelt dat hij/zij weg gaat.
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Ik zou zelf nooit een topic openen met "ik ga weg" of "ik ben er weer" Ik hou gewoon lekker hetzelfde account en soms kom ik dagelijks, soms een week of langer niet.
Maar als een ander dat wel wil aankondigen maak ik me daar niet naar om
Maar als een ander dat wel wil aankondigen maak ik me daar niet naar om
Gast- Gast
Veel mensen kennen elkaar ook in het ''echte dagelijks leven''. Of hebben elkaar in ieder geval ontmoet. Dus misschien dat daarom sommigen het belangrijker vinden om het aan te kondigen dat ze (tijdelijk) weggaan.
Maar onbekende mensen zoals ik zou niemand missen. Dus lekker boeiend of ik het aan zou kondigen of niet. Maar ik denk dat als ik sommige van jullie ook in het echt zou kennen dat ik het dan dus ook zou doen, simpelweg omdat je het dan belangrijk vind om aan te geven hoe en wat waarom je weggaat, omdat je de band niet wilt verpesten die je hebt opgebouwd.
Maar onbekende mensen zoals ik zou niemand missen. Dus lekker boeiend of ik het aan zou kondigen of niet. Maar ik denk dat als ik sommige van jullie ook in het echt zou kennen dat ik het dan dus ook zou doen, simpelweg omdat je het dan belangrijk vind om aan te geven hoe en wat waarom je weggaat, omdat je de band niet wilt verpesten die je hebt opgebouwd.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Tot hoeveel jaar terug kan belasting geld terug vorderen?
» Ria Bloms Rust en Regelmaat, waarom wel of waarom niet?
» Waarom een kind? Of waarom niet?
» Hij is terug!
» Waarom Sonja Bakker.. Waarom..
» Ria Bloms Rust en Regelmaat, waarom wel of waarom niet?
» Waarom een kind? Of waarom niet?
» Hij is terug!
» Waarom Sonja Bakker.. Waarom..
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: