Dagcafé
+18
Burn
Qiara
Zininzon
Penélope
Erin
Zwoesj
Lejow
Jordana
Sjaantje
Toet
Susan
Atelier Madame
Suus
bolus26
Bimbam
TNMN
Tiana
Rush
22 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé
Je weet mijn favo TV programma of je kijkt toevallig Net5 nu?Alex schreef:Rush, komt jouw naam van Lily Rush van Cold Case?
Maar dat klopt idd!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Dat probeer ik mezelf ook voor te houden maar mét auto en zónder geld heb je nog maar betrekkelijke vrijheid...Angel Blue Eyes schreef:Rush schreef:
Ik hoop dat je snel financieel betere tijden hebt
Och, het loon is weer gestort. Ik ben er weer bovenop.
Ik hoop voor jou dat de pijn snel verdwijnt. Je moet maar zo denken, zo zei ik ook tegen mezelf, zonder auto geen vrijheid.
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Hahaha. En zonder geld geen autoAngel Blue Eyes schreef:Rush schreef:
Ik hoop voor jou dat de pijn snel verdwijnt. Je moet maar zo denken, zo zei ik ook tegen mezelf, zonder auto geen vrijheid.
Rush- Lady Post-a-lot
Haha, Maple
Jij woont trouwens kwartiertje treinen van mij vandaan...
Cold case is leuk!
Cold case is leuk!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Rush schreef:Je weet mijn favo TV programma of je kijkt toevallig Net5 nu?Alex schreef:Rush, komt jouw naam van Lily Rush van Cold Case?
Maar dat klopt idd!
Ik weet dat je het zowat elke dag kijkt tegenwoordig en ik zat het gisteren zelf te kijken en toen dacht ik ineens: Hey!
Gast- Gast
Ik wil graag nog eens naar Bon Jovi toe, lijkt me echt super. Ik ben nog nooit echt naar een concert geweest.Sjaantje schreef:Rush, jou mag ik wel
Rush- Lady Post-a-lot
Hahaha, nou helemaal goed! Ik vond het wel stoer.Alex schreef:Rush schreef:Je weet mijn favo TV programma of je kijkt toevallig Net5 nu?Alex schreef:Rush, komt jouw naam van Lily Rush van Cold Case?
Maar dat klopt idd!
Ik weet dat je het zowat elke dag kijkt tegenwoordig en ik zat het gisteren zelf te kijken en toen dacht ik ineens: Hey!
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Hahaha. En zonder geld geen autoAngel Blue Eyes schreef:Rush schreef:
Dat is waar. Heb er ooit 5 maanden zonder gezeten, omdat ik een Dynamo, die was doorgebrand, niet kon betalen. Was in de tijd dat ik werkloos was. Dat waren de langste vijf maanden van mijn leven.
Gast- Gast
Ik zit nu alles te bedenken wat een kwartiertje treinen is en ik heb een paar opties, een stad met een L, een dorp met een W of een ander dorp met een WQiara schreef:Haha, Maple
Cold case is leuk!
Edit: oh wacht, ik heb jou gewoon op FB joh, ik weet het allang
Laatst aangepast door Maple op vr 22 jul 2011 - 10:33; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Rush schreef:
Ik wil graag nog eens naar Bon Jovi toe, lijkt me echt super. Ik ben nog nooit echt naar een concert geweest.
Telt Sympohnica in Rosso al concert? want dat is mijn eerste en laatste geweest. En die was van afgelopen jaar met Sting.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Maple schreef:Ik zit nu alles te bedenken wat een kwartiertje treinen is en ik heb een paar opties, een stad met een L, een dorp met een W of een ander dorp met een WQiara schreef:Haha, Maple
Cold case is leuk!
Edit: oh wacht, ik heb jou gewoon op FB joh, ik weet het allang
Laatst aangepast door Qiara op vr 22 jul 2011 - 10:34; in totaal 1 keer bewerkt
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Ja vind ik wel. Daar moet je ook kaartjes voor kopen toch?silly-one schreef:Rush schreef:
Ik wil graag nog eens naar Bon Jovi toe, lijkt me echt super. Ik ben nog nooit echt naar een concert geweest.
Telt Sympohnica in Rosso al concert? want dat is mijn eerste en laatste geweest. En die was van afgelopen jaar met Sting.
Rihanna wil ik ook zien. En Britney, haha!
Rush- Lady Post-a-lot
Ik heb ooit 3 weken zonder auto gezeten en het was verschrikkelijk. Toen had ik nog geen eens een auto gehad hahaAngel Blue Eyes schreef:Rush schreef:Hahaha. En zonder geld geen autoAngel Blue Eyes schreef:Rush schreef:
Dat is waar. Heb er ooit 5 maanden zonder gezeten, omdat ik een Dynamo, die was doorgebrand, niet kon betalen. Was in de tijd dat ik werkloos was. Dat waren de langste vijf maanden van mijn leven.
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:
Ja vind ik wel. Daar moet je ook kaartjes voor kopen toch?
Rihanna wil ik ook zien. En Britney, haha!
Klopt en het valt volgens mij onder een stadion concert haha.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Yeah love her.Alex schreef:Ik vind haar ook leuk in de serie, Rush!
En Danny Pino (ff de serie naam kwijt) vind ik ook leuk én knap.
En die negroide man heeft leuke grapjes. En die gezette vent haha. Allemaal leuk!
Cold Case
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Ik heb ooit 3 weken zonder auto gezeten en het was verschrikkelijk. Toen had ik nog geen eens een auto gehad hahaAngel Blue Eyes schreef:Rush schreef:Hahaha. En zonder geld geen autoAngel Blue Eyes schreef:Rush schreef:
Haha, wel drie hele weken. Toen ik mijn rijbewijs haalde, wilde ik niets anders dan een auto en rijden. Gelukkig had ik toen een vriend met auto en bedrijfswagen. Dus ik heb toen aantal wat km afgelegd. Heerlijk!
Gast- Gast
Rush schreef:Yeah love her.Alex schreef:Ik vind haar ook leuk in de serie, Rush!
En Danny Pino (ff de serie naam kwijt) vind ik ook leuk én knap.
En die negroide man heeft leuke grapjes. En die gezette vent haha. Allemaal leuk!
Cold Case
Je bedoelt Scottie?
Gast- Gast
Ik ben nu ehm *even tellen* zeven keer geweest *HOLY COW, ZÓ VAAK AL???* en ik kan niet wachten tot ik wéér mag haha. Overmorgen treden ze op in België, enige concert in de buurt dit keer Maar ik ga er niet heen want had niemand die mee had gewild.Rush schreef:
Vorig jaar in Scheveningen was echt geweldig, hele dag op het strand, supermooi weer... Fantastisch!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Dames, ik ben er vandoor!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Hee ladies !
Laatst aangepast door Stylegirl op vr 22 jul 2011 - 11:08; in totaal 2 keer bewerkt
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Jaaa Scottie, Alex, whoooooooo
@Sjaan, mochten ze ooit weer in de buurt zijn, dan moeten we er maar heen
@Sjaan, mochten ze ooit weer in de buurt zijn, dan moeten we er maar heen
Rush- Lady Post-a-lot