Complottheorieën
+12
Filoria
Spring
Minx
Rush
jena
TukTuk
Pussycat
Carra
Alias
luisa
Elsje
SuperGrover
16 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Complottheorieën
Zero schreef:
Ik ben wel gevoelig voor die Amerikaanse 'documentaires' moet ik bekennen, zoals Zeitgeist. Daar kan ik wel logica in zien, maar verder dat mensen nog leven... dat denk ik niet. Hoe verstop je iemand als Michael Jackson?
Hij en al die andere bekende mensen zitten gewoon al stiekem op de maan.
Want onze wereld vergaat immers ook 21 oktober.
En die mensen zijn rijk genoeg om naar de maan te gaan, dus...
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Ik denk dat Tupac nog leeft haha nee grapje
Homeopathie geloof ik wel in. Mijn vriend slikt nu moederkruid tegen zijn hoofdpijn aanvallen en hij heeft er afgelopen maand maar 1 gehad terwijl hij normaal gesproken wel 1 a 2 keer per week hoofdpijn heeft.
9/11 heb ik ook mijn twijfels over, zo ook over Osama bin Laden.. "We hebben het lichaam gedumpt in de zee.." Beetje dom.. Denk je niet dat het volk bevestiging wilt van zijn dood.. Zo kan iedere gek wel zeggen dat hij vermoord is.
Maar goed dat laatste is meer een gevoel, heb er nog nooit artikelen over opgezocht o.i.d.
Homeopathie geloof ik wel in. Mijn vriend slikt nu moederkruid tegen zijn hoofdpijn aanvallen en hij heeft er afgelopen maand maar 1 gehad terwijl hij normaal gesproken wel 1 a 2 keer per week hoofdpijn heeft.
9/11 heb ik ook mijn twijfels over, zo ook over Osama bin Laden.. "We hebben het lichaam gedumpt in de zee.." Beetje dom.. Denk je niet dat het volk bevestiging wilt van zijn dood.. Zo kan iedere gek wel zeggen dat hij vermoord is.
Maar goed dat laatste is meer een gevoel, heb er nog nooit artikelen over opgezocht o.i.d.
Gast- Gast
SuperGrover schreef:Voor alle duidelijkheid: Homeopathie is gebaseerd op het idee dat het 'gif' dat een bepaalde aandoening opwekt (bijvoorbeeld buikpijn) de aandoening kan genezen door het gif heel sterk verdund toe te dienen. De werking hiervan is nooit bewezen, homeopatische geneesmiddelen komen ook eigenlijk nooit door de dubbelblind test. Toch geloven hele volksstammen in deze middelen, iets wat ik echt totaal niet begrijp.
Dan is een griepprik toch ook homeopatisch?
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
griepprik is niet homeopatisch.
Ik geloof niet in complottheoriën en homeopathie. Mensen geloven altijd zulke gekke dingen, ik denk daar niet een over na. Stick to the facts, maakt het leven een stuk eenvoudiger.
Ik geloof niet in complottheoriën en homeopathie. Mensen geloven altijd zulke gekke dingen, ik denk daar niet een over na. Stick to the facts, maakt het leven een stuk eenvoudiger.
Gast- Gast
Odilia schreef:griepprik is niet homeopatisch.
Nee dat was juist ook mijn punt.. Bij een griepprik geven ze je ook een verdunde versie van het "gif" om zo anti stoffen aan te maken.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Klopt, dan ben ik t helemaal met je eensAngelNyn schreef:Odilia schreef:griepprik is niet homeopatisch.
Nee dat was juist ook mijn punt.. Bij een griepprik geven ze je ook een verdunde versie van het "gif" om zo anti stoffen aan te maken.
Gast- Gast
AngelNyn schreef:Odilia schreef:griepprik is niet homeopatisch.
En bij alle andere inentingen..!
Gast- Gast
Ik heb gehoord en gelezen dat er in de inentingen voor kinderen (pneumokokken etc) echt hele nare dingen zitten. Apenbloed, dat soort dingen..dat zette me toch ook wel even aan het denken.
Gast- Gast
Waarom zou daar nou apenbloed in zitten?
jena- Fluisteraar
- Aantal berichten : 228
Punten : 248
Registratiedatum : 26-11-10
Ja weet ik veel, vraag het de dokter? Ik heb het ook maar gelezen.jena schreef:Waarom zou daar nou apenbloed in zitten?
Gast- Gast
Ik geloof er wel in. Ik heb 5 jaar ziekenhuis in - ziekenhuis uit gehad voor mijn buikpijn. Alle pijnlijke onderzoeken ondergaan, inclusief verschillende allergie testen, maar er kwam nooit iets uit.SuperGrover schreef:Voor alle duidelijkheid: Homeopathie is gebaseerd op het idee dat het 'gif' dat een bepaalde aandoening opwekt (bijvoorbeeld buikpijn) de aandoening kan genezen door het gif heel sterk verdund toe te dienen. De werking hiervan is nooit bewezen, homeopatische geneesmiddelen komen ook eigenlijk nooit door de dubbelblind test. Toch geloven hele volksstammen in deze middelen, iets wat ik echt totaal niet begrijp.
Toen maar naar een homeopaat gegaan, mijn moeder, broer en schoonzus hadden er immers ook baat bij. In sessie 1 vertelde ze me al waar ik overgevoelig voor was en ik ben daarna ook nog maar 2x geweest. Ik ben nu al jaren vrij van buikpijn en darmproblemen.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
En die druppels van de homeopaat waar je rustig van wordt zijn helemaal heaven. Alsof je kneiterstoned bent. Dat zit echt niet tussen de oren hoor.
Rush- Lady Post-a-lot
Vaag hoor. Dat er ergens geschreven wordt "hallo, er zit apenbloed in de pneumokokken- vaccinatie", maar dat er nergens staat wat daar dan de reden van zou zijn. Zou voor mij al een reden zijn om dat dus niet te geloven. Bij mijn weten zitten er trouwens alleen sacchariden (soort suikers/ koolhydraten) van de pneumokokken in die injecties (en water enzo om het vloeibaar te maken). Maar goed, ik ben geen dokter/ chemicus oid, dus eigenlijk weet ik het ook niet zeker.Storm schreef:Ja weet ik veel, vraag het de dokter? Ik heb het ook maar gelezen.jena schreef:Waarom zou daar nou apenbloed in zitten?
Ontopic: nee, ik geloof ik niet in de complottheorieen die ik tot nu toe heb gehoord.
jena- Fluisteraar
Rush schreef:En die druppels van de homeopaat waar je rustig van wordt zijn helemaal heaven. Alsof je kneiterstoned bent. Dat zit echt niet tussen de oren hoor.
Ik heb druppels van de homeopaat om rustig te worden. En bij mij helpen ze echt wel duidelijk.
Gast- Gast
Ja, ik kreeg ze voor m`n rij examen. Om de testen moest ik eerst teveel druppels nemen, toen voelde ik me echt stoned.Stuiterbal schreef:Rush schreef:En die druppels van de homeopaat waar je rustig van wordt zijn helemaal heaven. Alsof je kneiterstoned bent. Dat zit echt niet tussen de oren hoor.
Ik heb druppels van de homeopaat om rustig te worden. En bij mij helpen ze echt wel duidelijk.
Daarna moest ik normale druppels nemen een paar dagen later, om te checken hoe rustig ik dan werd, heerlijk.
Met m`n darmen kreeg ik ook druppels, maar ik mocht ook veel dingen niet meer eten. Ik kan dus echt niet zeggen of die druppels daarbij echt geholpen hebben, er veranderde immers 2 dingen. Maar pure druppels die ik kreeg om rustig te worden zijn echt super!
Echineaforce gebruik ik trouwens ook.
Rush- Lady Post-a-lot
Ik geloof wel in de werking van homeopatische middelen. Maar mijn vriend is weer zo'n typische huisarts die zegt dat de werking ervan tussen de oren zit. En dan kan ik praten als brugman, zelfs als de middelen bij mij wel werken!
