Waar is..
+94
ExpressoB
Bimbam
Erin
CCC
Curious
Blond
Zininzon
Alex
rapa nui
PluDan
banjer49
Angela_1986
Atelier Madame
FireButterfly
minoessepoes
Sarah1985
SuperGrover
Jade
Linnie1985
RYW
Liadan
Dora
PiP
Printje
Guus
Paper Crown
janeL
pantuf
aniet
vliegeraar
Darius
Antibes
Pompoen
Coco
Flower_L
mickey
Minniemeisje
M@niek
Tania
Snoes
Tsjip
Sterre
Bay
Jasmina
mzcharlotte
Lynn_
Shisha
girli
Zora
ham
TGR
Inge
Barbabella
luenca
SarahKey
Bet Weter
Océane
Sweety
xxDila
luisa
Admin
Supertalentje
Caro
Bliss
Flippin' Bitch
Monte
Ugly Betty
Pien
SoGood
Qiara
Tiana
May
Filoria
Carra
Spring
Lavendel
Poisongirl
Sorella
Koffieleut
Error
Jeanette
Tullow
Blair
Raindrop
Kabouter
Rush
TNMN
Suus
Lejow
Marin
Susan
Nana
Sushi
Toet
98 plaatsers
Pagina 22 van 37
Pagina 22 van 37 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 29 ... 37
Re: Waar is..
Razz_ schreef:Jolee schreef:+1.Snoes schreef:Ik heb haar hier toch al zien reageren. Althans, het is volledig haar schrijfstijl, ik ben er vrij zeker van dat ze het is.pantuf schreef:
Nee hoor. Hazeltje is hier niet meer actief, ook niet onder een nieuwe/andere naam.
Ik vraag me af of (she?)spider hier nog komt?
Nee ik weet bijna zeker van niet. Ik ben wel benieuwd hoe het met haar is eigenlijk. Volgens mij is ze een beetje de verkeerde kant op gegaan met drugs enzo
Is dat zo? O jeetje...Ik heb vroeger (oude forum) heel veel contact met haar gehad, waaronder een aantal ontmoetingen. Op een gegeven moment is het verwaterd en nu hoor ik dit. Hoe weet je dat?
Gast- Gast
Jolee schreef:Razz_ schreef:Jolee schreef:+1.Snoes schreef:Ik heb haar hier toch al zien reageren. Althans, het is volledig haar schrijfstijl, ik ben er vrij zeker van dat ze het is.pantuf schreef:
Nee hoor. Hazeltje is hier niet meer actief, ook niet onder een nieuwe/andere naam.
Nee ik weet bijna zeker van niet. Ik ben wel benieuwd hoe het met haar is eigenlijk. Volgens mij is ze een beetje de verkeerde kant op gegaan met drugs enzo
Is dat zo? O jeetje...Ik heb vroeger (oude forum) heel veel contact met haar gehad, waaronder een aantal ontmoetingen. Op een gegeven moment is het verwaterd en nu hoor ik dit. Hoe weet je dat?
Ik heb haar ook 2x ontmoet. Volgens mij heb ik dat gelezen op het oude Yes forum van iemand die haar persoonlijk kende
Gast- Gast
Qiara schreef:Zora schreef:Ja, waar zijn Brennus en Goochem eigenlijk!
Brennuss heeft een nieuwe naam en ik dacht dat Goochem haar account had laten verwijderen...
Edit: misschien is Brennuss toch ook weg, ik kan haar nieuwe naam niet vinden...
Goochem verwijderd?? Wat jammer! En hoop dat Brennus er nog is dan
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Brennus is er niet meer
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Brennus is er niet meer
Haha leuke smiley Rush
Zora- Ratel
Huh?Zora schreef:Rush schreef:Brennus is er niet meer
Haha leuke smiley Rush
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Huh?Zora schreef:Rush schreef:Brennus is er niet meer
Haha leuke smiley Rush
Ik dacht dat je met je smiley iets anders wilde zeggen dan wat je zegt in de zin ervoor. Snappie?
Zora- Ratel
Nou nee, dat is niet zo, haha.
Rush- Lady Post-a-lot
Razz_ schreef:Jolee schreef:Razz_ schreef:Jolee schreef:+1.Snoes schreef:Ik heb haar hier toch al zien reageren. Althans, het is volledig haar schrijfstijl, ik ben er vrij zeker van dat ze het is.pantuf schreef:
Ik heb haar ook 2x ontmoet. Volgens mij heb ik dat gelezen op het oude Yes forum van iemand die haar persoonlijk kende
Dit is lulkoek. Ik heb nog contact met haar op een ander forum en ze woont nog steefs in hetzelfde huis, heeft nog steeds veel katten, haar vriend woont bij haar, ze heeft een baan en een sociaal leven en is echt niet aan de drugs.
Gast- Gast
Rush schreef:Nou nee, dat is niet zo, haha.
Bummer
Zora- Ratel
Ja, en ik ben er eigenlijk ook 99,9% zeker van dat zij het is, dus vind het een beetje vreemd dat er gezegd wordt dat ze helemaal weg is en zeker niet onder een andere naam terug hier is.Razz_ schreef:Snoes schreef:Ik heb haar hier toch al zien reageren. Althans, het is volledig haar schrijfstijl, ik ben er vrij zeker van dat ze het is.pantuf schreef:
+1, volgens mij hebben wij dezelfde forumster in gedachte
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Door haar manier van reageren, door de dingen die ze post. Het klopt gewoon allemaal. Maar goed, misschien wil ze liever anoniem hier komen na wat er allemaal is voorgevallen.Storm schreef:Maar hoe weet je dat dan zo zeker Snoes?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Aha, ja dat denk ik wel. Ze was de vorige keer niet zo pleased toen iemand haar naam liet vallen in een topic.Snoes schreef:Door haar manier van reageren, door de dingen die ze post. Het klopt gewoon allemaal. Maar goed, misschien wil ze liever anoniem hier komen na wat er allemaal is voorgevallen.Storm schreef:Maar hoe weet je dat dan zo zeker Snoes?
Maar goed, ik heb haar nog niet ontdekt iig.
Gast- Gast
Storm schreef:Aha, ja dat denk ik wel. Ze was de vorige keer niet zo pleased toen iemand haar naam liet vallen in een topic.Snoes schreef:Door haar manier van reageren, door de dingen die ze post. Het klopt gewoon allemaal. Maar goed, misschien wil ze liever anoniem hier komen na wat er allemaal is voorgevallen.Storm schreef:Maar hoe weet je dat dan zo zeker Snoes?
Ik heb der ook nog niet ontdekt. Maar ik ondek dingen altijd pas laat haha.
Gast- Gast
Storm schreef:Aha, ja dat denk ik wel. Ze was de vorige keer niet zo pleased toen iemand haar naam liet vallen in een topic.Snoes schreef:Door haar manier van reageren, door de dingen die ze post. Het klopt gewoon allemaal. Maar goed, misschien wil ze liever anoniem hier komen na wat er allemaal is voorgevallen.Storm schreef:Maar hoe weet je dat dan zo zeker Snoes?
Ik deed dat en vervolgens verwijderde ze me van FB...
Gast- Gast
Snoes schreef:Ja, en ik ben er eigenlijk ook 99,9% zeker van dat zij het is, dus vind het een beetje vreemd dat er gezegd wordt dat ze helemaal weg is en zeker niet onder een andere naam terug hier is.Razz_ schreef:Snoes schreef:Ik heb haar hier toch al zien reageren. Althans, het is volledig haar schrijfstijl, ik ben er vrij zeker van dat ze het is.pantuf schreef:
+1, volgens mij hebben wij dezelfde forumster in gedachte
Jammer dat je mijn reactie over Hazeltje vreemd vind.
Geloof je me niet omdat ik hier niet zo actief ben? Ik heb iig niet gelogen. Ze is hier echt niet meer actief, onder welke naam dan ook.
Maar goed, het is natuurlijk aan jullie of jullie het geloven of niet. Daar kan ik verder weinig aan veranderen.
pantuf- Fluisteraar
- Aantal berichten : 227
Punten : 233
Registratiedatum : 27-01-11
Heb ook een andere naam genomen Deelt toch wel prive dingen hier. Vandaar een andere naam. Maar ga natuurlijk niks verklappen. Kom hier al wel jaren!
janeL- Fluisteraar
- Aantal berichten : 18
Punten : 20
Registratiedatum : 22-08-11
Ik heb Hazeltje vorige week via FB gesproken en toen had ze in ieder geval nog geen account..
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
janeL schreef:Heb ook een andere naam genomen Deelt toch wel prive dingen hier. Vandaar een andere naam. Maar ga natuurlijk niks verklappen. Kom hier al wel jaren!
Jeetje zeg dan niks zeg
Gast- Gast
Arden schreef:
Dat vind ik echt zo kinderachtig.
Gast- Gast
Zal het doen!!!
janeL- Fluisteraar
- Aantal berichten : 18
Punten : 20
Registratiedatum : 22-08-11
Tea-Leaf schreef:Arden schreef:
Dat vind ik echt zo kinderachtig.
Ik ook ja.
Gast- Gast
Pagina 22 van 37 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 29 ... 37
Pagina 22 van 37
Permissies van dit forum: