Dagcafé
+18
Burn
Qiara
Zininzon
Penélope
Erin
Zwoesj
Lejow
Jordana
Sjaantje
Toet
Susan
Atelier Madame
Suus
bolus26
Bimbam
TNMN
Tiana
Rush
22 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé
Storm schreef:Geef haar eens eten danAlex schreef:Zo, ik zit me echt kapot te ergeren aan mijn kat. Ze zit echt al een half uur te zeiken. Echt zo klagend miauwen, zo irritant.
Heeft ze gewoon staan!
Gast- Gast
Sjaan dat is ook een prachtig nummer en zelfs ik krijg er kippenvel van en voor mij heeft het niet eens een betekenis dus kan me voorstellen dat het je aangrijpt !
Gast- Gast
Ik heb een lamme hand van het forummen. En ik denk erover mijn naam te wijzigen..
Gast- Gast
Ladies, ik ga slapen!!!
Ajuus!!
Ajuus!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Doei Jade en Lejow!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Slaap lekker, Lejow!
Ik ben blij dat ik niet de enige ben, Burn!
Lees ze en slaap ze straks, Jade!
Ik ben blij dat ik niet de enige ben, Burn!
Lees ze en slaap ze straks, Jade!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Thanx voor de hugs, ik weet ook niet waarom het me nu ineens zó aangreep. Wellicht een combi van moe en pijn en drukte. Maar buiten dat is het best een mooi nummer hoewel ik toch geneigd ben om te zeggen dat ze van de originele versie af moeten blijven
Truste Lejow!
OMG die jurk Ik zou weglopen van het altaar als ik de bruidegom was...
Truste Lejow!
OMG die jurk Ik zou weglopen van het altaar als ik de bruidegom was...
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Storm, in die reclame zit een man op bed en belt hij iemand op en dan zegt hij: 'Lieverd, weet jij wat de favoriete jurk van mama was?' Zo'n uitvaartreclame, maar die man vind ik zo zielig
Gast- Gast
Een jurk met verliichting die vlam kan vatten...er gaat een brandblusser mee...OMG
Gast- Gast
TWEE hugs van Reva!
Ik heb die reclame gemist, maar ik kan me wel voorstellen dat je die zielig vond.Alex schreef:Storm, in die reclame zit een man op bed en belt hij iemand op en dan zegt hij: 'Lieverd, weet jij wat de favoriete jurk van mama was?' Zo'n uitvaartreclame, maar die man vind ik zo zielig
Ik moest de vorige keer zo hard huilen toen er een nieuwsuitzending over de hongersnood die in de Hoorn van Afrika is. Al die huilende, broodmagere baby's en dreumessen..ik kon niet meer stoppen met huilen dat grijpt me enorm aan zoiets.
Gast- Gast
Ik vraag me af in welke staat m`n vriend zich vandaag bevindt haha.
Dinsdag - auto nagekeken, klein dingetje stuk, humeur was nog okay
Woensdag - Erachter gekomen dat er een groot dingetje stuk is, onderdelen besteld, humeur daalde, weeksalaris lichter
Donderdag - Dat grote dingetje blijkt nog meer kapot te zijn dan gedacht, humeur onder het nulpunt.
Vrijdag - Auto doet het weer!! Joepie, maar wel een maandsalaris lichter.
Ik ben benieuwd naar het humeur wat erbij hoort.
Dinsdag - auto nagekeken, klein dingetje stuk, humeur was nog okay
Woensdag - Erachter gekomen dat er een groot dingetje stuk is, onderdelen besteld, humeur daalde, weeksalaris lichter
Donderdag - Dat grote dingetje blijkt nog meer kapot te zijn dan gedacht, humeur onder het nulpunt.
Vrijdag - Auto doet het weer!! Joepie, maar wel een maandsalaris lichter.
Ik ben benieuwd naar het humeur wat erbij hoort.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Zo K!Alex schreef:Storm, in die reclame zit een man op bed en belt hij iemand op en dan zegt hij: 'Lieverd, weet jij wat de favoriete jurk van mama was?' Zo'n uitvaartreclame, maar die man vind ik zo zielig
Gast- Gast
Weet ik nog niet. Vinden jullie Storm nog leuk?Stuiterbal schreef:Storm welke naam wil je dan ????
Gast- Gast
Jammer, ze heeft er al 1 verwijderd Was een dubbele postTheedoosje schreef:Sjaantje schreef:TWEE hugs van Reva!
2 hugs?
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: