Dagcafé
+18
Burn
Qiara
Zininzon
Penélope
Erin
Zwoesj
Lejow
Jordana
Sjaantje
Toet
Susan
Atelier Madame
Suus
bolus26
Bimbam
TNMN
Tiana
Rush
22 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé
Stuiterbal schreef:Ohh en mijn eetpatroon is altijd zo. Vaak eet ik een hele dag ook niks of maar 1 broodje.
Vind je het gek dat je zoveel bent afgevallen?
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ik ben een
RATEL !!!!
Jeeej super!! Je gaat vooruit
Gast- Gast
Hmm, wij hebben elkaar zolang niet gesproken dat we even moeten bijkletsen!Alex schreef:Ik vind Francaise ook lief en ik ben blij dat ze weer op het forum komt!
Gast- Gast
Sjaan, graag gedaan! Ik hoop dat je hem wel leuk vond, ik had geen idee wat ik er op moest schrijven!
Eh.. Ik heb dat lijstje van die persoon die wss veel gegeten heeft niet gezien!
Eh.. Ik heb dat lijstje van die persoon die wss veel gegeten heeft niet gezien!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
+1Alex schreef:Stuiterbal schreef:Ohh en mijn eetpatroon is altijd zo. Vaak eet ik een hele dag ook niks of maar 1 broodje.
Maar stiekem ben ik wel jaloers, erg he. Ik wil ook zoveel afvallen.
Gast- Gast
Alex schreef:Stuiterbal schreef:Ohh en mijn eetpatroon is altijd zo. Vaak eet ik een hele dag ook niks of maar 1 broodje.
Nee helemaal niet ik vind het zelf ook echt kut want ik kamp momenteel met een vitamine tekort. Energie tekort, ijzer gehalte te laag en mijn bloeddruk die op en af gaat. Mijn haren vallen met bosjes uit.....
kortom niet goed nee
Maar eten krijg ik gewoon niet af !
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ik ben een
RATEL !!!!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Burn schreef:Eh.. Ik heb dat lijstje van die persoon die wss veel gegeten heeft niet gezien!
Pagina 40
Yay Stuiter !
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Ja super ! de knoop is eruit en kan weer bewegen Alleen beetje overbelasting in mijn onderrug maar daar kan ik wel mee leven omdat ik daar wel vaker last van heb en dat trekt wel weer weg !Theedoosje schreef:Oh Stuit trouwens> hoe is het met je rug??
Wilde vandaag een vriezer naar boven slepen 4 trappen. Maar mocht niet van een vriend van mij hahahha.
Gast- Gast
Ik moest er vreselijk om lachen! En je krijgt de groeten terug van mijn vogeltjesBurn schreef:Sjaan, graag gedaan! Ik hoop dat je hem wel leuk vond, ik had geen idee wat ik er op moest schrijven!
Ik hoorde net op de reclame een liedje van Glennis Grace:
en ik weet nog even niet wat ik ervan moet vinden maar ik zit me hier toch te janken... Omdat dit een lied is (in de originele Bon Jovi-versie) dat een speciale betekenis heeft voor mijn mams en mij, is het toch al een emotioneel nummer maar nu hou ik het even helemaal niet meer droog
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Qiara schreef:Pagina 40Burn schreef:Eh.. Ik heb dat lijstje van die persoon die wss veel gegeten heeft niet gezien!
Joah! dat komt wel aardig over een!
Burn- Lady Post-a-lot
Zo, ik zit me echt kapot te ergeren aan mijn kat. Ze zit echt al een half uur te zeiken. Echt zo klagend miauwen, zo irritant.
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Ja super ! de knoop is eruit en kan weer bewegen Alleen beetje overbelasting in mijn onderrug maar daar kan ik wel mee leven omdat ik daar wel vaker last van heb en dat trekt wel weer weg !Theedoosje schreef:Oh Stuit trouwens> hoe is het met je rug??
Wilde vandaag een vriezer naar boven slepen 4 trappen. Maar mocht niet van een vriend van mij hahahha.
Wat goed te lezen dat de knoop er uit is en je je weer kan bewegen
En malloot ga geen gekke dingen doen jij he Goed dat die vriend ingreep. Let echt op je rug!
Gast- Gast
Dames..ik ga jullie verlaten!
Ik ga mijn hondje uitlaten en dan duik ik mijn bedje in met een leuk boek!
Gast- Gast
Geef haar eens eten danAlex schreef:Zo, ik zit me echt kapot te ergeren aan mijn kat. Ze zit echt al een half uur te zeiken. Echt zo klagend miauwen, zo irritant.
Gast- Gast
Wow ABE, bedankt voor deze newsflash. Ben even op een nieuwssite gedoken, maar sjeetje!Angel Blue Eyes schreef:Wow! Wat een drama in Noorwegen!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Theedoosje schreef:Stuiterbal schreef:Ja super ! de knoop is eruit en kan weer bewegen Alleen beetje overbelasting in mijn onderrug maar daar kan ik wel mee leven omdat ik daar wel vaker last van heb en dat trekt wel weer weg !Theedoosje schreef:Oh Stuit trouwens> hoe is het met je rug??
Wat goed te lezen dat de knoop er uit is en je je weer kan bewegen
En malloot ga geen gekke dingen doen jij he Goed dat die vriend ingreep. Let echt op je rug!
hoe zeggen ze dat ook alweer.....
oh ja EIGENWIJS !!! Wie ik ??????
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Ik moest er vreselijk om lachen! En je krijgt de groeten terug van mijn vogeltjesBurn schreef:Sjaan, graag gedaan! Ik hoop dat je hem wel leuk vond, ik had geen idee wat ik er op moest schrijven!
Ik weet al niet eens meer wat ik er op had gezet!
voor jou!
Burn- Lady Post-a-lot
Jade schreef:Dames..ik ga jullie verlaten!
Doeg Jade veel lees plezier!
Gast- Gast
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Pagina 27 van 40
Permissies van dit forum: