Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+18
Burn
Qiara
Zininzon
Penélope
Erin
Zwoesj
Lejow
Jordana
Sjaantje
Toet
Susan
Atelier Madame
Suus
bolus26
Bimbam
TNMN
Tiana
Rush
22 plaatsers

Pagina 35 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 35 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Sjaantje vr 22 jul 2011 - 19:20

Goeiemorgen! Wat is het vroeg voor een zaterdag *gaap* Zéker omdat ik vannacht niet kon slapen en tot een uur of 4 heb liggen woelen en draaien :S
Ga nu gauw douchen en aankleden, alvast wat boodschappen doen en straks komt zus helpen poetsen en de kamer verbouwen en grote boodschappen doen voor mijn feestje morgen cheers

Fijne dag vandaag dames!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast vr 22 jul 2011 - 19:24

pfff mannen... wordt er gek van (nou ja heb er maar 1 :P).

Nu gaan we morgen pas naar Zeeland. Hij gaat nu pas SLAPEN aangezien hij tegenwoordig forums maakt voor anderen (levert wel geld op dus das mooi) en dan gaat hij nu maar ff slapen. Zodat hij vanavond op tijd in bed kan liggen.

Bah en ik had mij ingesteld om vandaag te gaan. Ja kon ook maar dan moet ik alleen en ik vind het leuker met zijn tweeen.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 22 jul 2011 - 19:25

Theedoosje wat jammer zeg, maar ik zou echt vandaag gaan als ik jou was. Prima dat hij wil slapen, maar daar kun jij toch verder niets mee? Nu zit je thuis te wachten op hem omdat hij ineens morgen pas wil gaan, dan heb je nog maar 1 dagje..

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 22 jul 2011 - 19:30

Ja maar we zouden sowieso maar 1 nachtje gaan anders (is zei in mijn boosheid wel dat ik er anders lekker 2 weg bleef Very Happy)

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 22 jul 2011 - 20:19

Goedemorgen !!!!

Nou ik ben echt even helemaal verbaasd..
Gisteren contact gehad met Belg dat ik me rot voelde en het niet leuk vond en dat ik hem even een mail ging sturen met daar precies in hoe het op mij is overgkomen.
Direct een lieve reactie terug "tuurlijk wil ik je mail lezen ik wil je niet kwijt....."
Nou super ik weer een beetje opgelucht. Lange mail geworden.

Belt hij me vannacht weer om 4:00 uur !! :shock: :shock:
Ik schrok me dood. Het geluid staat aan wanneer S er niet is zodat ik bereikbaar ben. Maar niet voor dit soort onzin. Ik heb opgenomen en er kwam niet eens wat zinnigs uit ! Ik heb gezegd dat hij gek is en me niet zo laat/sorry vroeg moet bellen !
Hij heeft opgehangen en kreeg daarna een sms met:

Ik mail morgen nog...Mja nlg niet eens mogen storen...

Ik snap het niet helemaal maar ik maak eruit op dat hij wederom beledigd is dat hij me niet eens mag storen in de nacht ????

Ik heb een neutrale sms terug gestuurd met het verzoek mij niet meer te bellen midden in de nacht dat ik dat niet prettig vind en dat hij dat alleen kan doen wanneer er echt iets aan de hand is.

Pffff ik snap niks van hem. Ben benieuwd naar zijn antwoord op de mail. Als het wederom een kortzichtige antwoord is of wat dan ook dan kap ik ermee. Dan heb ik mijn best gedaan en is het klaar.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 22 jul 2011 - 20:25

Jeeej Stuit wat een lamlul weer ook he. Ben benieuwd wat hij te vertellen heeft in de mail.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 22 jul 2011 - 20:30

Hij smste net: Sorry ik doe precies alles om je ongelukkig te maken. Ik zal mijn mail hieraan aanpassen ????

Ik terug geschreven: Het is toch gewoon doodnormaal dat ik dat niet fijn vind ? Dat is niet meteen mij ongelukkig maken. Vanwaar die reactie ??? Ik slaap midden in de nacht want ik moet vroeg op want ik heb een kind ! Niet meer dan logisch lijkt mij !

Krijg ik terug: Je hebt gelijk mijn excuses ik weet niet waar ik met mijn verstand zat. Stom !!

Tja ik twijfel soms idd waar hij zijn verstand heeft zitten. Ik vind dit zo'n raar gedoe !

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 22 jul 2011 - 20:32

hmm vaag zeg. Hoop dat hij het nu niet meer doet.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 22 jul 2011 - 20:34

Zo dat ik klaar. De laatste sms van hem terug ik had geschreven Excuses aanvaard.
Krijg ik nu terug:

Je zal de mail wel zien aankomen. Nog een hele fijne dag voor je. Ik wens je veel tijd zonder mij. Is wsl wat je het meeste wenst. :shock: :shock:

Ik snap er echt werkelijk niks meer van en ben er nu gewoon echt klaar mee. Einde verhaal Belg ik heb mijn best gedaan dacht ik zo !

Ik zal zijn mail lezen maar ga geen moeite meer doen om een reactie terug te sturen. Hij is het niet meer waard als hij me als een jojo gebruikt.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 22 jul 2011 - 20:37

Nah jah zeg wat een belachelijk sms van hem. Beetje in een slachtofferrol kruipen. Zo van ik ben zielig jij bent beter af zonder mij blabla.

Jeej Stuit wat vervelend dat hij zo dom doet hug

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 22 jul 2011 - 20:42

Tja het is jammer vooral omdat er echt wel wat opbloeide ook van mijn kant. Maar dit soort reacties vind ik gewoon kinderachtig. En daar heb ik echt geen zin in. Ik ga me daar geen energie in steken. Ik heb mijn best nog gedaan en zelfs ook van mijn kant bekeken dat ik ook niet redelijk ben geweest en daarom een uitgebreide mail heb gestuurd. En als dit dan de reacties daarop weer zijn....

tja sorry maar dan ben ik gewoon klaar ermee. Ik had gedacht dat hij wel volwassen was maar helaas.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 22 jul 2011 - 20:45

Snap dat je met dat gedoe klaar bent. Het is ook kinderachtig en dat is iets waar je inderdaad niet op zit te wachten.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 22 jul 2011 - 20:47

Nu baal ik overigens wel dat ik niet met Storm op terras ben gaan zitten Rolling Eyes

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 22 jul 2011 - 20:50

Nee precies TD. Pffff Mannen !!!!
Zo nu ben ik ergens wel heel erg blij dat ik me niet zo snel het bed in laat trekken ! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 22 jul 2011 - 20:52

Stuiterbal schreef:Nee precies TD. Pffff Mannen !!!!
Zo nu ben ik ergens wel heel erg blij dat ik me niet zo snel het bed in laat trekken ! Very Happy

ja mannen he ...pffff.
En heel goed dat je dat niet doet Very Happy Ben trots op je :d

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 22 jul 2011 - 20:56

Goedemorgen allemaal!!

@ stuiter: ik heb niet je helke verhaal meegekregen maar deze reacties zijn echt kinderachtig! Er komt binnenkort vastt een hele leuke man, die jou verdient op je pad.

Gast
Gast

Bericht  Kabouter vr 22 jul 2011 - 20:58

Wat goed Stuiterbal dat je zo duidelijk bent! Ik heb niet alles mee gekregen, maar de reacties die ik hier nu lees, zijn wel een beetje raar. Hij klinkt heel onzeker..misschien heb ik het helemaal mis hoor.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123

Bericht  Gast vr 22 jul 2011 - 21:01

Ik weet niet of hij onzeker is... Maar ik vind het zo raar.
Ik heb nu alles geprobeerd om het ook van zijn kant te bekijken enz maar hij verwijt mij alleen maar daar heb ik dus niks aan.

En ik baal ook was ik gisteren toch maar naar Storm gegaan !!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 22 jul 2011 - 21:01

Stuiterbal ik heb je verhaal weer met verbazing zitten lezen....wat een aandachttrekker! En dat hij je midden in de nacht gaat bellen, nee duh logisch dat je dat niet fijn vindt, ik zou daar echt heel chagrijnig en geprikkeld door raken.
Bah nee van dit soort mannen hou ik niet.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 22 jul 2011 - 21:10

Storm schreef:Stuiterbal ik heb je verhaal weer met verbazing zitten lezen....wat een aandachttrekker! En dat hij je midden in de nacht gaat bellen, nee duh logisch dat je dat niet fijn vindt, ik zou daar echt heel chagrijnig en geprikkeld door raken.
Bah nee van dit soort mannen hou ik niet.

+1 ik heb er nu ook een afkeer voor gekregen verschrikkelijk.
Ik ga 13 aug wel kijken of die van Eindhoven socialer zijn hahahaha

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje vr 22 jul 2011 - 21:16

(even snel tussen de boodschappen door)

Stuiter, je hebt enorm je best gedaan maar dit is echt een kinderachtige manier van aandacht vragen van hem. Bah! Je bent een lieve meid en je verdient véél beter dan dit!
hug

(ik ga weer boodschappen doen. ja alweer)
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334

Bericht  Gast vr 22 jul 2011 - 21:17

Sjaan hoe was het gisteren avond?

Succes met je boodschappen!

Gast
Gast

Bericht  ExpressoB vr 22 jul 2011 - 21:24

Veel plezier op je feest Sjaan, suc6 met alle boodschappen doen:p.

Theedoosje: jammer dat het nu anders loopt. Ik kan er altijd slecht tegen als ik me verheug op iets en dan gaat het niet door!

Stuit.: wat een raar geval joh. Zonde van je tijd en energie.

:'( mijn oude laptop heeft nu denk ik echt het loodje gelegd. Gisteren avond ging die niet meer aan. Baal baal!
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast vr 22 jul 2011 - 21:27

ExpressoB schreef:Veel plezier op je feest Sjaan, suc6 met alle boodschappen doen:p.

Theedoosje: jammer dat het nu anders loopt. Ik kan er altijd slecht tegen als ik me verheug op iets en dan gaat het niet door!

Stuit.: wat een raar geval joh. Zonde van je tijd en energie.

:'( mijn oude laptop heeft nu denk ik echt het loodje gelegd. Gisteren avond ging die niet meer aan. Baal baal!

Dat heb ik ook. Ik heb dan echt ff tijd nodig voor de omschakeling Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 22 jul 2011 - 21:28

Wat een kinderachtig figuur, Stuit, laat gaan! Iemand die nu al zo'n kort lontje heeft en onberekenbaar is moet je mijden.

Theedoosje, wat jammer dat je morgen pas gaat!

Storm, is het nog steeds te slecht weer voor de shoot? Voel je je al iets beter?

Sjaan, succes! Komen er veel mensen? Ik heb gisteren expres veel boodschappen gedaan zodat ik als ik wil tot volgende week zondag in bed kan blijven of iig in huis.

En goedemorgen!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 35 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: