Dagcafé
+18
Burn
Qiara
Zininzon
Penélope
Erin
Zwoesj
Lejow
Jordana
Sjaantje
Toet
Susan
Atelier Madame
Suus
bolus26
Bimbam
TNMN
Tiana
Rush
22 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé
' vriendin' van mij is helemaal Bon Jovi gek, ze is al helemaal idolaat van hem sinds ik haar ken. Ze kent ook BJ fans uit heel Nederland en ze is ook bij alle concerten geweest, te maf allemaalSjaantje schreef:Ik ben nu ehm *even tellen* zeven keer geweest *HOLY COW, ZÓ VAAK AL???* en ik kan niet wachten tot ik wéér mag haha. Overmorgen treden ze op in België, enige concert in de buurt dit keer Maar ik ga er niet heen want had niemand die mee had gewild.Rush schreef:
Ik wil graag nog eens naar Bon Jovi toe, lijkt me echt super. Ik ben nog nooit echt naar een concert geweest.
Vorig jaar in Scheveningen was echt geweldig, hele dag op het strand, supermooi weer... Fantastisch!
Gast- Gast
Dag vertrekkende meiden!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Stylegirl, wat een nare opmerking van je vader inderdaad, ik was ook boos geworden.
Gast- Gast
Alex schreef:Loopt het hier nu gelijk leeg?
Nee hoor, ik ben er nog ! Je mag wel even op mijn frustratieverhaal reageren
Welterusten iedereen die gaat slapen!
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Storm schreef:Stylegirl, wat een nare opmerking van je vader inderdaad, ik was ook boos geworden.
Oh, ik had je verhaal nog niet gezien Stylegirl, maar inderdaad, wat een nare opmerking van je vader. Ik vind het terecht dat je daar boos om bent geworden. Heb je het er nog met hem over gehad?
Gast- Gast
Inderdaad een nare opmerking!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Storm, het was inderdaad echt een nare opmerking, zeker omdat het niet eens over huidskleur ging en ik trek me dat soort opmerkingen sowieso altijd persoonlijk aan.
Alex, het is echt net gebeurd dus ben nog steeds boos boven .
Alex, het is echt net gebeurd dus ben nog steeds boos boven .
Tiana- Ratel
Oh, ik dacht eerder op de avond ofzo. Ga anders straks slapen, misschien dat het morgen nog ter sprake komt, dan kunnen jullie het eventueel uitpraten.
Gast- Gast
BJ rocks!Storm schreef:' vriendin' van mij is helemaal Bon Jovi gek, ze is al helemaal idolaat van hem sinds ik haar ken. Ze kent ook BJ fans uit heel Nederland en ze is ook bij alle concerten geweest, te maf allemaal
In 1993 leende ik eens een cd van een klasgenoot (Keep the Faith) en sindsdien ben ik er helemaal gek van! Kreeg daarna Crossroad op cassette en kwam er toen achter dat 'Living on a Prayer' van BJ was... dat nummer vond ik al járen super maar wist de artiest niet hahaha! Heb ook een aardige verzameling aangelegd van hebbedingetjes, t-shirts en plakboeken hoewel ik daar nu niets meer mee doe nu ik volwassen ben
Damn... nu we het er over hebben wil ik naar het concert!!!
SG, dat slaat nergens op en ik snap dat je er boos om bent! Hopelijk heeft het wat opgelucht dat je het hier van je af kon schrijven?
SG, ik lees wel vaker over botsingen tussne jou en je vader... naar is dat Heb je (nog) niet de mogelijkheid om op jezelf te gaan?
Gast- Gast
Hem kennende snijdt hij het onderwerp niet meer aan en mij kennende kan ik er niet op terug komen zonder boos te worden, want hij komt dan met de meest onnozele argumenten. Hij beseft ook niet dat het niet kan wat hij gezegd heeft en dat ik geen ruzie zoek, maar gewoon boos word omdat hij zoiets zegt en ik hem zelfs nog uitleg dat je zoiets niet kunt zeggen en zeker niet als je de mensen zelf niet eens kent.
Maple, ik woon nu tijdelijk bij mijn vader. Woonde eerst bij mijn moeder maar daar ging het helemaal niet meer en had toen net gewoon een "gezellig" gesprek met hem totdat hij die opmerking maakte. Die botsingen tussen ons komen waarschijnlijk doordat er psychisch iets niet helemaal klopt bij hem, hij begrijpt niet dat hij sommige dingen gewoon niet kan zeggen, leeft in een eigen wereldje enzovoorts. Maar het is wel de bedoeling om hier zo snel mogelijk weg te gaan hoor, het is alleen wachten op een appartementje/studiootje.
Maple, ik woon nu tijdelijk bij mijn vader. Woonde eerst bij mijn moeder maar daar ging het helemaal niet meer en had toen net gewoon een "gezellig" gesprek met hem totdat hij die opmerking maakte. Die botsingen tussen ons komen waarschijnlijk doordat er psychisch iets niet helemaal klopt bij hem, hij begrijpt niet dat hij sommige dingen gewoon niet kan zeggen, leeft in een eigen wereldje enzovoorts. Maar het is wel de bedoeling om hier zo snel mogelijk weg te gaan hoor, het is alleen wachten op een appartementje/studiootje.
Tiana- Ratel
Sinterklaas is vroeg dit jaar. God ik schrok me dood.
Staat het zusje van m`n vriend met haar witte pony voor het raam, weltrusten te zeggen. Ze is de paarden aan het binnen zetten.
En ik heb een hartverzakking.
Staat het zusje van m`n vriend met haar witte pony voor het raam, weltrusten te zeggen. Ze is de paarden aan het binnen zetten.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Sinterklaas is vroeg dit jaar. God ik schrok me dood.
Gast- Gast
Wtf, Rush, daar zou ik ook van schrikken . Sowieso zou ik me kapot schrikken als dat hier, midden in de grote stad, op 3 hoog, zou gebeuren.
Gast- Gast
Storm schreef:Wtf, Rush, daar zou ik ook van schrikken . Sowieso zou ik me kapot schrikken als dat hier, midden in de grote stad, op 3 hoog, zou gebeuren.
Gast- Gast
Storm, ik vind het zó jammer dat ik je morgen nou niet ga meeten. Daar keek ik echt naar uit ...
Laatst aangepast door Alex op vr 22 jul 2011 - 10:55; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Storm schreef: Sowieso zou ik me kapot schrikken als dat hier, midden in de grote stad, op 3 hoog, zou gebeuren.
Sinterklaas kan alles, die moet ook cadeautjes bezorgen aan kindjes op drie hoog.
Tiana- Ratel
Ach, als IK die trappen op kan komen, kan er ook wel een paard voor de deur komen staanStorm schreef:Wtf, Rush, daar zou ik ook van schrikken . Sowieso zou ik me kapot schrikken als dat hier, midden in de grote stad, op 3 hoog, zou gebeuren.
Rush, dat lijkt me idd schrikken!
Ik eigenlijk ook wel ja! Volgende week zaterdag dan maar, toch?Alex schreef:Storm, ik vind het zó jammer dat ik je morgen nou niet ga meeten. Daar keek ik echt naar uit ...
Edit: heb jij ;t smsje net ook gekregen dan? Ik had tegen Pompidom gezegd dat ik nog niet zeker wist of ik volgende week kon, maar waarschijnlijk kan ik gewoon wel.
Laatst aangepast door Storm op vr 22 jul 2011 - 10:58; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Hahahah Storm! Sinterklaas kan alles op zn paard.
Maar ik ben dus bang voor paarden, dus ik schrik me iedere keer dood. Als ik sta te douchen en zo`n beest staat te hinneken dan glij ik ook steeds bijna de douche door van schrik. En m`n vriend maar lachen.
Maar ik ben dus bang voor paarden, dus ik schrik me iedere keer dood. Als ik sta te douchen en zo`n beest staat te hinneken dan glij ik ook steeds bijna de douche door van schrik. En m`n vriend maar lachen.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Het lucht trouwens echt enorm op om hier even mijn verhaal kwijt te kunnen en dan te horen dat ik inderdaad niet degene was die iets verkeerd deed . Ben nu nog wel boos, maar kan het wel loslaten verder en er niet meer teveel mee bezig zijn in mijn hoofd.
Tiana- Ratel
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Pagina 32 van 40
Permissies van dit forum: