Dagcafé
+18
Burn
Qiara
Zininzon
Penélope
Erin
Zwoesj
Lejow
Jordana
Sjaantje
Toet
Susan
Atelier Madame
Suus
bolus26
Bimbam
TNMN
Tiana
Rush
22 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé
Met een half oog je ogen uitkijken???Sjaantje schreef:Ik met een half oog! Wat vréselijk... ik ken het programma niet maar kijk mijn ogen uitTheedoosje schreef:Wie kijkt er nog RTL 4??
Gast- Gast
Alex schreef:Theedoosje schreef:Wie kijkt er nog RTL 4??
Ik heb gauw weggezapt!
Want?
Gast- Gast
Smikkell schreef:WelAlex schreef:Wow, Q
Dan wil je mijn lijstje van vandaag niet zien ...
Vanmorgen 1 bruine boterham met vruchtenhagel.
Vanavond 1 bord spaghetti.
Als toetje yoghurt met Kellogs.
Gast- Gast
Storm schreef:Ik begon je al te missen Stuiterbal.
Ik was even een mail aan het sturen. Ik heb het heen en weer gesms van gisteren tussen belg en mij terug gelezen en ik heb iets enorm over het hoofd gezien waardoor mijn reacties niet helemaal terrecht zijn geweest. En nu kon ik wel gaan zitten wachten op respons van zijn kant... Maar ik vind hem echt leuk dus heb een mail gestuurd....
Gast- Gast
Ik wilde net zeggen.. de Gypsy weddings weer op rtl 4...
Die jurk waar ze nu mee bezig zijn!!!!
Die jurk waar ze nu mee bezig zijn!!!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Storm schreef:Met een half oog je ogen uitkijken???Sjaantje schreef:Ik met een half oog! Wat vréselijk... ik ken het programma niet maar kijk mijn ogen uitTheedoosje schreef:Wie kijkt er nog RTL 4??
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Alex schreef:Theedoosje schreef:Wie kijkt er nog RTL 4??
Ik heb gauw weggezapt!
Want?
Ik vind dat zo afgrijselijk, daar kan ik echt niet naar kijken.
Gast- Gast
Ja ik kan dat want ik ben SuperSjaanAlex schreef:Storm schreef:Met een half oog je ogen uitkijken???Sjaantje schreef:Ik met een half oog! Wat vréselijk... ik ken het programma niet maar kijk mijn ogen uitTheedoosje schreef:Wie kijkt er nog RTL 4??
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Stuit> ooow jeee iets over het hoofd gezien?
Lejow ja die jurk bewegende vlinder, lampjes etc.
Gast- Gast
Nieuwe liefde?Stuiterbal schreef:Storm schreef:Ik begon je al te missen Stuiterbal.
Ik was even een mail aan het sturen. Ik heb het heen en weer gesms van gisteren tussen belg en mij terug gelezen en ik heb iets enorm over het hoofd gezien waardoor mijn reacties niet helemaal terrecht zijn geweest. En nu kon ik wel gaan zitten wachten op respons van zijn kant... Maar ik vind hem echt leuk dus heb een mail gestuurd....
Gast- Gast
Francaise_ schreef:Nieuwe liefde?Stuiterbal schreef:Storm schreef:Ik begon je al te missen Stuiterbal.
uhmmmm heb je het niet mee gekregen hahahaha. Ben al een paar weken alleen maar over Belg aan het vertellen hahaha
Gast- Gast
Alex schreef:Theedoosje schreef:Alex schreef:Theedoosje schreef:Wie kijkt er nog RTL 4??
Ik heb gauw weggezapt!
Want?
Ik vind dat zo afgrijselijk, daar kan ik echt niet naar kijken.
aah zo. Ja het is zo overdreven. Men kan in die grote jurken bijna niet eens lopen
Gast- Gast
Stuiter, is er nu wat jou betreft toch nog wel een kans dat het wat gaat worden? Als hij goed gaat reageren op je mail, tenminste?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Okee dan...wat heb je over het hoofd gezien dan?Stuiterbal schreef:Storm schreef:Ik begon je al te missen Stuiterbal.
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Mijn eetlijstje durf ik bijna niet te tonen......
Want? Nog minder dan ik of nog meer dan Q?
Gast- Gast
Alex schreef:Smikkell schreef:WelAlex schreef:Wow, Q
Dan wil je mijn lijstje van vandaag niet zien ...
Vanmorgen 1 bruine boterham met vruchtenhagel.
Vanavond 1 bord spaghetti.
Als toetje yoghurt met Kellogs.
Mijn maag zou dan wel onwijs gaan rommelen 's middags...
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
hier heb ik even heel hard om gelachenSjaantje schreef:Ja ik kan dat want ik ben SuperSjaanAlex schreef:Storm schreef:Met een half oog je ogen uitkijken???Sjaantje schreef:Ik met een half oog! Wat vréselijk... ik ken het programma niet maar kijk mijn ogen uitTheedoosje schreef:Wie kijkt er nog RTL 4??
Gast- Gast
Alex hoe staat de boterham met ontbijt en boterham met lunch ervoor?
Je was ZO goed op weg begin van de week!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik wel!Stuiterbal schreef:Mijn eetlijstje durf ik bijna niet te tonen......
1 half wit broodje
klein beetje pasta
varkenshaas met saus en krieltjes en meer dan de helft weggegooid
Gast- Gast
Vroeg ik me ook inderdaad af?Alex schreef:Stuiterbal schreef:Mijn eetlijstje durf ik bijna niet te tonen......
Mijn eetlijstje durf ik ook niet te tonen, maar is wel minder dan Q.
Gast- Gast
Alex schreef:Stuiterbal schreef:Mijn eetlijstje durf ik bijna niet te tonen......
Ik ben nu nieuwsgierig!
Jade, jij hebt trouwens een lekker eetlijstje :-)!
Moet ik me nu schamen
Laatst aangepast door Qiara op vr 22 jul 2011 - 9:39; in totaal 1 keer bewerkt
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Lejow schreef:Alex hoe staat de boterham met ontbijt en boterham met lunch ervoor?
Ontbijten doe ik met 1 boterham. Tot nu toe elke dag gedaan, dus dat is al een overwinning. Vandaag had ik geen zin om te lunchen, ik wist dat als ik zou gaan eten dat ik weer door zou slaan, dus dan maar niet eten. Morgen weer een dag.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Stuit> ooow jeee iets over het hoofd gezien?
Ja hij heeft in zijn 1e smsje oprecht zijn excuses aangeboden en aangeven dat een een onnozele fout was om mij midden in de nacht te gaan bellen.
Alleen door deze volgende reactie wat de sms afsloot, ben ik in de verdediging gegaan...
`Je hebt wel gemerkt dat ik belde want je duwde meteen af`
En daarover ben ik gevallen en toen is het een beetje uit de hand gelopen dus denk dat het 1 en al misverstand is
Gast- Gast
Hey Dames!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Pagina 25 van 40
Permissies van dit forum: