Complottheorieën
+12
Filoria
Spring
Minx
Rush
jena
TukTuk
Pussycat
Carra
Alias
luisa
Elsje
SuperGrover
16 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Complottheorieën
Geloven jullie dat Elvis/Michael Jackson/Osama Bin Laden nog leeft, Paul McCartney dood is, Kurt Cobain vermoord is door Courtney Love, dat er nooit mensen op de maan waren, dat de aanslagen van 9/11 door de Amerikaanse overheid zijn gepland, of in een andere complottheorie?
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Re: Complottheorieën
Daar zou ik nog wel aan kunnen twijfelen.SuperGrover schreef:Geloven jullie dat Elvis/Michael Jackson/Osama Bin Laden nog leeft, Paul McCartney dood is, Kurt Cobain vermoord is door Courtney Love, dat er nooit mensen op de maan waren, dat de aanslagen van 9/11 door de Amerikaanse overheid zijn gepland, of in een andere complottheorie?
Gast- Gast
Ahhh.
Edit: Oh Smikkell, waarom?
Edit: Oh Smikkell, waarom?
SuperGrover- Ratel
nee, jij wel?
Elsje- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10
Nee, ook niet. Ik probeer wanhopig een kwaliteitsdiscussie te starten Hoe denken jullie over homeopatische geneesmiddelen? Das ook een soort complottheorie.
SuperGrover- Ratel
SuperGrover schreef:Nee, ook niet. Ik probeer wanhopig een kwaliteitsdiscussie te starten Hoe denken jullie over homeopatische geneesmiddelen? Das ook een soort complottheorie.
van sommige geloof ik de werking.. van andere niet
Gast- Gast
Smikkell schreef:Daar zou ik nog wel aan kunnen twijfelen.SuperGrover schreef:Geloven jullie dat Elvis/Michael Jackson/Osama Bin Laden nog leeft, Paul McCartney dood is, Kurt Cobain vermoord is door Courtney Love, dat er nooit mensen op de maan waren, dat de aanslagen van 9/11 door de Amerikaanse overheid zijn gepland, of in een andere complottheorie?
Ik ook. Na artikelen die ikvorig jaar gelezen heb. Osama bin laden zou voor CIA werken ed. Denk wel dat hij nog leeft trouwens.
Gast- Gast
Mensen willen niet geloven dat hun idolen toch echt stervelingen zijn. Vandaar dat ze hun dood ontkennen.. Met de meest fantastische verhalen als gevolg.
Gast- Gast
Lize schreef:Smikkell schreef:Daar zou ik nog wel aan kunnen twijfelen.SuperGrover schreef:Geloven jullie dat Elvis/Michael Jackson/Osama Bin Laden nog leeft, Paul McCartney dood is, Kurt Cobain vermoord is door Courtney Love, dat er nooit mensen op de maan waren, dat de aanslagen van 9/11 door de Amerikaanse overheid zijn gepland, of in een andere complottheorie?
Ik ook. Na artikelen die ikvorig jaar gelezen heb. Osama bin laden zou voor CIA werken ed. Denk wel dat hij nog leeft trouwens.
Ik denk eigenlijk ook dat hij nog leeft.. en ook over 9/11 heb ik mijn twijfels.
Gast- Gast
Waarop baseren jullie die gedachtes, over Bin Laden, 9/11 en homeopatische geneesmiddelen?
SuperGrover- Ratel
Maar artikelen, dat is wel heel breed. Een artikel op een weblog van een 11-jarig meisje is iets anders dan een artikel in een wetenschappelijk tijdschrift. En op basis van logisch verstand (zegt mijn taalgevoel dat dit een foutieve constructie is, logisch verstand) zeg ik dat al die complottheorieën onzin zijn, evenals homeopatische geneesmiddelen.
SuperGrover- Ratel
SuperGrover schreef:Waarop baseren jullie die gedachtes, over Bin Laden, 9/11 en homeopatische geneesmiddelen?
Neusdruppels vallen toch ook onder homeopatische geneesmiddelen en die werken ook
( of zeg ik nu iets doms? )
Elsje- Prater
Neusdruppels zijn geen homeopatische geneesmiddelen. Tenminste, niet de echte neusspray, met xylometazoline.
SuperGrover- Ratel
SuperGrover schreef:Neusdruppels zijn geen homeopatische geneesmiddelen. Tenminste, niet de echte neusspray, met xylometazoline.
Ooh haha nou er zijn van die tabletjes tegen bijholteontstekingen en die werken bij mij wel erg goed.
Ook van die tabletjes tegen hoesten ( twerkt niet) maar in mijn hoofd heb ik het idee dat het werk dus voel ik me meteen al beter
Elsje- Prater
Voor alle duidelijkheid: Homeopathie is gebaseerd op het idee dat het 'gif' dat een bepaalde aandoening opwekt (bijvoorbeeld buikpijn) de aandoening kan genezen door het gif heel sterk verdund toe te dienen. De werking hiervan is nooit bewezen, homeopatische geneesmiddelen komen ook eigenlijk nooit door de dubbelblind test. Toch geloven hele volksstammen in deze middelen, iets wat ik echt totaal niet begrijp.
SuperGrover- Ratel
Dat is ook het geneeskundig effect: het placebo-effect. Buitengewoon krachtig, maar je kunt dus net zo goed een vitamine C pilletje slikken, of een glas limonade drinken, als je maar gelooft dat het je kwaal geneest.Elsje schreef:SuperGrover schreef:Neusdruppels zijn geen homeopatische geneesmiddelen. Tenminste, niet de echte neusspray, met xylometazoline.
Ooh haha nou er zijn van die tabletjes tegen bijholteontstekingen en die werken bij mij wel erg goed.
Ook van die tabletjes tegen hoesten ( twerkt niet) maar in mijn hoofd heb ik het idee dat het werk dus voel ik me meteen al beter
SuperGrover- Ratel
SuperGrover schreef:Maar artikelen, dat is wel heel breed. Een artikel op een weblog van een 11-jarig meisje is iets anders dan een artikel in een wetenschappelijk tijdschrift. En op basis van logisch verstand (zegt mijn taalgevoel dat dit een foutieve constructie is, logisch verstand) zeg ik dat al die complottheorieën onzin zijn, evenals homeopatische geneesmiddelen.
Logisch verstand is idd fout. moet gezond verstand zijn. Haha.
Maar dat artikel was van een 'hoog' iemand.
Gast- Gast
Alles wat jij als voorbeeld geeft klopt!! En op een dag komen Elvis, MJ, Marilyn Monroe, Tupac en ook Kennedy weer te voorschijn. Helaas kan dat nu nog niet, want ze zijn in het diepste geheim bezig om de invasie van marsmannetjes op aarde te voorkomen.
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
Ik ben wel gevoelig voor die Amerikaanse 'documentaires' moet ik bekennen, zoals Zeitgeist. Daar kan ik wel logica in zien, maar verder dat mensen nog leven... dat denk ik niet. Hoe verstop je iemand als Michael Jackson?
Gast- Gast
SuperGrover schreef:Geloven jullie dat Elvis/Michael Jackson/Osama Bin Laden nog leeft, Paul McCartney dood is, Kurt Cobain vermoord is door Courtney Love, dat er nooit mensen op de maan waren, dat de aanslagen van 9/11 door de Amerikaanse overheid zijn gepland, of in een andere complottheorie?
Nee, m.u.v. de aanslagen van 9/11, daar heb ik mijn twijfels wel over.
Alias- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Ik geloof wel in dat soort theoriën. Tuurlijk denk ik niet dat Tupac en Biggie samen zitten te klaverjassen, maar ik geloof absoluut dat de dood van Kennedy een complot is geweest. En zo zijn er nog wel een aantal dingen.
Ik heb ooit ergens iets gelezen dat er 20 mensen zijn die de wereld regeren. Die 'regelen' een aanslag hier of daar, dan maar weer een oorlog er tegenaan en als ze ze uit komt dan maar een olie conflict.
Ik geloof daar niet helemaal in, maar vind het wel machtig interessant als dat echt zo zou zijn.
Ik heb ooit ergens iets gelezen dat er 20 mensen zijn die de wereld regeren. Die 'regelen' een aanslag hier of daar, dan maar weer een oorlog er tegenaan en als ze ze uit komt dan maar een olie conflict.
Ik geloof daar niet helemaal in, maar vind het wel machtig interessant als dat echt zo zou zijn.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 1 van 4
Permissies van dit forum: