Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Leef jij van salaris tot salaris?

+42
Supertalentje
Bet Weter
SarahKey
SuperGrover
MissD
Saxy
Jeanette
Ugly Betty
TGR
Shy
studiebol
Raindrop
girli
VanillaRose
Flower_L
kwak
Mamsie
Highway
Caramba
Aziraphale
Rouxxxe
Zwoesj
Kabouter
Fearie
Didi
SoGood
Jezzie
Paper Crown
TNMN
Mida4you
M_as
PrimaBella
Angela_1986
silly-one
minoessepoes
Sterre
Lejow
Bolleke
Atelier Madame
Tullow
Suus
Rush
46 plaatsers

Pagina 6 van 12 Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12  Volgende

Ga naar beneden

Leef jij van salaris tot salaris? - Pagina 6 Empty Re: Leef jij van salaris tot salaris?

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 20:34

_MamaRosa_ schreef:
James schreef:Het betekent toch niet dat als je niet veel verdient je niet dat soort dagen maakt? Mijn vriend werkt gemiddeld 50 uur in de week als het niet meer is maar die werkt gewoon in een crappy betaalde business.

Ik wil me verder niet bemoeien met de discussie want dat heeft toch geen zin, maar wat dat betreft moet je wel een beetje uitkijken wat je zegt..

Hier hetzelfde. Helaas. Dagen van 4.00 'smorgens tot 22.00 's avonds komen ook regelmatig voor. Dan verdient hij uiteraard wel wat meer, maar niet zoveel meer helaas. Maar het is niet anders. Wij redden het tot nu toe elke maand, en dan ben ik tevreden.
Bij ons ook, mijn vriend werkt vaak ook nog tot midden in de nacht door (fulltime baan en eigen bedrijf..)

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Leef jij van salaris tot salaris? - Pagina 6 Empty Re: Leef jij van salaris tot salaris?

Bericht  Ugly Betty di 26 jul 2011 - 20:35

Soms leef ik naar mijn salaris toe, als ik te veel geld gespaard heb en het niet wil terug storten.
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Ugly Betty di 26 jul 2011 - 20:37

Storm schreef:
_MamaRosa_ schreef:
James schreef:Het betekent toch niet dat als je niet veel verdient je niet dat soort dagen maakt? Mijn vriend werkt gemiddeld 50 uur in de week als het niet meer is maar die werkt gewoon in een crappy betaalde business.

Ik wil me verder niet bemoeien met de discussie want dat heeft toch geen zin, maar wat dat betreft moet je wel een beetje uitkijken wat je zegt..

Hier hetzelfde. Helaas. Dagen van 4.00 'smorgens tot 22.00 's avonds komen ook regelmatig voor. Dan verdient hij uiteraard wel wat meer, maar niet zoveel meer helaas. Maar het is niet anders. Wij redden het tot nu toe elke maand, en dan ben ik tevreden.
Bij ons ook, mijn vriend werkt vaak ook nog tot midden in de nacht door (fulltime baan en eigen bedrijf..)

Mijn man maakt ook dagen van minimaal 12 uur en werkt vaak op zaterdag ook. Wij zijn bezig met bedrijfsovername dus willen zo veel mogelijk van zijn salaris gebruiken om aandelen van de zaak te kopen. Maarja dan hebben we over een aantal jaar wel een goed lopend bedrijf smile
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762

Bericht  Lejow di 26 jul 2011 - 20:42

2CKC2 schreef:Het is gewoon heel Nederlands om niet over 'geld' te praten volgens mij.. hahaha.

Dat valt denk ik wel mee..
Maar om te horen dat iemand het niet red met elke maand zo veel geld, laat mijn oren gewoon klapperen.
Ik zou nie eens weten waar ik het aan uit zou moeten geven haha
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Atelier Madame di 26 jul 2011 - 21:10

Lejow schreef:
2CKC2 schreef:Het is gewoon heel Nederlands om niet over 'geld' te praten volgens mij.. hahaha.

Dat valt denk ik wel mee..
Maar om te horen dat iemand het niet red met elke maand zo veel geld, laat mijn oren gewoon klapperen.
Ik zou nie eens weten waar ik het aan uit zou moeten geven haha

snap het ergens ook wel, als je ineens minder te besteden hebt merk je dat gewoon! Ik ben in een paar maanden ook van ruim 1100 euro per maand (als student) naar 600 gegaan. En das echt wennen! Kan ineens bijna niet meer sparen en leuke dingen moet Ik echt goed overwegen.

@2ckc2: vond jij nou wel of niet dat je in een luxe positie zit financieel?
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Jeanette di 26 jul 2011 - 21:13

kruimelje schreef:Ja ik ben iedere maand blij als er weer geld op mijn rekening staat, niet dat ik nooit iets overhoudt, maar ik krijg het benauwd als ik merk dat er niet veel meer opstaat.

+1
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  SoGood di 26 jul 2011 - 23:08

2CKC2 schreef:Oh.. gaan we weer? Haha, you guys are to damn funny. Ik heb normaal meer geld om uit te geven, nou dan is dat geld wat ik nu krijg echt wel een 'cutback' nou en.. als jij elke maand €100.- mag en dan opeens €50.- dan ben je ook verdrietig en grote kans dat je het niet daarvan redt. Dat heb ik ook.. of dat nou met 2 tientjes is voor jou of voor 70 tientjes voor mij.. Who cares. Jullie hebben geen idee wat er binnenkomt, dus waag het ook niet te bemoeien met wat er uitgaat. Stomme mutsen zeg.. elke keer dezelfde stomme commentaar. En ja, ik ben STINKEND verwend.. echt vreselijk.. zo verwend dat ik elke dag om 6:00 moet opstaan en tegen half 8 thuis ben.. vele van jullie hebben vele malen kortere dagen dan ik. Is dat dan ook verwend?

Als je dit van te voren al weet en jezelf hier zo aan stoort waarom ga je dan iedere x met bedragen gooien? Bij dit soort topics weet ik van te voren al dat jij sowieso gaat reageren. Dan ben je toch zelf een stomme muts? Very Happy Niet onaardig bedoelt trouwens, ik vraag het me gewoon serieus af.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Bolleke di 26 jul 2011 - 23:13

Als ik 700 zou overhouden, of zelfs meer dan zou ik het niet wagen om te gaan klagen.. Maar goed, ieder zijn ding. Ik snap wel waarom daar zo over gevallen word.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 23:18

Dan is het nog leven en laten leven. Iedereen moet zichzelf kunnen zijn op het forum, dus waarom CKC niet?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 23:19

Maar er wordt alleen op CKC ingehaakt.
Als zij verteld dat zij en haar man gigantisch lange dagen maken wordt erop ingegaan door te vertellen dat zij heus niet de enige is.
Er zijn volgens mij meer meiden die in het topic vertellen dat ze maandelijks genoeg overhouden, daar zegt niemand wat van.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 23:21

Dat bedoel ik, ik vind het echt mierenneukerij hier bounce

Gast
Gast

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 23:25

Pippa schreef:Dan is het nog leven en laten leven. Iedereen moet zichzelf kunnen zijn op het forum, dus waarom CKC niet?

God, als het een onbekende forummer was geweest, was er veel meer over gezegd hoor. Dat kan ik je wel beloven.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 23:26

James schreef:
Pippa schreef:Dan is het nog leven en laten leven. Iedereen moet zichzelf kunnen zijn op het forum, dus waarom CKC niet?

God, als het een onbekende forummer was geweest, was er veel meer over gezegd hoor. Dat kan ik je wel beloven.

Dan nog snap ik niet waarom. Er zijn mensen die plaatsen dat ze (bijna) niks over houden, dat mag wel gezegd worden en dat is zielig, maar iemand die verteld dat ze méér overhoudt, dan mag het ineens niet meer en ben je verwend? Kom op, hoe kortzichtig kun je zijn.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 23:28

James schreef:

Geloof ik echt niet.
CKC is toch niet de enige in dit topic die zegt dat ze geld overhoudt?
Ze is wel de enige die een bedrag noemt, maar ik weet zeker dat over een onbekende forummer heen wordt gelezen.
Ik denk juist omdat het CKC is, en omdat deze discussie al vaker is geweest, over haar uitgavenpatroon, dat het nu makkelijker is om daar weer op in te haken.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 23:28

Zucht... ik heb geen eens meer zin om er op in te haken. Deze discussie is echt te zinloos.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 23:29

Iedereen is vrij om te plaatsen wat zij (hij?) wil, maar als je een 'uitzonderlijk geval' bent, is 't toch ook logisch dat er op wordt gereageerd?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 23:29

James schreef:Zucht... ik heb geen eens meer zin om er op in te haken. Deze discussie is echt te zinloos.

Waarom reageer je dan überhaupt?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 23:30

Bazinga schreef:Iedereen is vrij om te plaatsen wat zij (hij?) wil, maar als je een 'uitzonderlijk geval' bent, is 't toch ook logisch dat er op wordt gereageerd?

Maar ipv 'gosh, wat fijn dat jij wél kunt doen wat je wilt' oid, is het meteen weer in het negatieve.
Komt zo jaloers over allemaal.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 23:30

Bazinga schreef:Iedereen is vrij om te plaatsen wat zij (hij?) wil, maar als je een 'uitzonderlijk geval' bent, is 't toch ook logisch dat er op wordt gereageerd?

Want? mag zij niet zichzelf zijn en reageren dan? Wij houden ook +1000 over, ben ik dan ook ineens een uitzonderlijk geval, en is het dan ineens normaal dat mensen daar op in gaan haken? Ik vind dat echt belachelijk.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 23:31

Pippa schreef:
James schreef:Zucht... ik heb geen eens meer zin om er op in te haken. Deze discussie is echt te zinloos.

Ja, dat vraag ik me inderdaad ook af. Ik kon weten dat jij er altijd meteen boven op springt.

Gast
Gast

Princess schreef:

Maar ipv 'gosh, wat fijn dat jij wél kunt doen wat je wilt' oid, is het meteen weer in het negatieve.

Want ze werkt gewoon hard voor haar geld, net als haar vriend, dus I don't see the problem.

Gast
Gast

James schreef:
Pippa schreef:

Ja, dat vraag ik me inderdaad ook af. Ik kon weten dat jij er altijd meteen boven op springt.

Net als ik kon weten dat jij altijd loopt te miepen als iemand méér verdiend. En er bovenop springen? Ik vind het gewoon sneu dat volwassen mensen zo reageren op andere mensen, omdat ze het zelf misschien minder goed voor elkaar hebben. En ik vind het sneu voor CKC dat zij elke keer de lul is, dat is de enige reden dat ik erop reageer, want het is kortzichtig hoe er hier in het topic gereageerd wordt.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 23:32

Pippa schreef:
Princess schreef:

Want ze werkt gewoon hard voor haar geld, net als haar vriend, dus I don't see the problem.

Jahaaa, maar zij is niet de enige forumster die hard werkt, en de vrienden van verschillende forumster ook hoor!
laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 23:32

Pippa schreef:
James schreef:
Pippa schreef:

Net als ik kon weten dat jij altijd loopt te miepen als iemand méér verdiend. En er bovenop springen? Ik vind het gewoon sneu dat volwassen mensen zo reageren op andere mensen, omdat ze het zelf misschien minder goed voor elkaar hebben.

Dan lees jij toch echt niet goed in dit topic.

Gast
Gast

Bericht  Saxy di 26 jul 2011 - 23:32

Ik ga maar even back on topic.

Ik leef niet van salaris tot salaris. Maar nu in de vakantie merk ik wel dat mijn geld er sneller doorheen gaat. Het is nu de 27e en normaal krijg ik op de 24e/25e salaris, maar ik heb vandaag nog niets gehad... Evil or Very Mad Nu red ik me nog prima, maar ik hoop zeker dat het er vrijdag is!!! Want vrijdag heb ik een shopdagje gepland, en dan moet ik wel geld hebben nerd
Saxy
Saxy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 12 Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: