Dagcafé
+18
Burn
Qiara
Zininzon
Penélope
Erin
Zwoesj
Lejow
Jordana
Sjaantje
Toet
Susan
Atelier Madame
Suus
bolus26
Bimbam
TNMN
Tiana
Rush
22 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Mijn vader heeft trouwens net zijn excuses aangeboden voor gisteravond voor degenen die dat mee hadden gekregen.
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Wat fijn. Weet hij nu ook echt wat hij fout heeft gedaan en waar jij zo over viel?Stylegirl schreef:Mijn vader heeft trouwens net zijn excuses aangeboden voor gisteravond voor degenen die dat mee hadden gekregen.
Gast- Gast
SG, je mag mijn rolstoel wel even lenen
Fijn dat hij zijn excuses heeft aangeboden, kun je het nu ook makkelijker achter je laten?
Lejow, die heb ik volgens mij nog nooit gegeten!
Fijn dat hij zijn excuses heeft aangeboden, kun je het nu ook makkelijker achter je laten?
Lejow, die heb ik volgens mij nog nooit gegeten!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Dat weet ik niet of hij dat begrepen heeft. Ik zei wel dat ik het echt niet leuk vond dat hij die opmerking maakte en toen formuleerde hij zijn zin anders en toen zei ik dat hij dat echt niet zo had gezegd en toen bood hij zijn excuses aan omdat hij het niet op die manier bedoelde. Voor mij is het goed zo, een beter gesprek dan dit krijg ik toch niet met hem .
Ik heb trouwens even jullie advies nodig:
Een vriendin van mij gaat volgende week met haar ouders naar Texel en nu had ze mij en een andere vriendin uitgenodigd om daar een weekendje heen te komen. Die andere vriendin kan pas op zaterdagochtend heen en zondagavond alweer terug, dus dat is 1 nachtje. Maar ik heb op het moment niet zoveel geld te besteden en zou dan een slaapzak en een luchtbed moeten kopen, het treinkaartje moeten betalen en daar ook nog eten en drinken natuurlijk. Zij willen dan die avond ook uitgaan dus dat kost ook weer geld. Ik heb trouwens wel korting op een treinkaartje, maar dan komt het nog op 30 euro neer in totaal. Wat zouden jullie doen in mijn plaats? Ik vind het aan de ene kant wel leuk, omdat ik er dan toch een dagje tussen uit ben, maar aan de andere kant geef ik dan ook weer bijna 100 euro of meer uit en kan ik hier de rest van de vakantie nog wat leuke dingen mee doen.
Haha Sjaan, lief van je . Ik heb nog wel krukken in de gang staan, maar dat is ook zo'n gedoe op de kermis en het idee om zo geld te besparen vind ik ook wel fijn . Misschien dat ik alleen even een suikerspin ga halen van de week.
Ik heb trouwens even jullie advies nodig:
Een vriendin van mij gaat volgende week met haar ouders naar Texel en nu had ze mij en een andere vriendin uitgenodigd om daar een weekendje heen te komen. Die andere vriendin kan pas op zaterdagochtend heen en zondagavond alweer terug, dus dat is 1 nachtje. Maar ik heb op het moment niet zoveel geld te besteden en zou dan een slaapzak en een luchtbed moeten kopen, het treinkaartje moeten betalen en daar ook nog eten en drinken natuurlijk. Zij willen dan die avond ook uitgaan dus dat kost ook weer geld. Ik heb trouwens wel korting op een treinkaartje, maar dan komt het nog op 30 euro neer in totaal. Wat zouden jullie doen in mijn plaats? Ik vind het aan de ene kant wel leuk, omdat ik er dan toch een dagje tussen uit ben, maar aan de andere kant geef ik dan ook weer bijna 100 euro of meer uit en kan ik hier de rest van de vakantie nog wat leuke dingen mee doen.
Haha Sjaan, lief van je . Ik heb nog wel krukken in de gang staan, maar dat is ook zo'n gedoe op de kermis en het idee om zo geld te besparen vind ik ook wel fijn . Misschien dat ik alleen even een suikerspin ga halen van de week.
Tiana- Ratel
Alex schreef:Stylegirl, wat fijn dat je vader zijn excuses heeft aangeboden.
Ja is wel fijn en maar goed dat ik er gisteren niet meer over begonnen ben, want nu was ik een stuk rustiger .
Tiana- Ratel
Jullie hebben er nu allebei een nachtje over kunnen slapen, dat helpt meestal ook wel.
Gast- Gast
Texel is superleuk! Dus in dat opzicht zou ik zeggen: ga erheen! Maar als je met geldtekort zit, is het wellicht verstandiger om over te slaan want het is wel gelijk veel geld voor 2 daagjes. Is er niet iemand van wie je luchtbed/slaapzak kunt lenen? Dat zou alweer schelen in de kosten...
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Sjaan, nee ik kan niks lenen!
Alex, ja inderdaad een nachtje slapen scheelt vaak al
Alex, ja inderdaad een nachtje slapen scheelt vaak al
Tiana- Ratel
Stuiterbal schreef:Ik heb het kouddddd
Ik niet, maar van een knuffel krijg je het vast wat warmer
Tiana- Ratel
Stylegirl schreef:Stuiterbal schreef:Ik heb het kouddddd
Ik niet, maar van een knuffel krijg je het vast wat warmer
ohhh wat lief dank je wel !!!
Gast- Gast
Hier ook . Maar ja zit binnen niet echt handig haha.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Dat is wel echt vet balen dan dat de shoot nu niet is doorgegaan !!!Storm schreef:Ja idd..Alex schreef:Storm schreef:Hier is het echt zonnig..
Hier is het echt vies weer trouwens. Koud regen...
Gast- Gast
Reva schreef:Zelfs met mijn zwarte gordijnen dicht lijkt ik wat zon te zien hier.
Dan schijnt de zon goed bji jou
Alex en Storm balen zeg
Gast- Gast
Hier schijnt de zon ook.. maar het is wel heel bewolkt.
Ik vind het vooral binnen niet erg warm. Volgens mij waait het ook hard.
Ik vind het vooral binnen niet erg warm. Volgens mij waait het ook hard.
Gast- Gast
Gelukkig ga ik vanmiddag naar mijn oma die 80 is en een GIGANTISCHE tuin heeft waar ze allerlei speeltoestellen heeft staan voor d'r kleinkinders! Het lijkt wel een speeltuin en ik kan mijn zoon met een gerust hart laten spelen, hij vindt het geweldig daar.
Gast- Gast
Reva schreef:OEEEH mijn mega asos bestelling ligt bij buurmeisje
Shit, ben nieuwsgierig.
Dan ga je hem halen toch?
Gast- Gast
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: