Dagcafé
+18
Burn
Qiara
Zininzon
Penélope
Erin
Zwoesj
Lejow
Jordana
Sjaantje
Toet
Susan
Atelier Madame
Suus
bolus26
Bimbam
TNMN
Tiana
Rush
22 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé
Dat vraag ik me ook vaak af hahahaAlex schreef:Whahahaha, ik weet nooit of Gordon wel of niet serieus is bij wat hij zegt
Ik ben ondertussen bezig een oud cassettebandje met gebrabbel van mini-Sjaan om te zetten naar mp3. Wat een gedoe met zo'n cassette... vooruitspoelen, play, oeps te ver dus weer terugspoelen, play, oeps te ver dus vooruitspoelen, play, enz enz enz...
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Ow, ik kan niet wachten. Net het hele topic op Viva gelezen, kwam niet meer bijStuiterbal schreef:Alex schreef:Bimbam schreef:Alex schreef:O M G!!! Kijkt er nog iemand HGT???
Wat is HGT?
Holland's Got Talent.
OMG, dat was echt te erg hahahahahhaha.
En dadelijk komt een NOG leuker programma !!!!
Laatst aangepast door Smikkell op vr 22 jul 2011 - 9:05; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Dan zet ik de chippies op tafel!Theedoosje schreef:Storm schreef:Ik heb nog stokbrood en Philadelphia!!!
lekker!
Ik vind het toch altijd maar raar (en vooral heel erg jammer) dat er op de dag van de meeting altijd weer mensen (plotseling) ziek zijn, niet kunnen of 'onverwacht' geen geld hebben, zieke oma's, dienst overnemen van een collega, begrafenissen enz.
Je maakt toch gewoon afspraken waar je je aan houdt? Het gebeurt regelmatig en dat heeft ook invloed om de meeting, de mensen die wél gaan en het geen er georganiseerd is.
Wat is dat toch
Je maakt toch gewoon afspraken waar je je aan houdt? Het gebeurt regelmatig en dat heeft ook invloed om de meeting, de mensen die wél gaan en het geen er georganiseerd is.
Wat is dat toch
Gast- Gast
Smikkell, ik heb diverse meetings al gehad (stuk of 5) en ik heb nog nooit meegemaakt dat er mensen ineens niet op kwamen dagen...alleen bij de laatste meeting was er 1 iemand die niks had laten horen (vergeten).
Het scheelt wel dat het altijd met dezelfde meiden was, dat dan weer wel.
Gast- Gast
Ja zo jammer is dat.
Al moet ik zeggen dat 'onze' Eindhoven meetings het goed doen altijd.
Al moet ik zeggen dat 'onze' Eindhoven meetings het goed doen altijd.
Gast- Gast
Nou inderdaad... Ik heb ook regelmatig meegemaakt dat ik mensen moest vragen of ze meedoen met een optreden op een datum een paar maanden verder. Bijna standaard antwoord: "Dat weet ik nog niet of ik dan kan, want zo ver is mijn agenda nog niet gevuld..." Ben ik nou gek of wat????
Ik zou dan denken: 'oh er staat die dag nog niets in mijn agenda dus ik kan wel!' Tja er kan natuurlijk áltijd iets tussen komen maar ik vind het zo'n butt-reden...
Wellicht vindt men een meeting toch eng als het eenmaal zover is?
Theedoosje, ik vond het zondagochtend stiekem ook best spannend maar ben blij dat ik toch gekomen ben!
Ik zou dan denken: 'oh er staat die dag nog niets in mijn agenda dus ik kan wel!' Tja er kan natuurlijk áltijd iets tussen komen maar ik vind het zo'n butt-reden...
Theedoosje, ik vond het zondagochtend stiekem ook best spannend maar ben blij dat ik toch gekomen ben!
Storm schreef:Smikkell, ik heb diverse meetings al gehad (stuk of 5) en ik heb nog nooit meegemaakt dat er mensen ineens niet op kwamen dagen...alleen bij de laatste meeting was er 1 iemand die niks had laten horen (vergeten).
En dat was ik
Schaam me nog steeds..
Gast- Gast
Smikkie, ik snap dat dus ook niet. Als je een afspraak maakt dan moet je je daar toch aan houden?
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Nou inderdaad... Ik heb ook regelmatig meegemaakt dat ik mensen moest vragen of ze meedoen met een optreden op een datum een paar maanden verder. Bijna standaard antwoord: "Dat weet ik nog niet of ik dan kan, want zo ver is mijn agenda nog niet gevuld..." Ben ik nou gek of wat????
Ja snap dat je het spannend kan vinden maar toch vind ik het lullig dat als je hebt gezegd te komen je dan niet komt. Oke uitzonderingen daar gelaten.
Gast- Gast
Dat geldgezeik lijkt me vervelend aangezien het ruim van tevoren is en ziek zijn kan altijd maar daar houdt het wel een beetje op tenzij je eigen oma/tante/oma is die overlijden gaat/is overleden.Smikkell schreef:Ik vind het toch altijd maar raar (en vooral heel erg jammer) dat er op de dag van de meeting altijd weer mensen (plotseling) ziek zijn, niet kunnen of 'onverwacht' geen geld hebben, zieke oma's, dienst overnemen van een collega, begrafenissen enz.
Wat is dat toch
Gast- Gast
Ik denk dat dat er wel mee te maken geeft.Storm schreef:Smikkell, ik heb diverse meetings al gehad (stuk of 5) en ik heb nog nooit meegemaakt dat er mensen ineens niet op kwamen dagen...alleen bij de laatste meeting was er 1 iemand die niks had laten horen (vergeten).
Met de vaste meiden gaat het hier ook altijd goed. Maar bij algemene meetings gebeurt het toch regelmatig. Zo jammer!
Snap dat sommigen het best spannend vinden hoor..
Gast- Gast
Whaha dat maakt toch niet uit. Ik zet je niet in een kwaad daglicht ofzoLize schreef:Storm schreef:Smikkell, ik heb diverse meetings al gehad (stuk of 5) en ik heb nog nooit meegemaakt dat er mensen ineens niet op kwamen dagen...alleen bij de laatste meeting was er 1 iemand die niks had laten horen (vergeten).
En dat was ik
Schaam me nog steeds..
Kan gebeuren..
Gast- Gast
Lize schreef:Storm schreef:Smikkell, ik heb diverse meetings al gehad (stuk of 5) en ik heb nog nooit meegemaakt dat er mensen ineens niet op kwamen dagen...alleen bij de laatste meeting was er 1 iemand die niks had laten horen (vergeten).
En dat was ik
Schaam me nog steeds..
Schandalig !!!!!
Gast- Gast
Storm schreef:Whaha dat maakt toch niet uit. Ik zet je niet in een kwaad daglicht ofzoLize schreef:Storm schreef:Smikkell, ik heb diverse meetings al gehad (stuk of 5) en ik heb nog nooit meegemaakt dat er mensen ineens niet op kwamen dagen...alleen bij de laatste meeting was er 1 iemand die niks had laten horen (vergeten).
En dat was ik
Schaam me nog steeds..
Kan gebeuren..
Weet dat je het niet vervelend bedoelde. Maar baal er zelf wel van.
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Lize schreef:Storm schreef:Smikkell, ik heb diverse meetings al gehad (stuk of 5) en ik heb nog nooit meegemaakt dat er mensen ineens niet op kwamen dagen...alleen bij de laatste meeting was er 1 iemand die niks had laten horen (vergeten).
En dat was ik
Schaam me nog steeds..
Schandalig !!!!!
Nou inderdaad! Terecht dat je je schaamt!
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Lize schreef:Storm schreef:Smikkell, ik heb diverse meetings al gehad (stuk of 5) en ik heb nog nooit meegemaakt dat er mensen ineens niet op kwamen dagen...alleen bij de laatste meeting was er 1 iemand die niks had laten horen (vergeten).
En dat was ik
Schaam me nog steeds..
Schandalig !!!!!
Gast- Gast
Ja.. nouja toevallig waren er 2 meiden ziek.. en 2 haddden er eerder deze week al afgezegd..
Alleen wist Zininzon niet dat Megara ziek is, en ik niet dat Julia ziek is. We verwachten dus met z'n 3-en te zijn.. maar dat werd met z'n 2-en
Alleen wist Zininzon niet dat Megara ziek is, en ik niet dat Julia ziek is. We verwachten dus met z'n 3-en te zijn.. maar dat werd met z'n 2-en
Gast- Gast
Twee jaar geleden waren er vijf mensen die afbelden voor mijn verjaardag omdat hun oma dood was gegaan
(waarvan 2 van het forum). Soms vraag ik me af hoeveel opa's en oma's sommige mensen hebben!
En geldgebrek snap ik al helemaal niet, omdat je het ruim van te voren weet en daar dus gewoon rekening mee kunt houden.
Ach, ik heb heel veel leuke meetings gehad en daar uiteindelijk nooit een wegblijver/afhaker bij gemist.
(waarvan 2 van het forum). Soms vraag ik me af hoeveel opa's en oma's sommige mensen hebben!
En geldgebrek snap ik al helemaal niet, omdat je het ruim van te voren weet en daar dus gewoon rekening mee kunt houden.
Ach, ik heb heel veel leuke meetings gehad en daar uiteindelijk nooit een wegblijver/afhaker bij gemist.
Gast- Gast
Maar om even ontopic te gaan: ik heb het zelf nog niet meegemaakt, maar ik kan me voorstellen dat het erg vervelend is als mensen op het laatst af gaan zeggen.
Gast- Gast
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Pagina 22 van 40
Permissies van dit forum: