Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heb je wel eens een nachtje doorgehaald?

+39
Rouxxxe
SoGood
Rapunzel
silly-one
Susan
SuperGrover
Sterre
TNMN
Marin
SarahKey
Krullebol
SleepingBeauty
patjuhhh
Atelier Madame
Rush
RioolSpook
Caroow
Zwerver
girli
Caramba
Alias
Jeanette
Lady4
Toet
Error
Oasis
Japie
Chelle
Carra
Verde
Antibes
Feline
PrimaBella
May
Filoria
Kabouter
Minx
Sorella
Kaboutertje
43 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Heb je wel eens een nachtje doorgehaald? - Pagina 4 Empty Re: Heb je wel eens een nachtje doorgehaald?

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 7:12

Dat heb ik 1x gedaan toen ik op vakantie ging :P .. maar voor de lol.. Neeuhh

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je wel eens een nachtje doorgehaald? - Pagina 4 Empty Re: Heb je wel eens een nachtje doorgehaald?

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 7:17

Dat gebeurde nog best vaak ;-)

Gast
Gast

Bericht  Bet Weter di 26 jul 2011 - 7:40

Ja regelmatig. Nu nog wel eens. Drugs he, dan lukt het wel Very Happy

Bet Weter
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 351
Punten : 372
Registratiedatum : 21-07-11

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 8:40

Bet Weter schreef:Ja regelmatig. Nu nog wel eens. Drugs he, dan lukt het wel Very Happy
Dan lukt 4 nachtjes ook wel. Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 8:40

Antibes schreef:Met nachten doorhalen voor tentamens ga ik dan vaak wel 's middags na het tentamen om een uur of vier een dutje doen, avondeten en dan vroeg naar bed. Telt dat wel? =D
Nou, vooruit omdat je de dag erna wel bewust hebt meegemaakt. Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 9:38

Ja, toen ik depressief was best vaak... Ging dan wel naar bed rond een uur of negen 's morgens. En een paar keer later i.v.m. vakantie.

Van één keer herinner ik me dat ik het tot een uur of negen 's avonds de volgende dag nog heb volgehouden. Die dag kwam een vriendin van mij op bezoek en de avond ervoor ging ik mijn kamer nog even opruimen... daar ben ik uiteindelijk de hele nacht mee bezig geweest en toen was het alweer tijd om haar van het station te halen.laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 20:24

Een hele nacht doorhalen en niet naar bed gaan heb ik denk ik een paar keer gedaan. Toen ik jonger was ging ik wel eens uit in een andere stad en dan nam ik de eerste trein en bus weer naar huis. Dan kwam ik rond 9 uur thuis en dan was m'n moeder net koffie aan het zetten haha. Meestal bleef ik dan wel op en ging ik 's avonds wel op tijd naar bed. Maar dat is niet heel vaak voorgekomen.

Als ik ga stappen kom ik meestal rond een uurtje of 7 thuis en dan ga ik wel meteen slapen, helaas word ik dan vaak om 10 uur al weer wakker.

Gast
Gast

Bericht  Bet Weter do 28 jul 2011 - 4:27

Purple schreef:
Bet Weter schreef:Ja regelmatig. Nu nog wel eens. Drugs he, dan lukt het wel Very Happy
Nouja, dat is wel érg veel. Twee nachten en dagen lukt wel, maar daarna wil ik ook wel weer eens op huis an Very Happy

Bet Weter
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 351
Punten : 372
Registratiedatum : 21-07-11

Bericht  Toet do 28 jul 2011 - 12:37

Bet Weter schreef:
Purple schreef:
Nouja, dat is wel érg veel. Twee nachten en dagen lukt wel, maar daarna wil ik ook wel weer eens op huis an Very Happy

En dan drie dagen naar de klote. Ellende.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  klavertje7 do 28 jul 2011 - 13:40

Tja euhm... vandaag I guess!
Ga over 20 min. op vakantie, op naar Spanje Very Happy
Lag netjes om half 8 op bed, maar slapen ho maar pale

klavertje7
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 14
Punten : 18
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Sneeuwvlok do 28 jul 2011 - 18:56

Heb het wel eens gedaan, en het is niets voor mij :P
Moest om 5 uur 's ochtends opstaan, de volgende dag om 8 uur 's ochtends waren we klaar met een semi-ontgroening voor een commissie. Helaass had ik een verplicht practicum tot 4 uur die dag, dus daar heen geweest. Na 4 uur ben ik wel gelijk gaan slapen
Sneeuwvlok
Sneeuwvlok
Prater
Prater

Aantal berichten : 591
Punten : 604
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: