Heb je wel eens een nachtje doorgehaald?
+39
Rouxxxe
SoGood
Rapunzel
silly-one
Susan
SuperGrover
Sterre
TNMN
Marin
SarahKey
Krullebol
SleepingBeauty
patjuhhh
Atelier Madame
Rush
RioolSpook
Caroow
Zwerver
girli
Caramba
Alias
Jeanette
Lady4
Toet
Error
Oasis
Japie
Chelle
Carra
Verde
Antibes
Feline
PrimaBella
May
Filoria
Kabouter
Minx
Sorella
Kaboutertje
43 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Heb je wel eens een nachtje doorgehaald?
Dat heb ik 1x gedaan toen ik op vakantie ging .. maar voor de lol.. Neeuhh
Gast- Gast
Ja regelmatig. Nu nog wel eens. Drugs he, dan lukt het wel
Bet Weter- Fluisteraar
- Aantal berichten : 351
Punten : 372
Registratiedatum : 21-07-11
Dan lukt 4 nachtjes ook wel.Bet Weter schreef:Ja regelmatig. Nu nog wel eens. Drugs he, dan lukt het wel
Gast- Gast
Nou, vooruit omdat je de dag erna wel bewust hebt meegemaakt.Antibes schreef:Met nachten doorhalen voor tentamens ga ik dan vaak wel 's middags na het tentamen om een uur of vier een dutje doen, avondeten en dan vroeg naar bed. Telt dat wel? =D
Gast- Gast
Ja, toen ik depressief was best vaak... Ging dan wel naar bed rond een uur of negen 's morgens. En een paar keer later i.v.m. vakantie.
Van één keer herinner ik me dat ik het tot een uur of negen 's avonds de volgende dag nog heb volgehouden. Die dag kwam een vriendin van mij op bezoek en de avond ervoor ging ik mijn kamer nog even opruimen... daar ben ik uiteindelijk de hele nacht mee bezig geweest en toen was het alweer tijd om haar van het station te halen.
Van één keer herinner ik me dat ik het tot een uur of negen 's avonds de volgende dag nog heb volgehouden. Die dag kwam een vriendin van mij op bezoek en de avond ervoor ging ik mijn kamer nog even opruimen... daar ben ik uiteindelijk de hele nacht mee bezig geweest en toen was het alweer tijd om haar van het station te halen.
Gast- Gast
Een hele nacht doorhalen en niet naar bed gaan heb ik denk ik een paar keer gedaan. Toen ik jonger was ging ik wel eens uit in een andere stad en dan nam ik de eerste trein en bus weer naar huis. Dan kwam ik rond 9 uur thuis en dan was m'n moeder net koffie aan het zetten haha. Meestal bleef ik dan wel op en ging ik 's avonds wel op tijd naar bed. Maar dat is niet heel vaak voorgekomen.
Als ik ga stappen kom ik meestal rond een uurtje of 7 thuis en dan ga ik wel meteen slapen, helaas word ik dan vaak om 10 uur al weer wakker.
Als ik ga stappen kom ik meestal rond een uurtje of 7 thuis en dan ga ik wel meteen slapen, helaas word ik dan vaak om 10 uur al weer wakker.
Gast- Gast
Nouja, dat is wel érg veel. Twee nachten en dagen lukt wel, maar daarna wil ik ook wel weer eens op huis anPurple schreef:Dan lukt 4 nachtjes ook wel.Bet Weter schreef:Ja regelmatig. Nu nog wel eens. Drugs he, dan lukt het wel
Bet Weter- Fluisteraar
- Aantal berichten : 351
Punten : 372
Registratiedatum : 21-07-11
Bet Weter schreef:Nouja, dat is wel érg veel. Twee nachten en dagen lukt wel, maar daarna wil ik ook wel weer eens op huis anPurple schreef:Dan lukt 4 nachtjes ook wel.Bet Weter schreef:Ja regelmatig. Nu nog wel eens. Drugs he, dan lukt het wel
En dan drie dagen naar de klote. Ellende.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Tja euhm... vandaag I guess!
Ga over 20 min. op vakantie, op naar Spanje
Lag netjes om half 8 op bed, maar slapen ho maar
Ga over 20 min. op vakantie, op naar Spanje
Lag netjes om half 8 op bed, maar slapen ho maar
klavertje7- Fluisteraar
- Aantal berichten : 14
Punten : 18
Registratiedatum : 18-11-10
Heb het wel eens gedaan, en het is niets voor mij
Moest om 5 uur 's ochtends opstaan, de volgende dag om 8 uur 's ochtends waren we klaar met een semi-ontgroening voor een commissie. Helaass had ik een verplicht practicum tot 4 uur die dag, dus daar heen geweest. Na 4 uur ben ik wel gelijk gaan slapen
Moest om 5 uur 's ochtends opstaan, de volgende dag om 8 uur 's ochtends waren we klaar met een semi-ontgroening voor een commissie. Helaass had ik een verplicht practicum tot 4 uur die dag, dus daar heen geweest. Na 4 uur ben ik wel gelijk gaan slapen
Sneeuwvlok- Prater
- Aantal berichten : 591
Punten : 604
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» nachtje weg
» Een nachtje alleen
» cadeaubon avondje uit/nachtje weg?
» Nachtje naar zee
» Romantisch nachtje weg
» Een nachtje alleen