Dagcafé
+18
Burn
Qiara
Zininzon
Penélope
Erin
Zwoesj
Lejow
Jordana
Sjaantje
Toet
Susan
Atelier Madame
Suus
bolus26
Bimbam
TNMN
Tiana
Rush
22 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé
Rush schreef:Ik vraag me af in welke staat m`n vriend zich vandaag bevindt haha.
Dinsdag - auto nagekeken, klein dingetje stuk, humeur was nog okay
Woensdag - Erachter gekomen dat er een groot dingetje stuk is, onderdelen besteld, humeur daalde, weeksalaris lichter
Donderdag - Dat grote dingetje blijkt nog meer kapot te zijn dan gedacht, humeur onder het nulpunt.
Vrijdag - Auto doet het weer!! Joepie, maar wel een maandsalaris lichter.
Ik ben benieuwd naar het humeur wat erbij hoort.
Je omschrijft het geweldig en ik lig hier echt in een deuk alhoewel je vriend dat niet zou doen denk ik hahahaha. Ik zou echt janken als mijn maandsalaris opging aan de auto !
Gast- Gast
Ik vind Storm wel leuk, maar door die naam en je avatar had ik een héél ander beeld van jeStorm schreef:Weet ik nog niet. Vinden jullie Storm nog leuk?Stuiterbal schreef:Storm welke naam wil je dan ????
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Sjaantje schreef:Jammer, ze heeft er al 1 verwijderd Was een dubbele postTheedoosje schreef:Sjaantje schreef:TWEE hugs van Reva!
2 hugs?
Ik heb ze gemist denk ik dan
Gast- Gast
Storm schreef:Weet ik nog niet. Vinden jullie Storm nog leuk?Stuiterbal schreef:Storm welke naam wil je dan ????
Ik vind Storm een stoere en leuke naam!
Gast- Gast
wat voor beeld had je en klopte dat een beetje met real life?Sjaantje schreef:Ik vind Storm wel leuk, maar door die naam en je avatar had ik een héél ander beeld van jeStorm schreef:Weet ik nog niet. Vinden jullie Storm nog leuk?Stuiterbal schreef:Storm welke naam wil je dan ????
Gast- Gast
OMFG!!!Stuiterbal schreef:Yeeeehh levende suikerspin op TV !!! rtl 4
Ja ik vind Storm leuk alhoewel ik frikandel ook wel bij je vind passen !Storm schreef:Weet ik nog niet. Vinden jullie Storm nog leuk?Stuiterbal schreef:Storm welke naam wil je dan ????
Gast- Gast
Pfff...frikandel...ga een eind fietsen!Stuiterbal schreef:Ja ik vind Storm leuk alhoewel ik frikandel ook wel bij je vind passen !Storm schreef:Weet ik nog niet. Vinden jullie Storm nog leuk?Stuiterbal schreef:Storm welke naam wil je dan ????
Gast- Gast
Meer een eh... stoer, alternatief tiepje... terwijl ik je IRL heel lief vond overkomen, qua hoe je eruit zag (zowel je koppie als je kleding ) Ik denk dat ik meer een soort stoere rockchick had verwacht ofzo. Nu had ik je foto al wel op fb gezien en die klopte ook al niet met wat ik verwachtte.Storm schreef:wat voor beeld had je en klopte dat een beetje met real life?Sjaantje schreef:Ik vind Storm wel leuk, maar door die naam en je avatar had ik een héél ander beeld van jeStorm schreef:Weet ik nog niet. Vinden jullie Storm nog leuk?Stuiterbal schreef:Storm welke naam wil je dan ????
Maar je was wel ánders maar dat is niet negatief hoor! Absoluut niet! Moest alleen even het beeld bijstellen
Haha wat leuk. Ik moet je wel vertellen dat ik wel degelijk van rockmuziek houd, dat vind ik echt geweldig. Dus misschien dat je het toch een beetje bij het goede eind hadSjaantje schreef:
Meer een eh... stoer, alternatief tiepje... terwijl ik je IRL heel lief vond overkomen, qua hoe je eruit zag (zowel je koppie als je kleding ) Ik denk dat ik meer een soort stoere rockchick had verwacht ofzo. Nu had ik je foto al wel op fb gezien en die klopte ook al niet met wat ik verwachtte.
Maar je was wel ánders maar dat is niet negatief hoor! Absoluut niet! Moest alleen even het beeld bijstellen
Gast- Gast
Ja echt balen is dat. Hij zei al, als m`n auto het weer doet ben ik vast een stuk vrolijker. Ik kan het me voorstellen, maar ik zou toch wel janken als ik een maandsalaris lichter was aan zo`n stuk blik.Angel Blue Eyes schreef:Vervelend Rush, ik heb het een week geleden ook gehad.
Had jij ook zon dure rekening ja? Pffieuw, je auto is zo nieuw/waardevol toch niet meer? Mja, rijden moettie toch natuurlijk. Of heb je soms een nieuwere gekocht?
@Stuiterbal - Inderdaad, haha. Ik moest stiekem ook wel lachen toen ik z`n humeur zag dalen. Maar gisteren was het echt sneu. Hij kon ook wel janken zei die. Zowel om de auto als het geld
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Diep van binnen ben ik ook een rockchick, dat verwachten de meesten ook niet van me. Maar rockmuziek vind ik echt de leukste muziek die er isStorm schreef:Haha wat leuk. Ik moet je wel vertellen dat ik wel degelijk van rockmuziek houd, dat vind ik echt geweldig. Dus misschien dat je het toch een beetje bij het goede eind hadSjaantje schreef:
Meer een eh... stoer, alternatief tiepje... terwijl ik je IRL heel lief vond overkomen, qua hoe je eruit zag (zowel je koppie als je kleding ) Ik denk dat ik meer een soort stoere rockchick had verwacht ofzo. Nu had ik je foto al wel op fb gezien en die klopte ook al niet met wat ik verwachtte.
Storm mijn agenda is klaar trouwens en ik heb hem aan mijn collega's laten zien en weet je wat de reactie was op onze foto ???
Waauuuww jullie lijken op elkaar
En wat een mooie foto !
En wat een mooie foto !
Laatst aangepast door Stuiterbal op vr 22 jul 2011 - 10:14; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik ga slapen. Morgen op tijd op. Willen jullie duimen dat het mooi weer is dan of ja droog zodat J. gewoon mee gaat?
Fijne avond nog!!
Fijne avond nog!!
Gast- Gast
Wat leuk sjaan, van welke bands hou jij?
Ik hou vooral van Three Days Grace, 3 Doors Down, Arctic Monkey's, System of a Down, P.O.D en nog veel meer.
Ik hou vooral van Three Days Grace, 3 Doors Down, Arctic Monkey's, System of a Down, P.O.D en nog veel meer.
Gast- Gast
wat leuk!Stuiterbal schreef:Storm mijn agenda is klaar trouwens en ik heb hem aan mijn collega's laten zien en weet je wat de reactie was op onze foto ???
En wat een mooie foto !
Gast- Gast
Ik duim voor je Theedoosje, maar dan moet je wel beloven dat je alleen gaat als je vriend niet mee wil! Jij verdiend een leuk weekend!
Gast- Gast
Whoehoe! Morgenavond komt m'n date van paar week terug, misschien ook in de kroeg waar ik ben!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Burn schreef:Whoehoe! Morgenavond komt m'n date van paar week terug, misschien ook in de kroeg waar ik ben!
Gast- Gast
Ik ben al oud Ik ga meer voor Bon Jovi (met stip op 1 en dan met name de oudere albums), Metallica, Guns 'n Roses, Pantera, Pearl Jam.Storm schreef:Wat leuk sjaan, van welke bands hou jij?
Hou sowieso wel van oudere muziek Buiten dat heb ik een brede muzieksmaak maar dance/trance/r'n'b kan me écht gestolen worden
Dank je Storm. En ja ik wil gewoon wel. Reis alleen liever niet alleen zo ver, maar ach ja andere kant ben ook tijden alleen naar Alkmaar gereden toen J daar nog woonde, was ook 2 uur whaha.
Maar ik ga denk ik gewoon ja. Laat hem zien dat ik mij niet laat kennen en tegen houden door hem. Of ja hij houd mij niet tegen maar goed. We zien wel Hoop zo op samen in ieder geval.
Maar ik ga denk ik gewoon ja. Laat hem zien dat ik mij niet laat kennen en tegen houden door hem. Of ja hij houd mij niet tegen maar goed. We zien wel Hoop zo op samen in ieder geval.
Laatst aangepast door Theedoosje op vr 22 jul 2011 - 10:19; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Pagina 29 van 40
Permissies van dit forum: