Dagcafé
+18
Burn
Qiara
Zininzon
Penélope
Erin
Zwoesj
Lejow
Jordana
Sjaantje
Toet
Susan
Atelier Madame
Suus
bolus26
Bimbam
TNMN
Tiana
Rush
22 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé
Storm schreef:Maar om even ontopic te gaan: ik heb het zelf nog niet meegemaakt, maar ik kan me voorstellen dat het erg vervelend is als mensen op het laatst af gaan zeggen.
In het Dagcafé?
Gast- Gast
Doe niet zo gek, Stuiterbal en Alex daar moet je niet op lettenLize schreef:Ga me nu maar weer terugtrekken uit dit topic
Gast- Gast
Ja, zoals op een meeting waar iedereen iets meeneemt en de gene met het drinken niet komt opdagen, op een zondag, in een dorpStorm schreef:Maar om even ontopic te gaan: ik heb het zelf nog niet meegemaakt, maar ik kan me voorstellen dat het erg vervelend is als mensen op het laatst af gaan zeggen.
Gast- Gast
Jade schreef:Ja.. nouja toevallig waren er 2 meiden ziek.. en 2 haddden er eerder deze week al afgezegd..
Alleen wist Zininzon niet dat Megara ziek is, en ik niet dat Julia ziek is. We verwachten dus met z'n 3-en te zijn.. maar dat werd met z'n 2-en
Plaats je DE foto nog wel even?
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Smikkell schreef:Twee jaar geleden waren er vijf mensen die afbelden voor mijn verjaardag omdat hun oma dood was gegaan
(waarvan 2 van het forum). Soms vraag ik me af hoeveel opa's en oma's sommige mensen hebben!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Twee jaar geleden waren er vijf mensen die afbelden voor mijn verjaardag omdat hun oma dood was gegaan
(waarvan 2 van het forum). Soms vraag ik me af hoeveel opa's en oma's sommige mensen hebben!
En geldgebrek snap ik al helemaal niet, omdat je het ruim van te voren weet en daar dus gewoon rekening mee kunt houden.
Ach, ik heb heel veel leuke meetings gehad en daar uiteindelijk nooit een wegblijver/afhaker bij gemist.
NOu geldgebrek kan ik over oordelen. Dat kan ik lang niet altijd voor elkaar krijgen momenteel. Sparen/ apart houden lukt soms echt niet omdat we al niks overhouden soms.
Gast- Gast
Zininzon schreef:Jade schreef:Ja.. nouja toevallig waren er 2 meiden ziek.. en 2 haddden er eerder deze week al afgezegd..
Alleen wist Zininzon niet dat Megara ziek is, en ik niet dat Julia ziek is. We verwachten dus met z'n 3-en te zijn.. maar dat werd met z'n 2-en
jaaa.. ga ik doen!
Hier?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ja, zoals op een meeting waar iedereen iets meeneemt en de gene met het drinken niet komt opdagen, op een zondag, in een dorpStorm schreef:Maar om even ontopic te gaan: ik heb het zelf nog niet meegemaakt, maar ik kan me voorstellen dat het erg vervelend is als mensen op het laatst af gaan zeggen.
Die met het drinken niet komt opdagen in een dorp? Wie bedoel je?
Gast- Gast
Lol, ja dat is helemaal lullig. Maar kom op, je hebt zelf meestal toch ook wel iets in de koelkast of niet dan?Smikkell schreef:Ja, zoals op een meeting waar iedereen iets meeneemt en de gene met het drinken niet komt opdagen, op een zondag, in een dorpStorm schreef:Maar om even ontopic te gaan: ik heb het zelf nog niet meegemaakt, maar ik kan me voorstellen dat het erg vervelend is als mensen op het laatst af gaan zeggen.
Gast- Gast
Wat betreft afzeggen voor meetings denk ik dat er toch zoiets heerst van: ik heb (nog) niets met die meiden, dus het is niet zo erg als ik last minute afzeg... of: ik weet niet of het wel leuk wordt, ik geloof dat ik maar niet ga...
Ik hecht zelf wel veel waarde aan afspraken en als ik geen zin heb, zeg ik dat gewoon.
Maar Jade, ik vond de mini meeting gezellig hoor Hebben het lang volgehouden, was iets na half 10 thuis!
Ik hecht zelf wel veel waarde aan afspraken en als ik geen zin heb, zeg ik dat gewoon.
Maar Jade, ik vond de mini meeting gezellig hoor Hebben het lang volgehouden, was iets na half 10 thuis!
Zininzon- Ratel
Storm schreef:Doe niet zo gek, Stuiterbal en Alex daar moet je niet op lettenLize schreef:Ga me nu maar weer terugtrekken uit dit topic
Hahaha
Gast- Gast
Bedoelde: zit je dan op een meeting zonder drinken en in een dorp waar je ook niet nog even wat drinken kan halen. Heel veel hapjes en alleen water!Theedoosje schreef:Smikkell schreef:Ja, zoals op een meeting waar iedereen iets meeneemt en de gene met het drinken niet komt opdagen, op een zondag, in een dorpStorm schreef:Maar om even ontopic te gaan: ik heb het zelf nog niet meegemaakt, maar ik kan me voorstellen dat het erg vervelend is als mensen op het laatst af gaan zeggen.
Afbellen (optijd) is toch het minste wat je kan doen.
Gast- Gast
In dit geval niet! Zal geen namen noemen verder. Beiden komen hier ook niet meer.Storm schreef:Lol, ja dat is helemaal lullig. Maar kom op, je hebt zelf meestal toch ook wel iets in de koelkast of niet dan?Smikkell schreef:Ja, zoals op een meeting waar iedereen iets meeneemt en de gene met het drinken niet komt opdagen, op een zondag, in een dorpStorm schreef:Maar om even ontopic te gaan: ik heb het zelf nog niet meegemaakt, maar ik kan me voorstellen dat het erg vervelend is als mensen op het laatst af gaan zeggen.
Gast- Gast
Jade schreef:Zininzon schreef:Jade schreef:Ja.. nouja toevallig waren er 2 meiden ziek.. en 2 haddden er eerder deze week al afgezegd..
jaaa.. ga ik doen!
Hier?
Of in allebei de topics Ze moeten wel zien wat ze gemist hebben he?!
Zininzon- Ratel
Ow, je bedoelde wie??Smikkell schreef:Bedoelde: zit je dan op een meeting zonder drinken en in een dorp waar je ook niet nog even wat drinken kan halen. Heel veel hapjes en alleen water!Theedoosje schreef:Smikkell schreef:Ja, zoals op een meeting waar iedereen iets meeneemt en de gene met het drinken niet komt opdagen, op een zondag, in een dorpStorm schreef:Maar om even ontopic te gaan: ik heb het zelf nog niet meegemaakt, maar ik kan me voorstellen dat het erg vervelend is als mensen op het laatst af gaan zeggen.
Gast- Gast
En de reden was? Dit is wel heel lullig. Je hebt tenminste toch wel 1 nummer wat je kan bellen.Smikkell schreef:Bedoelde: zit je dan op een meeting zonder drinken en in een dorp waar je ook niet nog even wat drinken kan halen. Heel veel hapjes en alleen water!Theedoosje schreef:Smikkell schreef:Ja, zoals op een meeting waar iedereen iets meeneemt en de gene met het drinken niet komt opdagen, op een zondag, in een dorpStorm schreef:Maar om even ontopic te gaan: ik heb het zelf nog niet meegemaakt, maar ik kan me voorstellen dat het erg vervelend is als mensen op het laatst af gaan zeggen.
Gast- Gast
Zal ik me om gaan kleden en (in mn eentje) op stap gaan... Of mn pyjama aan doen en in mn bed tv kijken?
Gast- Gast
oow zo ja er is idd altijd wel water/thee/ koffie toch? Wij passen ons makkelijk ana de meiden van de Eindhoven meeting iig
Gast- Gast
Smikkell schreef:In dit geval niet! Zal geen namen noemen verder. Beiden komen hier ook niet meer.Storm schreef:Lol, ja dat is helemaal lullig. Maar kom op, je hebt zelf meestal toch ook wel iets in de koelkast of niet dan?Smikkell schreef:Ja, zoals op een meeting waar iedereen iets meeneemt en de gene met het drinken niet komt opdagen, op een zondag, in een dorpStorm schreef:Maar om even ontopic te gaan: ik heb het zelf nog niet meegemaakt, maar ik kan me voorstellen dat het erg vervelend is als mensen op het laatst af gaan zeggen.
Ik ben nieuwsgierig!
Gast- Gast
Omg! Dit is....waargebeurd?Smikkell schreef:In dit geval niet! Zal geen namen noemen verder. Beiden komen hier ook niet meer.Storm schreef:Lol, ja dat is helemaal lullig. Maar kom op, je hebt zelf meestal toch ook wel iets in de koelkast of niet dan?Smikkell schreef:Ja, zoals op een meeting waar iedereen iets meeneemt en de gene met het drinken niet komt opdagen, op een zondag, in een dorpStorm schreef:Maar om even ontopic te gaan: ik heb het zelf nog niet meegemaakt, maar ik kan me voorstellen dat het erg vervelend is als mensen op het laatst af gaan zeggen.
Gast- Gast
In je eentje op stap, durf je dat?Lize schreef:Zal ik me om gaan kleden en (in mn eentje) op stap gaan... Of mn pyjama aan doen en in mn bed tv kijken?
Gast- Gast
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Pagina 23 van 40
Permissies van dit forum: