Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heb je wel eens een nachtje doorgehaald?

+39
Rouxxxe
SoGood
Rapunzel
silly-one
Susan
SuperGrover
Sterre
TNMN
Marin
SarahKey
Krullebol
SleepingBeauty
patjuhhh
Atelier Madame
Rush
RioolSpook
Caroow
Zwerver
girli
Caramba
Alias
Jeanette
Lady4
Toet
Error
Oasis
Japie
Chelle
Carra
Verde
Antibes
Feline
PrimaBella
May
Filoria
Kabouter
Minx
Sorella
Kaboutertje
43 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Heb je wel eens een nachtje doorgehaald? - Pagina 2 Empty Re: Heb je wel eens een nachtje doorgehaald?

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 9:00

Ja, vannacht nog :P kon pas om 05.00 gaan slapen door de jongste. Jaren geleden ook vaak genoeg, gingen we stappen tot 05.00, naar huis om te douchen en dan om 07.00 beginnen met erken tot 15.30.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je wel eens een nachtje doorgehaald? - Pagina 2 Empty Re: Heb je wel eens een nachtje doorgehaald?

Bericht  Carra ma 25 jul 2011 - 9:01

Ik kan wel de nacht doorhalen tot een uur of 6/7. Met oud en nieuw ook wel eens om 10 uur 's ochtends mijn bed in gerold, maar een hele dag werken of iets dergelijks na een nacht doorhalen heb ik nog nooit gedaan.

Wel heb ik een slaap EEG scan gehad in het ziekenhuis. Ik moest daarvoor minimaal 24 uur wakker zijn. Dus toen móest ik de nacht doorhalen. Ik heb nog nooit zo tegen de slaap gevochten. Juist als het niet mag..
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Chelle ma 25 jul 2011 - 9:04

ja, 2,5 maand geleden toen ik beviel mijn dochter en de 2 weken erna heb ik vaak nachten niet geslapen.
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 783
Punten : 868
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Japie ma 25 jul 2011 - 9:04

Ja, vorig jaar voor het laatst. Ik kwam terug vanuit New York en landde om 7 uur op het vliegveld. In het vliegtuig heb ik niet kunnen slapen en toen ik eenmaal thuis was, was ik klaar wakker. 's Avonds om 20 uur stortte ik in en ben toen naar bed gegaan.
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Oasis ma 25 jul 2011 - 9:06

Regelmatig in het eerste jaar dat ik studeerde. Hele nacht feesten, even snel naar huis voor douche en make-up, en dan in college zitten. Soms zelfs vanuit de bar naar college.
Good old times laughcry
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662

Bericht  May ma 25 jul 2011 - 9:06

Ohh als we meetellen dat we begin van de ochtend het bed induiken heb ik het wel veel vaker gedaan. Het kwam op een gegeven moment bijna wekelijks voor dat ik zondagochtend rond 6/7 uur in bed lag omdat ik er dan weer was van stappen.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 9:12

May schreef:
Daisy schreef:En vroeger ook wel na het stappen, dan zat ik gezellig met mijn vader aan het ontbijt Laughing
Ja dat ken ik ook wel, zat ik met mijn moeder aan het ontbijt, maar dan dook ik daarna wel mijn bed in als zij richting haar werk ging.

Oh daarna ging ik vaak nog met mijn vader mee op visite bij mijn opa.
(gebeurde altijd op zondagmorgen en dan ging mijn vader altijd naar mijn opa smile)
En mijn opa had vroeger een kroeg dus als ik mee kwam op zondag morgen kreeg ik gelijk nog een drankje Embarassed (want hij wist dan wel dat ik nog niet geslapen had Laughing )

Gast
Gast

Bericht  May ma 25 jul 2011 - 9:14

Daisy schreef:
May schreef:
Daisy schreef:En vroeger ook wel na het stappen, dan zat ik gezellig met mijn vader aan het ontbijt Laughing
Ja dat ken ik ook wel, zat ik met mijn moeder aan het ontbijt, maar dan dook ik daarna wel mijn bed in als zij richting haar werk ging.

Oh daarna ging ik vaak nog met mijn vader mee op visite bij mijn opa.
(gebeurde altijd op zondagmorgen en dan ging mijn vader altijd naar mijn opa smile)
En mijn opa had vroeger een kroeg dus als ik mee kwam op zondag morgen kreeg ik gelijk nog een drankje Embarassed (want hij wist dan wel dat ik nog niet geslapen had Laughing )
Hahaha gewoon stug doordrinken Laughing
May
May
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 9:15

May schreef:

Tsja nuchter was ik dan toch al niet :P

* soms mis ik ´vroeger´ wel *

Gast
Gast

Bericht  May ma 25 jul 2011 - 9:19

Daisy schreef:
May schreef:

Tsja nuchter was ik dan toch al niet :P

* soms mis ik ´vroeger´ wel *

Hahaha precies. Ja ik mis het soms ook wel, althans die dingen van vroeger.
May
May
Ratel
Ratel

Bericht  Antibes ma 25 jul 2011 - 9:35

Oasis schreef:Regelmatig in het eerste jaar dat ik studeerde. Hele nacht feesten, even snel naar huis voor douche en make-up, en dan in college zitten. Soms zelfs vanuit de bar naar college.
Good old times laughcry

Haha, echt? Daar vind ik college zo niet belangrijk genoeg voor.. Embarassed Dan rol ik écht mijn bed in hoor!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Error ma 25 jul 2011 - 9:45

Jaaah, als ik de nachtdienst in ga :p Maar ook weleens als ik niet hoef te werken maar gewoon de hele nacht doortrek en dan alsnog lekker om een uur of 8 me bed in duiken. Heerlijk Very Happy
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11

Bericht  Toet ma 25 jul 2011 - 9:51

Ja zo vaak. Als ik op zaterdag moet werken en daarna stappen tot zondag ochtend vroeg, dan slaap ik meestal wel op zondag middag maar ben ik wel langer dan 24 uur wakker geweest.
En als ik drugs had gebruikt, ben ook wel eens van zaterdagochtend tot maandag op dinsdag nacht 3 uur wakker geweest, een uurtje of 70 dus. Dat was niet relaxed en daarna ook nooit meer gedaan. Nu haal ik alleen nog wel eens de zaterdagnacht door, dat ik zondag avond pas weer ga slapen dus.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Lady4 ma 25 jul 2011 - 9:53

Ik haal elke maand drie of vier nachten door. Maar nachtdiensten tellen vast niet mee :P

Ik ben eens om half 8 's ochtends uit de kroeg komen rollen, O&N was vroeger standaard niet voor zeven uur thuis en mijn top was Trance energy, toen kwam ik om 9.3 thuis geloof ik..
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Jeanette ma 25 jul 2011 - 10:15

Ja, regelmatig met stappen haha.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Alias ma 25 jul 2011 - 10:26

Vorig jaar heb ik een keer 's avonds een feestje gehad dat ik echt te gezellig vond om er op tijd weg te gaan, maar ik moest de volgende dag bij een stand van mijn werk in een winkel staan. Toen ben ik 's ochtends om een uur of zeven vanuit het feest even naar huis gegaan om te douchen en andere kleren aan te doen en toen moest ik nog haasten om op tijd bij die winkel te zijn. Het leek wel een eeuwigheid te duren voor het vier uur 's middags was en ik eindelijk naar huis kon. Daarna heb ik thuis even wat gegeten en daarna naar bed gegaan.

Ook vorig jaar kon ik een avond echt niet de slaap vatten en was het ondertussen al drie uur 's nachts geloof ik. Toen durfde ik niet meer te gaan slapen uit angst dat ik me zou verslapen (dat heb ik helaas regelmatig en het was vlak daarvoor een keer gebeurd), dus ben ik uit bed gegaan en in de woonkamer gebleven, voor het weggaan ook weer even douchen en toen naar mijn werk.
Dat douchen helpt trouwens wel bij mij om me weer een beetje wakker te voelen en de switch te maken naar de volgende dag dan.
Alias
Alias
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Caramba ma 25 jul 2011 - 10:27

Heel wat jaren geleden zou ik bij iemand blijven slapen. Die meid met wie ik had afgesproken vertelde mij pas die avond dat ik niet bij haar kon slapen, moest toen bij iemand anders slapen. Heel lullig! Alleen bij wie ik toen zou slapen was niet thuis, alleen haar broer en nog een vriend van hem. Ik was zo moe, maar durfde niet te gaan slapen, was veels te bang dat die jongens iets bij mij uit zouden halen. Naar huis kon ik niet, was geen trein verkeer meer, taxi was te duur en mijn pa had nachtdienst. Sleutel had ik ook niet mee. De volgende dag thuis durfde ik ook niet naar bed te gaan, omdat ik bang was wat mijn pa er van zou zeggen. Die dag-nacht-dag heb ik totaal 36 uur doorgehaald. Ik heb toen nooit weer wat met die ene meid afgesproken, was er zo klaar mee! Zoiets flik je gewoon niet.

Daarna ging ik regelmatig naar hardcore feesten, nachten doorhalen was dan geen probleem.
Nu haal ik zo af en toe nog eens een nacht door. Maar kan er niet goed meer tegen.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  girli ma 25 jul 2011 - 10:30

Soms voor schoolopdrachten, nooit met stappen (wel korte nachten).
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Zwerver ma 25 jul 2011 - 10:30

Ik ook wel vaker. Vooral in de periode dat ik mijn vriend leerde kennen.
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 10:36

Echt heel vaak! Zonder moeite ook, nu moet ik er niet meer aan denken, ben vaak van vrijdag op zaterdag bijna 24 uur wakker en dan heb ik gewerkt, nou dan moet ik echt slapen.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 10:39

Youandi schreef:Ik ben meerdere keren mee geweest op clubkamp voor jongeren en sliep dan heel slecht, dus ja, dan haalde ik de nachten wel door.

Ook meermaals de zon zien opkomen na het stappen. Mooie tijden waren dat smile

+1. met stapavondje/ladiesnight vaak wel slaap, maar dan pas in de ochtend Wink

Gast
Gast

Bericht  Caroow ma 25 jul 2011 - 11:23

Vroeger deed ik het zo vaak, ik werkte op een zeilschool in de zomer en daar waren de nachten erg gezellig.

Ook moest ik een keer werken in een kroeg op zondag van 22.00 tot 06.00, daarna snel naar huis om te douchen en met de trein naar Friesland om daar een schoolkamp te leiden. Dat was echt wel zwaar.

Nu kan ik het niet meer, ik ben oud nerd
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  RioolSpook ma 25 jul 2011 - 13:09

Een paar jaar geleden deed ik dat standaard op de zondag op maandag. Dan was ik op de zaterdag wezen stappen, tot 6 uur smiddags uitgeslapen, en dan ging ik die nacht weer stappen om zo direct door naar werk te gaan.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 16:00

Jawel.. maar dat is niets voor mij.. zou dat ik njiet meer kunnen doen..

Gast
Gast

Bericht  Rush ma 25 jul 2011 - 19:41

Jawel, regelmatig. bounce
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: