Dagcafé
+18
Burn
Qiara
Zininzon
Penélope
Erin
Zwoesj
Lejow
Jordana
Sjaantje
Toet
Susan
Atelier Madame
Suus
bolus26
Bimbam
TNMN
Tiana
Rush
22 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé
Vrouw nu op rtl 4 doet aan sit down comedy
Dat vind ik grappig
Dat vind ik grappig
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Storm schreef:Omg! Dit is....waargebeurd?Smikkell schreef:In dit geval niet! Zal geen namen noemen verder. Beiden komen hier ook niet meer.Storm schreef:Lol, ja dat is helemaal lullig. Maar kom op, je hebt zelf meestal toch ook wel iets in de koelkast of niet dan?Smikkell schreef:Ja, zoals op een meeting waar iedereen iets meeneemt en de gene met het drinken niet komt opdagen, op een zondag, in een dorpStorm schreef:Maar om even ontopic te gaan: ik heb het zelf nog niet meegemaakt, maar ik kan me voorstellen dat het erg vervelend is als mensen op het laatst af gaan zeggen.
Als dat zo is, is het idd wel erg lullig.
Gast- Gast
Hahaha dat alleen al vond ik goed gevondenLejow schreef:Vrouw nu op rtl 4 doet aan sit down comedy
Dat vind ik grappig
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Lejow schreef:Vrouw nu op rtl 4 doet aan sit down comedy
Dat vind ik grappig
Ik heb haar al vaker gezien bij een programma.
En ik moet zeggen wij hebben ook weinig drank in huis verder ( bedoel dan zonder alcohol). Melk of jus orange meestal wel trouwens.
Gast- Gast
Storm schreef:In je eentje op stap, durf je dat?Lize schreef:Zal ik me om gaan kleden en (in mn eentje) op stap gaan... Of mn pyjama aan doen en in mn bed tv kijken?
Uhm, ja! Maar dan wel naar een kroeg waar ik wat mensen ken niet naar bv stratumseind
Gast- Gast
Jade schreef:Ik hoop maar dat ik mijn 1,4 kg niet meer ben aangekomen
Vast niet! En anders: je hebt toch vakantie, elke dag rondje lopen door het park
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Zininzon schreef:Jade schreef:Ik hoop maar dat ik mijn 1,4 kg niet meer ben aangekomen
Vast niet! En anders: je hebt toch vakantie, elke dag rondje lopen door het park
Ik ga vanaf morgen gewoon even heel streng dieeten.. een half uur per dag wii-fitten.. enn een keertje naar mijn ouders fietsen (16 km in totaal)..
Gast- Gast
Ik dacht al, Stratumseind zou ik nooit in mijn eentje naartoe durven neeLize schreef:Storm schreef:In je eentje op stap, durf je dat?Lize schreef:Zal ik me om gaan kleden en (in mn eentje) op stap gaan... Of mn pyjama aan doen en in mn bed tv kijken?
Uhm, ja! Maar dan wel naar een kroeg waar ik wat mensen ken niet naar bv stratumseind
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Hahaha dat alleen al vond ik goed gevondenLejow schreef:Vrouw nu op rtl 4 doet aan sit down comedy
Dat vind ik grappig
Ja, geniaal! En ze is door, ze is echt leuk!
Gast- Gast
Storm schreef:Ik dacht al, Stratumseind zou ik nooit in mijn eentje naartoe durven neeLize schreef:Storm schreef:In je eentje op stap, durf je dat?Lize schreef:Zal ik me om gaan kleden en (in mn eentje) op stap gaan... Of mn pyjama aan doen en in mn bed tv kijken?
Ik ook niet. Te onzeker voor
Gast- Gast
Hoi hoi!
Mijn eetlijstje van vandaag:
- drie bubbele boterhammen > met kaas, sandwichspread komkommer, en hagelslag
- drie bastognekoekjes
- patatje met
- kaassouffle
- worteltjes
- lekkerbek
- dik bakje ijs
- straks nog een cakeje
Waar komt die (vr)eetlust vandaan?
Mijn eetlijstje van vandaag:
- drie bubbele boterhammen > met kaas, sandwichspread komkommer, en hagelslag
- drie bastognekoekjes
- patatje met
- kaassouffle
- worteltjes
- lekkerbek
- dik bakje ijs
- straks nog een cakeje
Waar komt die (vr)eetlust vandaan?
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Ik afgelopen zaterdag nog, met Snoes van het forum.Lize schreef:Ben ik trouwens al veel te lang niet geweest, stratumseind.
Gast- Gast
mijn eet lijstje:
melk met cruesli
2 crackers met kaas
1 kiwi
paprika soep (ofzo iets)
stokbrood met kruidenboter
wraps met zalm, dillesaus en sla
en een verrukelijke ijscoupe
melk met cruesli
2 crackers met kaas
1 kiwi
paprika soep (ofzo iets)
stokbrood met kruidenboter
wraps met zalm, dillesaus en sla
en een verrukelijke ijscoupe
Gast- Gast
Storm schreef:Ik afgelopen zaterdag nog, met Snoes van het forum.Lize schreef:Ben ik trouwens al veel te lang niet geweest, stratumseind.
Leuk! Welke kroeg(en) ga je dan heen?
Gast- Gast
Ik met een half oog! Wat vréselijk... ik ken het programma niet maar kijk mijn ogen uitTheedoosje schreef:Wie kijkt er nog RTL 4??
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
De Kluts (want roken binnen ) de Thomas, en verder nog waar er lekkere shotjes te halen zijnLize schreef:Storm schreef:Ik afgelopen zaterdag nog, met Snoes van het forum.Lize schreef:Ben ik trouwens al veel te lang niet geweest, stratumseind.
Leuk! Welke kroeg(en) ga je dan heen?
(niet quoten aub)
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Ik met een half oog! Wat vréselijk... ik ken het programma niet maar kijk mijn ogen uitTheedoosje schreef:Wie kijkt er nog RTL 4??
Mijn god wat een jurken en make-up voor een 8 jarige
Gast- Gast
Alex schreef:Wow, Q
Dan wil je mijn lijstje van vandaag niet zien ...
Ja, dit is ook wel extreem, maar ik heb nu even zulke vreetbuien, maar ik ben ook bijna ongesteld...
Meestal trouwens twee dubbele boterhammen, avondeten en een paar tussendoortjes.
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Pagina 24 van 40
Permissies van dit forum: