Dagcafé
+18
Burn
Qiara
Zininzon
Penélope
Erin
Zwoesj
Lejow
Jordana
Sjaantje
Toet
Susan
Atelier Madame
Suus
bolus26
Bimbam
TNMN
Tiana
Rush
22 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Ik vind mijn huis te vol en daar wil ik vandaag iets aan doen. Maar, ja, wat en hoe?
Gast- Gast
Jaloers..Reva schreef:Stylegirl schreef:Ik lig nog steeds in bed
Ik ook en dat kan ik tot en met volgende week zondag doen
Ik heb niet zoveel eten in huis en ook geen plop, geen winkelcentrum-kast en moet mij maandag gewoon weer melden.
Gast- Gast
Vuilniszakken tevoorschijn halen en dingen weg doen die weg kunnen? Of vol als in veel meubels en spullen? Maar als je lui bent, schiet zoiets niet op .
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb gisteren een knop omgezet bij mezelf en ben daar vandaag al goed mee bezig geweest!! Ben stiekem een beetje trots op mezelf..
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
heb je foto SMikk van je huisje? EN te vol met klein e spullen of juist met meubels?
Gast- Gast
Kabouter schreef:Ik heb gisteren een knop omgezet bij mezelf en ben daar vandaag al goed mee bezig geweest!! Ben stiekem een beetje trots op mezelf..
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Kabouter schreef:Ik heb gisteren een knop omgezet bij mezelf en ben daar vandaag al goed mee bezig geweest!! Ben stiekem een beetje trots op mezelf..
Ik zie nu pas dat jij weer je oude avatar hebt!
Tiana- Ratel
Ja, er komt de laatste tijd sowieso weinig uit mijn handen.Stylegirl schreef:Vuilniszakken tevoorschijn halen en dingen weg doen die weg kunnen? Of vol als in veel meubels en spullen? Maar als je lui bent, schiet zoiets niet op .
Vol vooral met meubels en spullen. Accessoires kan ik wel weghalen en ergens in een kast (ver)stoppen. Al die kastjes, daar kom ik niet omheen. Ze passen niet, maar ik wil ze ook niet weg doen
Gast- Gast
Oje ja dat is lastig SMikk als je ze niet weg wilt doen. Wil je ze ook niet verkopen?
Gast- Gast
Klein huis, veel spullen!Theedoosje schreef:heb je foto SMikk van je huisje? EN te vol met klein e spullen of juist met meubels?
Gast- Gast
Stylegirl schreef:Stuiterbal schreef:Kabouter schreef:Ik heb gisteren een knop omgezet bij mezelf en ben daar vandaag al goed mee bezig geweest!! Ben stiekem een beetje trots op mezelf..
Ik zie nu pas dat jij weer je oude avatar hebt!
hahahahaha ook goedemorgen !
Gast- Gast
En je kunt het ook niet anders indelen zodat het ruimer lijkt?
Tiana- Ratel
Zo, ik ga eens douchen..daarna kom ik hier wel weer even kijken!
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Smikkell schreef:Klein huis, veel spullen!Theedoosje schreef:heb je foto SMikk van je huisje? EN te vol met klein e spullen of juist met meubels?
Haha! Meubelasiel
Ik heb gisteren de koelkast schoongemaakt ipv van Ree gehaald, dus ik hoef voorlopig als beloning de deur niet uit. In praktijk komt t vast niet uit, maar voor nu is de gedachte heel fijn.
Gast- Gast
Nee, ik heb die spullen niet voor niets. Ik vind ze mooi of ik heb ze nodigTheedoosje schreef:Oje ja dat is lastig SMikk als je ze niet weg wilt doen. Wil je ze ook niet verkopen?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Nee, ik heb die spullen niet voor niets. Ik vind ze mooi of ik heb ze nodigTheedoosje schreef:Oje ja dat is lastig SMikk als je ze niet weg wilt doen. Wil je ze ook niet verkopen?
haha ja zo gebeurd er natuurlijk niks als je niks weg wil doen
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=11701
Gast- Gast
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 40 van 40
Permissies van dit forum: