Dagcafé
+18
Burn
Qiara
Zininzon
Penélope
Erin
Zwoesj
Lejow
Jordana
Sjaantje
Toet
Susan
Atelier Madame
Suus
bolus26
Bimbam
TNMN
Tiana
Rush
22 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé
Qiara schreef:Alex schreef:Stuiterbal schreef:Mijn eetlijstje durf ik bijna niet te tonen......
Want? Nog minder dan ik of nog meer dan Q?
Ik ben nu nieuwsgierig!
Jade, jij hebt trouwens een lekker eetlijstje :-)!
Ik heb vandaag gegeten:
2 boordjes met smeer pate
en als avond eten spek met ei !
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Theedoosje schreef:Stuit> ooow jeee iets over het hoofd gezien?
Lejow ja die jurk bewegende vlinder, lampjes etc.
Ja hij heeft in zijn 1e smsje oprecht zijn excuses aangeboden en aangeven dat een een onnozele fout was om mij midden in de nacht te gaan bellen.
Alleen door deze volgende reactie wat de sms afsloot, ben ik in de verdediging gegaan...
`Je hebt wel gemerkt dat ik belde want je duwde meteen af`
En daarover ben ik gevallen en toen is het een beetje uit de hand gelopen dus denk dat het 1 en al misverstand is
oei dat is minder Stuit :9 Hoop dat het nog wel goed gaat komen. Je straalde echt toen je het over hem had laatst
Gast- Gast
Mn etenslijstje is te veel voor vandaag, vergeleken bij de rest! :O
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Leuk toch! Het is je gegund want hier lees ik vanavond mee maar daarna amper nog maar ik 'volg' je meer in persoonlijk. Geluk gun ik je van harte!Stuiterbal schreef:Francaise_ schreef:Nieuwe liefde?Stuiterbal schreef:*Storm schreef:Ik begon je al te missen Stuiterbal.
uhmmmm heb je het niet mee gekregen hahahaha. Ben al een paar weken alleen maar over* aan het vertellen hahaha
Gast- Gast
Het is toch zo??? Heb je al die trappen gezien die ik afgelopen zondag heb bedwongen? Alleen al dáárom ben ik SuperSjaan!Storm schreef:hier heb ik even heel hard om gelachenSjaantje schreef:Ja ik kan dat want ik ben SuperSjaan
Stuitertje, ik hoop echt voor je dat het goed gaat komen, ik duim voor je! *duimduim*
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Hoi Burn! Ook teveel vergeleken met mij ?
Jullie eten niet veel!
Jullie eten niet veel!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Storm schreef:Omg...die kinderen lijken wel 25..
ja erg he... die hakjes...make-up ...korte rokjes/jurkjes
Gast- Gast
Echt vreselijk, net trollen.Theedoosje schreef:Storm schreef:Omg...die kinderen lijken wel 25..
Gast- Gast
Francaise_ schreef:Leuk toch! Het is je gegund want hier lees ik vanavond mee maar daarna amper nog maar ik 'volg' je meer in persoonlijk. Geluk gun ik je van harte!Stuiterbal schreef:Francaise_ schreef:Nieuwe liefde?Stuiterbal schreef:*Storm schreef:Ik begon je al te missen Stuiterbal.
uhmmmm heb je het niet mee gekregen hahahaha. Ben al een paar weken alleen maar over* aan het vertellen hahaha
Lief van je !!! Ik voelde me echt een heel stuk beter sinds ik hem ken. Eindelijk want het ging niet zo heel erg goed met me. Maar nu heb ik weer het idee dat ik wel wat waard ben en dat ik er mag zijn. En dat doet me goed en geeft me energie !
Gast- Gast
Burn! Bedankt voor je kaartje!!!
Ik kijk lekker ATWT
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Whahaha danku! *maakt buiging* Mede mogelijk gemaakt door de 3 dames die mij de trap op hebben geholpenTheedoosje schreef:Sjaan> je bent zeker SuperSjaan na die trappen..echt respect!
Ben ik! Maar jullie moeten me wel op de rails houdenStorm schreef:Wat ben jij ineens lief Francaise
Gast- Gast
Storm schreef:Echt vreselijk, net trollen.Theedoosje schreef:Storm schreef:Omg...die kinderen lijken wel 25..
Mee eens whaha
Vind het wel echt niet kunnen. Vreselijk.
Maar vroeger was het wel anders zei die oma toch? Het is wel enorm veranderd blijkbaar.
Oow wat ik ook stom vond, de VERPLICHTE glitterspray in het gezicht van de meisjes
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Whahaha danku! *maakt buiging* Mede mogelijk gemaakt door de 3 dames die mij de trap op hebben geholpenTheedoosje schreef:Sjaan> je bent zeker SuperSjaan na die trappen..echt respect!
Heel graag gedaan
Gast- Gast
Ohh en mijn eetpatroon is altijd zo. Vaak eet ik een hele dag ook niks of maar 1 broodje.
Gast- Gast
Ik weet dat het klote ging dus ben ik heel blij voor je! Geniet ervan!Stuiterbal schreef:Francaise_ schreef:Leuk toch! Het is je gegund want hier lees ik vanavond mee maar daarna amper nog maar ik 'volg' je meer in persoonlijk. Geluk gun ik je van harte!Stuiterbal schreef:Francaise_ schreef:Nieuwe liefde?Stuiterbal schreef:*Storm schreef:Ik begon je al te missen Stuiterbal.
Lief van je !!! Ik voelde me echt een heel stuk beter sinds ik hem ken. Eindelijk want het ging niet zo heel erg goed met me. Maar nu heb ik weer het idee dat ik wel wat waard ben en dat ik er mag zijn. En dat doet me goed en geeft me energie !
Gast- Gast
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: