Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goedemorgen!

+6
Suus
Oasis
Lotus
Kabouter
Bimbam
Caramba
10 plaatsers

Ga naar beneden

Goedemorgen! Empty Goedemorgen!

Bericht  Gast vr 22 jul 2011 - 15:57

Ik kom net thuis van mijn werk. Echt de leukste avond tot nu toe smile
Ben nog een broodje aan het eten en een wijntje aan het drinken en daarna ga ik lekker slapen.

Fijne dag all!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen! Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  Gast vr 22 jul 2011 - 17:18

Dude blijft zo wrang dit... Jij gaat steeds je nest in, als ik eruit moet Sad

Heb butt geslapen, kan niet tegen 't idee dat ik vroeg op moet staan, handig! Very Happy Dus, sleep mezelf zo maar naar de badkamer en dan op 't fietsje. Hopen dat de wind beetje meevalt.... Moet werken tot 14;00 maar is vaak een verveeldag, zaterdags. Moet daarna op verjaardag bij m'n broer, kan k gelijk z'n nieuwe inrichting en zo bekijken, ben benieuwd!

Fijne dag allemaal en Weetjewel; slaap lekker mop!

Gast
Gast

Bericht  Caramba vr 22 jul 2011 - 17:55

Goedemorgen,

Hier ook weer vroeg. Wel goed geslapen, nu een cracker aan het eten en stap zo de auto in om naar mijn werk te gaan.

Fijne dag iedereen.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Bimbam vr 22 jul 2011 - 18:01

Goedemorgen!

Ik ga zo even mijn brood smeren en dan ook richting werk. Vanavond lekker naar de film (Harry Potter), ik heb er zin in!
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  Kabouter vr 22 jul 2011 - 18:56

Goede morgen! Ik heb voor vandaag nog niet echt plannen (ja, uitslapen, maar dat is dus niet gelukt). In ieder geval een beetje werken en waarschijnlijk tennis kijken bij mijn vader en broertje. Verder zien we het nog wel.

Fijne dag iedereen en Weetjewel, slaap lekker.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 22 jul 2011 - 19:01

Goedemorgen

Hier ook klote geslapen. Hier woont namelijk een klein meneertje die de laatste dagen niet goed slaapt. En vooral vanacht was het drama. Hij lag er pas om 22.45 in, kreeg om 0.00 een huilbui en werd vanochtend om 5 uur wakker en sindsdien heeft hij niet meer geslapen. En tsja mama dus ook niet *gaap*. Straks maar even samen een dutje doen Wink Verder niks op de planning dan alleen een lading boodschappen doen

Gast
Gast

Bericht  Lotus vr 22 jul 2011 - 19:21

Goedemorgen,

Ik heb een redelijke nacht gehad. Ben alleen nog wel erg moe. Ik ga zo naar Balance. Ben benieuwd of ik het trek, maar ik wil het proberen. Verder niet echt plannen voor vandaag. Wat boodschappen doen met mijn moeder en verder zie ik het wel.

Fijne dag allemaal!
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Oasis vr 22 jul 2011 - 19:36

Goedemorgen,

Ik heb redelijk geslapen, maar veel te vroeg wakker!
Vandaag niet zoveel plannen, we laten twee katten aan elkaar wennen (en er word nogal wat gegromt en uitgehaald met pootjes) dus kunnen ook niet veel weg.
Vanavond lekker film kijken thuis smile

Fijne dag allemaal!
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662

Bericht  Suus vr 22 jul 2011 - 20:14

Goedemorgen!
Ik ga zo naar de sportschool, had niet gedacht dat ik daar in het weekend een wekker voor zou gaan zetten :P Vanmiddag gaan we gezellig naar de ouders van mijn vriend Very Happy
Fijne dag allemaal!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 22 jul 2011 - 20:27

Goedemorgen!

Hier een rare nacht gehad.
Mijn man kwam ziek thuis en om 2u begin die over te geven.
Een aantal jaren geleden is hij in het ZH beland tijdens het overgeven en dat wil ik nu voorkomen.
Hi jivnd het erg eng om over te geven dus blijf ik er altijd bij staan. Klinkt heel dom maar het was toen zo eng...
Helaas kon ik nu zlef rennen om beneden te gaan overgeven.

Daarna wel lekker geslapen tot 8u.

Verder bar weinig op de planning.

Fijne dag!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 22 jul 2011 - 20:32

Jaaa, ik weet wel wat jij hebt uitgespookt Wink.

Ik heb goed geslapen maar gewoon weer standaard om 5 uur wakker en toen om 8 uur. Ik vertik het om uit bed te gaan overigens. Ik ga me zo nog eens omdraaien en dan later wat oude kleren bij elkaar zoeken en op pad met mijn vader. Vanavond geen plannen. Mss dat ik een vriendin vraag of ze wat wil doen. Als ik zin heb... Gaat iets goed mis anders, vorige week ging ik ook al niet uit... Maar werk is zo druk dat ik in het weekend echt afgepeigerd ben blegh...

Gast
Gast

Bericht  silly-one vr 22 jul 2011 - 20:45

Goedemorgen,

Hazeltje en man Beterschap
De meiden die moeten werken succes.

Ik heb hier redelijk geslapen het was toch half 3 voordat het rustig was op straat. Net wakker geworden en bij het open doen van mijn gordijnen zie ik dat alles voor mijn kamer van de 4daagse feesten al is opgeruimd. De tent die er stond is weg plus een hoop extra tenten ook.
Ik ga zo ontbijten en dan richting de sportschool met mijn eigen gemaakte schema. Ben zo benieuwd of ik het ga volhouden, maar ik wil nu de 5 kilo er echt af hebben en met de feesten van afgelopen week is het niet echt de goede kant op gegaan Very Happy.

Wat ik verder ga doen, geen idee. Misschien wel gezonde recepten zoeken of even de stad in, het is er nu toch rustig.

Fijne dag allemaal.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097

Bericht  Lejow vr 22 jul 2011 - 21:03

Ach,wat een gezelligheid Hazeltje Sad Beterschap!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  GeKKiE vr 22 jul 2011 - 21:37

Goeiemorgen!

Mijn vakantie is nu echt begonnen, 6 weken lang heerlijk thuis.
Gistermiddag mijn vriend naar Schiphol gebracht.
Die is voor 1 week naar Spanje, naar zijn vader.
Dus ik ben een hele week alleen thuis, zit helemaal vol gepland met leuke dingen.

Fijne dag allemaal!
Vandaag heb ik niks gepland; ga schoonmaken, opruimen, was doen, internetten, lezen!
GeKKiE
GeKKiE
Prater
Prater

Aantal berichten : 801
Punten : 840

Bericht  Barbabella vr 22 jul 2011 - 21:53

Goedemorgen !

Ik heb vandaag mijn eerste vakantie dag joehoe Very Happy Ik ga zo bij een kleding verhuurwinkel K3 jurkjes passen laughcry En vanavond mijn birthdayparty !
Woensdag op vakantie jeeeee heb er zin in ! Fijne dag allemaal!
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Gast vr 22 jul 2011 - 22:23

Goedemorgen!

Net wakker op mijn eerste vakantiedag, heb even heerlijk bijgeslapen! Ik hoop dat het een beetje mooi weer blijft vandaag hier, vanavond moet ik namelijk weg. Verder doe ik niet veel vandaag, alleen even naar het dorp.

Fijne dag allemaal!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 22 jul 2011 - 22:36

Zusje schreef:Jaaa, ik weet wel wat jij hebt uitgespookt Wink.

Ik heb goed geslapen maar gewoon weer standaard om 5 uur wakker en toen om 8 uur. Ik vertik het om uit bed te gaan overigens. Ik ga me zo nog eens omdraaien en dan later wat oude kleren bij elkaar zoeken en op pad met mijn vader. Vanavond geen plannen. Mss dat ik een vriendin vraag of ze wat wil doen. Als ik zin heb... Gaat iets goed mis anders, vorige week ging ik ook al niet uit... Maar werk is zo druk dat ik in het weekend echt afgepeigerd ben blegh...

Whahaha, hij kan nog leuk dansen ook smile Collegaatje was jaloers :P Voor het geval dat jullie rare dingen gaan denken, mijn zwijmel bn-er was op mijn werk. En in het echt is ook zo leuk, nog met hem staan dansen en kreeg een glaasje prosecco aangeboden en toen hij wegging kreeg ik een dikke knuffel en een hele dikke kus. Geen gekke dingen dus :P

Ondertussen alweer wakker, ik ga zo even ontbijten. Vanmiddag gaan we even met de kids zwemmen.

Gast
Gast

Bericht  Lejow vr 22 jul 2011 - 22:37

*vraagt zich nu af wie de zwijmel BN-er is haha*

Ik heb dat ook. Ik vind John Vooijs echt een belachelijk mooie man. Heb dan ook een afspraak met mijn vriend. Ik mag een avondje met John, en hij een avondje met Chantal Janzen.
Nu weten John en Chantal hier zelf nog niet van, maar dat is pas van latere zorg laughcry
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast vr 22 jul 2011 - 22:41

Lejow schreef:*vraagt zich nu af wie de zwijmel BN-er is haha*

Ik heb dat ook. Ik vind John Vooijs echt een belachelijk mooie man. Heb dan ook een afspraak met mijn vriend. Ik mag een avondje met John, en hij een avondje met Chantal Janzen.
Nu weten John en Chantal hier zelf nog niet van, maar dat is pas van latere zorg laughcry

Hahaha herkenbaar, ik heb altijd gezegd, oh voor hem heb ik wel een weekje ruzie over. Niet dat ik dat zou doen overigens hoor :P

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: