Dagcafé
+18
Burn
Qiara
Zininzon
Penélope
Erin
Zwoesj
Lejow
Jordana
Sjaantje
Toet
Susan
Atelier Madame
Suus
bolus26
Bimbam
TNMN
Tiana
Rush
22 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Stuit, wat raar joh dat hij blijkbaar niks van je aantrekt...
't Stinkt hier buiten naar riool 't Heeft net keihard geregend, dus zal daar wel door komen...
't Stinkt hier buiten naar riool 't Heeft net keihard geregend, dus zal daar wel door komen...
Gast- Gast
Heej Reva goedemorgen!
en ja is wel balen, maar goed we gaan alsnog samen dus ben wel blij aan de andere kant. Alleen gaan is ook zo alleen anders
en ja is wel balen, maar goed we gaan alsnog samen dus ben wel blij aan de andere kant. Alleen gaan is ook zo alleen anders
Gast- Gast
Goedemorgen!
Stuiterbal, wat een rare reacties zeg! Ik zou het ook niet fijn vinden om midden in de nacht te worden gebeld, dan slaap je toch gewoon.. En dat hij zo'n kinderachtige reactie terug stuurt op je sms'jes en dat hij je veel plezier toewenst alleen? Even de mail afwachten en anders zou ik er ook klaar mee zijn hoor.
Sjaan, succes met boodschappen doen en veel plezier op je party!
Stuiterbal, wat een rare reacties zeg! Ik zou het ook niet fijn vinden om midden in de nacht te worden gebeld, dan slaap je toch gewoon.. En dat hij zo'n kinderachtige reactie terug stuurt op je sms'jes en dat hij je veel plezier toewenst alleen? Even de mail afwachten en anders zou ik er ook klaar mee zijn hoor.
Sjaan, succes met boodschappen doen en veel plezier op je party!
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Maple schreef:Stuit, wat raar joh dat hij blijkbaar niks van je aantrekt...
Ieeeegh, dat vind ik zo goor.
Ik heb soms een droge wc. Dan is het water weg uit de pot als ik thuiskom. Gadver de gadver, dan ruikt het hier naar openbaar toilet.
Gast- Gast
Goeiemorgen!
Ik ben weer thuissssss (voor even dan )
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Oh wat raar, een droog toilet? Lijkt me idd ook behoorlijk gaan stinken...
Maargoed, ik ga me maar eens aankleden en klaarmaken, binnen drie kwartier tot een uur staat Jordana voor de deur
Maargoed, ik ga me maar eens aankleden en klaarmaken, binnen drie kwartier tot een uur staat Jordana voor de deur
Gast- Gast
Chocolate Cookie schreef:Goeiemorgen!
Helleeuwwww vakantieganger!!!!!!!
Gast- Gast
Hoe was de vakantie cc? Nu ga je met je vriendin toch?
Forummen op mn mob. sucks, zit geen f5 knop op! en moet dingen soms groter maken, druk anders op alles tegelijk haha.
Forummen op mn mob. sucks, zit geen f5 knop op! en moet dingen soms groter maken, druk anders op alles tegelijk haha.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Hier is het ook droog. De zon is weer weg. Hoe laat zou je anders hebben afgesproken Alex?
Gast- Gast
Alex schreef:Alpha!
Ik baal, het is hier dus echt zonnig en droog.
Waar zou je de shoot ookalweer hebben? Hier is het echt bewolkt, winderig en er vallen steeds buien..
Gast- Gast
Hier is het nog droog, maar enorm bewolkt en waait het hard.
Tiana- Ratel
In E.indhoven. We zouden rond 11 uur vertrekken geloof ik. Nou ja, het is jammer.
Gast- Gast
Met wie en van wat had je die shoot dan Lex?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Aah balen dan ja. Ik hoop dan dat het zo heel hard gaat regenen Alex. Dan hoef je minder te balen (en ik ook )
Gast- Gast
ExpressoB schreef:Hoe was de vakantie cc? Nu ga je met je vriendin toch?
De vakantie was wel oke. Helaas hebben wij ook slecht weer gehad. Maar de dagen die zonnig waren heb ik goed benut, dus ik ben super bruin geworden. Ga inderdaad dinsdag met mijn beste vriendin naar Kos, verder bruinen haha!
Chocolate Cookie- Ratel
Jij heb ook nooit iets leuks he CC
Wow, lekker hoor, zo veel vakanties!!
Wow, lekker hoor, zo veel vakanties!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Nah, deze vakantie was niet zo geweldig nee. Hopelijk kan ik wel genieten in Kos
Chocolate Cookie- Ratel
Cc: nou fijne vakantie maar weer dan;)
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
EB: Haha dankjewel Maar ik ben er nog wel een paar dagen.
Zijn er trouwens dingen die ik echt gemist heb? Weet wel dat PM bevallen is
Zijn er trouwens dingen die ik echt gemist heb? Weet wel dat PM bevallen is
Chocolate Cookie- Ratel
Hoi!!
Mijn Minnetonka's waren al een jaar stuk, het leek me alleen zo duur om ze te repareren (kniepstuver die ik ben). Maar omdat ik zo richting Utreg vertrek, heb ik ze donderdag toch maar even naar de schoenmaker gebracht. Haal ik ze net op, zegt de mevrouw:"Twee euro graag". Grrrr, heb ik daarom zolang gewacht met ze repareren.
Nog even make-up op mijn kop smeren en dan ga ik de auto in. Voor Maple en Jordana, tot over twee uur! En de rest, fijne dag!
Mijn Minnetonka's waren al een jaar stuk, het leek me alleen zo duur om ze te repareren (kniepstuver die ik ben). Maar omdat ik zo richting Utreg vertrek, heb ik ze donderdag toch maar even naar de schoenmaker gebracht. Haal ik ze net op, zegt de mevrouw:"Twee euro graag". Grrrr, heb ik daarom zolang gewacht met ze repareren.
Nog even make-up op mijn kop smeren en dan ga ik de auto in. Voor Maple en Jordana, tot over twee uur! En de rest, fijne dag!
Gast- Gast
Huh? Gisteravond? *denkt na*Theedoosje schreef:Sjaan hoe was het gisteren avond?
Succes met je boodschappen!
Oh bedoel je met vriendin? Dat was gezellig maar het was maar een flitsbezoekje, samen eten en koffie en toen moest ze alweer weg Rest vd avond was ik alleen, was ook gezellig want ik had het forum
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Ja dat bedoelde ik idd. Jammer dat het een flitsbezoekje was. Maar goed ze heeft lekker mee gegeten dus en nog koffie gedronken, wel gezellig. EN ja het forum is ook leuk
Gast- Gast
Ik ben even een ontbijtje/lunch maken, tot zo .
Tiana- Ratel
Reva schreef:Sjaan, succes! Komen er veel mensen? Ik heb gisteren expres veel boodschappen gedaan zodat ik als ik wil tot volgende week zondag in bed kan blijven of iig in huis.
Ik heb een stuk of 30 mensen uitgenodigd dus ik baal dat het morgen gaat regenen want dat past toch allemaal niet in mijn ini-mini huisje! Heb wel een paar afzeggingen en van de meesten weet ik niet of ze komen.
Zus komt zo helpen poetsen en de huiskamer verbouwen en dan moeten we nog de zware boodschappen halen. Eigenlijk alleen nog drinken, de rest heb ik afgelopen week in tig keer naar huis gesleept Wat een gedoe, ik ben blij dat ik maar 1x per jaar jarig ben!
ABE, sorry maar ik moest even om je post lachen Veel plezier in Utregggggg!
TD, ze woont in Duitsland en op weg naar 'huis' (familie) komt ze hoe dan ook langs mijn woonplaats dus dan doen we als het even kan een bakkie koffie samen. Wel leuk om elkaar dan toch even gezien te hebben! Jammer dat ze tegenwoordig 2 hoog woont met akelige trappen (eerste trap heeft geen leuning) dus ik ga deze zomer maar niet naar haar toe. Volgend jaar hopelijk weer, dan sjees ik natuurlijk zo naar boven met mijn nieuwe knieën hahaha!
SG, smakelijk eten! Ik zit ondertussen ook aan mijn brunch
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 36 van 40
Permissies van dit forum: