Heb je wel eens een nachtje doorgehaald?
+39
Rouxxxe
SoGood
Rapunzel
silly-one
Susan
SuperGrover
Sterre
TNMN
Marin
SarahKey
Krullebol
SleepingBeauty
patjuhhh
Atelier Madame
Rush
RioolSpook
Caroow
Zwerver
girli
Caramba
Alias
Jeanette
Lady4
Toet
Error
Oasis
Japie
Chelle
Carra
Verde
Antibes
Feline
PrimaBella
May
Filoria
Kabouter
Minx
Sorella
Kaboutertje
43 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Heb je wel eens een nachtje doorgehaald?
ooh zo vaak! ik heb heel wat keren een vroege vlucht gehad en geen zin om een hotelovernachting te betalen.. dus dan is het 'slapen' op het vliegveld. Maar goed slapen kan ik toch nooit, op de een of andere manier ben ik nooit de gelukkige die op de bankjes kan liggen. Dus meestal is het dan gewoon een nachtje doorhalen en de volgende dag thuis op tijd erin.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Jaa, vorig jaar toen we op vakantie gingen naar Turkije, kon s'avonds niet meer slapen en we werden al om 12 uur opgehaald en om 6 uur s'ochtends vliegen, toen we aankwamen moest Nederland spelen voor het WK, dus zijn we smiddags nog naar een cafe geweest, toen we terugkwamen waren mijn zusje en ik wel kapot en zijn we even op bed gaan liggen.
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10
Jawel in de nachtdiensten....Gebeurd het wel dat ik 24 uur wakker ben, maar verder redt ik het nooit eigenlijk.
We zijn niet van die uitgaansmensen. Wel uitgaan maar dan zijn we meestal rond 0.00 uur thuis...
We zijn niet van die uitgaansmensen. Wel uitgaan maar dan zijn we meestal rond 0.00 uur thuis...
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Ja wel eens, maar als ik mijzelf vergelijk met andere studenten ben ik echt braaf
Krullebol- Prater
- Aantal berichten : 822
Punten : 922
Geregeld, nou ja, ik kwam thuis van het stappen en mijn moeder zat alweer aan het ontbijt
Ging daarna wel slapen, maar dan nog tot een uur of 11-12, want op zondagmiddag werden wij verplicht om gewoon warm te eten tussen de middag Zat alleen mijn moeder fris aan tafel en mijn broer en ik erg duf
Ging daarna wel slapen, maar dan nog tot een uur of 11-12, want op zondagmiddag werden wij verplicht om gewoon warm te eten tussen de middag Zat alleen mijn moeder fris aan tafel en mijn broer en ik erg duf
Misschien 1x op een vakantie, maar eigenlijk is mijn nachtrust gewoon belangrijk voor me
Gast- Gast
Met regelmaat.. Komende weken ook weer, maar dan door m'n werk. Ik kan niet 'voorslapen', en mijn nachtdiensten beginnen om 00;00 tot 04;00. Eer ik thuis ben, komt de zon op en kan ik niet meer slapen Dus halen we nachtje door.
Gast- Gast
Ja hoor, wel vaker.
Met uitgaan wel eens, maar komt niet heel vaak voor (zeker laatste jaren niet meer)
En soms ben ik gewoon zo actief 's nachts dat ik niet kan slapen..Dan slaap ik overdag wel.
Met uitgaan wel eens, maar komt niet heel vaak voor (zeker laatste jaren niet meer)
En soms ben ik gewoon zo actief 's nachts dat ik niet kan slapen..Dan slaap ik overdag wel.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ja, toen 16 was met uitgaan. Nu ben ik daar te oud voor
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Ja hoor! Zo herinner ik me nog 'slaapfeestjes' van toen ik 15 a 16 was. Met een groep bij iemand thuis, ouders vaak niet thuis, aan de drank, veel lol en dan de nacht doorhalen
In mijn studententijd ook vaak de zon op zien komen, of al postbodes groetend naar huis gefietst. Maar meestal sliep ik dan nog wel, al was het pas om 6 a 7 uur 's ochtends.
In mijn studententijd ook vaak de zon op zien komen, of al postbodes groetend naar huis gefietst. Maar meestal sliep ik dan nog wel, al was het pas om 6 a 7 uur 's ochtends.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Oh ja hoor.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Sterre schreef:Ja hoor! Zo herinner ik me nog 'slaapfeestjes' van toen ik 15 a 16 was. Met een groep bij iemand thuis, ouders vaak niet thuis, aan de drank, veel lol en dan de nacht doorhalen
Oh die herinner ik me ook nog wel, alleen jammer dat een paar daarvan een ietwat gevaarlijke wending namen Mijn vader woonde in IJmuiden en vriendinnen en ik in Beverwijk/Heemskerk, is een minuut of 20 (met zo'n meidengroep een minuut of 40) fietsen. Paps was weg,dus ik ging daar een feestje houden! Zaterdagmorgen, uur of 10 al, hele bups onderweg naar IJmuiden en hele dag op 't strand doorgebracht, uur of 4 al eerste drankje etc. Weinig gegeten, flink gedronken en hele nacht doorgehaald met enge films, zwerftochten langs de havens, wat opeens heel freaky is, zeker als je 'opeens', in 't donker een soort piratenvlag spot HAHAHA bleek er een nep-piratenschip te liggen, voor de dag erna. We hebben zoo hard staan gillen
Afijn, uiteindelijk nacht doorgehaald, dag daarna braaf met z'n allen ontbeten, huis opgeruimd en toen stortten we in, maar moesten we nog naar huis fietsen! We zijn op een gegeven moment met z'n zessen de berm in gereden, allemaal van vermoeidheid de ogen dichtgedaan, Ăłp de fiets. We zijn bijna allemaal aangereden die dag, tot iemand zei dat we niet meer verder konden zo, toen hebben we onze ouders maar gebeld
Gast- Gast
Ik ben drie zomers achter elkaar op Kreta geweest, het eerste jaar was het nog erg braaf, toen was ik 16 en moesten mijn nichtje en ik ons nog om twee uur melden bij mijn ouders, de jaren daarna zaten we alleen in een appartement en toen hebben we echt amper ons bed gezien.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ja.
Vaak tijdens mn werk als reisleidster, maar ook met stappen of na festivals.
Vaak tijdens mn werk als reisleidster, maar ook met stappen of na festivals.
Gast- Gast
Toen ik 15 en 16 was en nog met mijn ouders meeging op vakantie, moesten wij de laatste nacht doorhalen. Onze tent stond er nog, maar daarin sliepen mijn ouders en de grote tent was al afgebroken. Als we wilde slapen, moest dat maar in de auto. Ja dus niet. Maar de dag erop hoefde ik ook niet echt veel, want het was vooral slapen in de auto want meer konden we ook niet ( daarom mocht/moest het ook van mijn ouders)
Laatst nog als motorbegeleider mee geweest met de Batavierenrace. Vrijdag heel de dag rustig aan gedaan, 's avonds om 9 uur gemeld voor de briefing en om half 1 reden we weg. Bij het eerste punt wakker gebleven totdat wel om 8 uur ergens konden ontbijten. Daar 45 minuten liggen slapen en door naar onze volgende kruising. Daar ook iets van 30 minuten liggen slapen tegen een boom om vervolgens het verkeer te regelen. Door naar Enschede om daar te eten en 's avonds weer naar huis. Was gesloopt, maar volgende jaar ga ik weer en dan blijf ik in Enschede om het feestje mee te pakken.
Laatst nog als motorbegeleider mee geweest met de Batavierenrace. Vrijdag heel de dag rustig aan gedaan, 's avonds om 9 uur gemeld voor de briefing en om half 1 reden we weg. Bij het eerste punt wakker gebleven totdat wel om 8 uur ergens konden ontbijten. Daar 45 minuten liggen slapen en door naar onze volgende kruising. Daar ook iets van 30 minuten liggen slapen tegen een boom om vervolgens het verkeer te regelen. Door naar Enschede om daar te eten en 's avonds weer naar huis. Was gesloopt, maar volgende jaar ga ik weer en dan blijf ik in Enschede om het feestje mee te pakken.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
silly-one schreef:Toen ik 15 en 16 was en nog met mijn ouders meeging op vakantie, moesten wij de laatste nacht doorhalen. Onze tent stond er nog, maar daarin sliepen mijn ouders en de grote tent was al afgebroken. Als we wilde slapen, moest dat maar in de auto. Ja dus niet. Maar de dag erop hoefde ik ook niet echt veel, want het was vooral slapen in de auto want meer konden we ook niet ( daarom mocht/moest het ook van mijn ouders)
Dit vind ik een raar verhaal!
Hoe kunnen je ouders je nou dwingen om door te halen?
Als wij op vakantie gingen en de helft was al afgebroken dan zorgen mn ouders echt wel voor een geschikte slaapplek voor ons.
Gast- Gast
Princess schreef:
Dit vind ik een raar verhaal!
Hoe kunnen je ouders je nou dwingen om door te halen?
Als wij op vakantie gingen en de helft was al afgebroken dan zorgen mn ouders echt wel voor een geschikte slaapplek voor ons.
Het was wel in overleg en als we wilde slapen, mochten we in de auto slapen. Ach op die leeftijd het het alleen maar gaaf om een nacht door te halen. Iedereen moest de laatste avond op tijd naar bed en wij mochten lekker lang blijven. Was veel leuker.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Ikke nog nooit. Ook niet zo'n behoefte aan want ik ben een wrak als ik niet slaap 's nachts.
Rapunzel- Prater
- Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10
Jaah heerlijk ik kan het me nog herinneren.. En vaak zonder alcohol zelfs omdat ik dat op jongere leeftijd al niet nodig vond voor mijzelf.. (hoezo gezond ).
Vakantie toen ik 15 was, ik mocht een vriendin meenemen op vakantie en zelf een camping uitzoeken (stacaravan).. Dat laat ik me geen 2x zeggen en daar stonden we dan op een camping in spanje met 1800 plaatsen! (wat m'n ouders echt verafschuwde haha)... En lol dat wij hadden met alle Nederlandse jongeren daar. (toen hebben we wel een aantal nachtje op het strand doorgebracht).
Toen ik 14 was heb ik stiekem caraval gevierd en bij mijn vriendje van toen geslapen terwijl mijn ouders dachten dat ik bij een vriendin sliep.. (en andersom..) zij was ook gezellig mee.. (ik verafschuw Caraval maar dat wist ik toen nog niet haha)..
Ik heb wel eens een nachtje doorgehaald aan het water in een landschap.. met een andere vriendin en 2 vriendjes van ons.. helaas werd die nacht afgebroken omdat mijn ouders erachter kwamen dat ik niet bij die vriendin sliep maar bij mijn vriendje van toen in een tentje.. Ik was 13 en ze waren niet zo blij.. (Daarna gewoon het lef gehad om het nog eens te doen.. toen kwamen ze er niet achter )
En met de zomerfeesten in Nijmegen heb ik ook wel aardig wat nachtjes doorgehaald toen ik een jaar of 17/18/19/20 was..
En dat bijna allemaal zonder alcohol en met mijn volle verstand.. (op die 19 en 20 jaar na dan )
Vakantie toen ik 15 was, ik mocht een vriendin meenemen op vakantie en zelf een camping uitzoeken (stacaravan).. Dat laat ik me geen 2x zeggen en daar stonden we dan op een camping in spanje met 1800 plaatsen! (wat m'n ouders echt verafschuwde haha)... En lol dat wij hadden met alle Nederlandse jongeren daar. (toen hebben we wel een aantal nachtje op het strand doorgebracht).
Toen ik 14 was heb ik stiekem caraval gevierd en bij mijn vriendje van toen geslapen terwijl mijn ouders dachten dat ik bij een vriendin sliep.. (en andersom..) zij was ook gezellig mee.. (ik verafschuw Caraval maar dat wist ik toen nog niet haha)..
Ik heb wel eens een nachtje doorgehaald aan het water in een landschap.. met een andere vriendin en 2 vriendjes van ons.. helaas werd die nacht afgebroken omdat mijn ouders erachter kwamen dat ik niet bij die vriendin sliep maar bij mijn vriendje van toen in een tentje.. Ik was 13 en ze waren niet zo blij.. (Daarna gewoon het lef gehad om het nog eens te doen.. toen kwamen ze er niet achter )
En met de zomerfeesten in Nijmegen heb ik ook wel aardig wat nachtjes doorgehaald toen ik een jaar of 17/18/19/20 was..
En dat bijna allemaal zonder alcohol en met mijn volle verstand.. (op die 19 en 20 jaar na dan )
Gast- Gast
Jawel hoor, na een feestje meestal.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ja is een paar keer voorgekomen, o.a. werken na een nacht feesten, of een nacht niet slapen i.v.m. reizen.
Gast- Gast
Jawel, maar wel was het dan zo dat ik aan het begin van de dag m'n bed indook dus dat telt misschien niet echt
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
5-6 jaar geleden vaak genoeg, toen ik nog naar hardcorefeestjes ging....
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Ik bedoelde dus echt een dag erna doorgaan en niet 's morgens om 07:00 - 08:00 uur naar bed gaan. :-)
Gast- Gast
Purple schreef:Ik bedoelde dus echt een dag erna doorgaan en niet 's morgens om 07:00 - 08:00 uur naar bed gaan. :-)
Met nachten doorhalen voor tentamens ga ik dan vaak wel 's middags na het tentamen om een uur of vier een dutje doen, avondeten en dan vroeg naar bed. Telt dat wel? =D
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» nachtje weg
» Een nachtje alleen
» cadeaubon avondje uit/nachtje weg?
» Nachtje naar zee
» Romantisch nachtje weg
» Een nachtje alleen