Gast- Gast
Je hebt ook verschillende soorten homeopathie, dat weet niet iedereen. Klassieke homeopathie is inderdaad homeopathie wat sterk verdund is. Complexe homeopathie daarentegen is helemaal niet zo verdund. Je kunt daar ook goed ziek van worden als je er teveel van neemt dan je daadwerkelijk moet nemen. Complexe homeopathie is ook nog niet goed wetenschappelijk onderzocht, dus daarom kan je ook niet zeggen dat het al wetenschappelijk is bewezen dat het wel of niet werkt. Feit blijft wel dat heel veel mensen er baat bij hebben en steeds meer mensen zich richten op complexe homeopathie, dus hoelang je het nog af kan doen als onzin of placebo is wel de vraag.
Gast- Gast
Op een gegeven moment gaan die complottheorieën zo diep, dat ik het niet eens meer kan volgen. Dan is de geloofwaardigheid ook weg bij mij. Dus nee, ik ga me er niet in verdiepen.
Gast- Gast
Mammalin schreef:Ik geloof wel in de werking van homeopatische middelen. Maar mijn vriend is weer zo'n typische huisarts die zegt dat de werking ervan tussen de oren zit. En dan kan ik praten als brugman, zelfs als de middelen bij mij wel werken!
moet je hem eens vragen of hij wel eens mensen doorverwijsd naar de fysio;)
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Lize schreef:Smikkell schreef:Ik zag het in de stroop van mijn pannenkoek.
Nu heb ik zin in pannenkoeken!
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Huh? Vergaat de wereld op 21 oktober? Dat meen je niet. Dan gaan mijn vriend en ik trouwen. Die apocalyps laat maar even op zich wachten hoor.
Ontopic:
Ik geloof dat Paul McCartney dood is. Daar zijn tig voorbeelden en bewijzen voor.
Ik geloof dat de aanslagen door de Amerikaanse overheid zijn bedacht.
Ik geloof dat de maan nog nooit is bezocht.
Ik geloof dat bepaalde ziektes door mensen bewust in het leven zijn geroepen om de bevolking in balans te houden.
Ik geloof dat Afrika met opzet wordt genegeerd.
Ik geloof dat godsdienstige stromingen zijn ontwikkeld om de mens in bedwang te houden.
En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Ja, ik ben een complottheorie-aanhanger. Ik vind het geweldig om daar over te discussiëren
Ontopic:
Ik geloof dat Paul McCartney dood is. Daar zijn tig voorbeelden en bewijzen voor.
Ik geloof dat de aanslagen door de Amerikaanse overheid zijn bedacht.
Ik geloof dat de maan nog nooit is bezocht.
Ik geloof dat bepaalde ziektes door mensen bewust in het leven zijn geroepen om de bevolking in balans te houden.
Ik geloof dat Afrika met opzet wordt genegeerd.
Ik geloof dat godsdienstige stromingen zijn ontwikkeld om de mens in bedwang te houden.
En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Ja, ik ben een complottheorie-aanhanger. Ik vind het geweldig om daar over te discussiëren
Gast- Gast
Wat interessant, Youandi. De laatste geloof ik ook wel in, dat de godsdienst is bedacht om de mensen in bedwang te houden. Ik denk dat dat al uit de Middeleeuwen stamt. Voor de rest ben ik heel benieuwd naar jouw argumenten, en dan met name over Afrika, waarom je denkt dat die opzettelijk genegeerd wordt!
Gast- Gast
Daar ben ik ook wel heel benieuwd naar Youandi, waarom denk je dat Afrika bewust genegeerd wordt?
Alias- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Ik ben wel benieuwd waarom een aantal mensen twijfelen over de aanslagen op van 9/11. Ik zie verder geen onderbouwing en ik heb ook nooit zo'n complottheorie gelezen ergens.
Gast- Gast
Alias schreef:Daar ben ik ook wel heel benieuwd naar Youandi, waarom denk je dat Afrika bewust genegeerd wordt?
+1.
En als je dan toch bezig bent met uitleggen : "Bewijzen en voorbeelden dat Paul McCartney dood is"??
jena- Fluisteraar
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: