Dagcafé
+18
Burn
Qiara
Zininzon
Penélope
Erin
Zwoesj
Lejow
Jordana
Sjaantje
Toet
Susan
Atelier Madame
Suus
bolus26
Bimbam
TNMN
Tiana
Rush
22 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: Dagcafé
Stuiterbal schreef:Ikke wil ook een baby knuffelen !!! Mijn eierstokken rammelen !
Gast- Gast
Ja en volgende week is de reservedatum en eigenlijk was ik er vanuit gegaan dat morgen door zou gaan en hebben we iets gepland volgende week zaterdag. Ik kan dat nog wel afzeggen, maar ik vind het wel vervelend.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Die waren al voor Reva en mij.Bimbam schreef:Storm schreef:Ik wil ook een PM baby's
Moet kunnen, ze heeft er toch 2.
Alex, niet leuk om ons jaloers te maken..
O, dan moet PM maar heel snel nog een paar maken.
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Smikkell schreef:Stuiterbal schreef:Ikke wil ook een baby knuffelen !!! Mijn eierstokken rammelen !
Gast- Gast
Maar waren jullie van plan iets buiten te doen dan?Alex schreef:Ja en volgende week is de reservedatum en eigenlijk was ik er vanuit gegaan dat morgen door zou gaan en hebben we iets gepland volgende week zaterdag. Ik kan dat nog wel afzeggen, maar ik vind het wel vervelend.
Gast- Gast
Doet ze vast heel graag !Bimbam schreef:Smikkell schreef:Die waren al voor Reva en mij.Bimbam schreef:Storm schreef:Ik wil ook een PM baby's
Moet kunnen, ze heeft er toch 2.
Alex, niet leuk om ons jaloers te maken..
O, dan moet PM maar heel snel nog een paar maken.
Gast- Gast
Zwoesj schreef:Heeeeeee Lexie's here!!
Ben je bij PM geweest?
Jaaaa! Dinsdagochtend en dinsdagavond en gisterochtend.
Gast- Gast
Huh? Wist niet dat jullie zo close waren? Is ze je buurvrouw ofzo?
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Smikkell schreef:Maar waren jullie van plan iets buiten te doen dan?Alex schreef:Ja en volgende week is de reservedatum en eigenlijk was ik er vanuit gegaan dat morgen door zou gaan en hebben we iets gepland volgende week zaterdag. Ik kan dat nog wel afzeggen, maar ik vind het wel vervelend.
Ja, fotoshoot bij een graffitimuur in E.indhoven, met stoere make up en gave kapsels, strakke spijkerbroek en hoge pumps en shirtje erop. En dan gave foto's schieten. Dus als het regent wordt dat niks.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Stuiterbal schreef:Ikke wil ook een baby knuffelen !!! Mijn eierstokken rammelen !
Geloof het graag dat het leuk was om de beebjes te knuffelen!
En jammer ja dat het weer morgen zo slecht wordt Ik zit al de hele week te hopen dat het zondag mooi weer is zodat mijn visite lekker naar buiten kan. En anders hoop ik héél erg dat de visite verspreid komt want ik zou niet weten hoe ik zoveel mensen in mijn mini-huisje kwijt moet :S Na het weekend zou het geloof ik wel weer beter worden
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Zwoesj schreef:Huh? Wist niet dat jullie zo close waren? Is ze je buurvrouw ofzo?
Scheelt niet veel, hahaha!
Gast- Gast
Jeeee, je krijgt er écht geen genoeg van heAlex schreef:Jaaaa! Dinsdagochtend en dinsdagavond en gisterochtend.
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Ow, that styl!!Alex schreef:Smikkell schreef:Maar waren jullie van plan iets buiten te doen dan?Alex schreef:Ja en volgende week is de reservedatum en eigenlijk was ik er vanuit gegaan dat morgen door zou gaan en hebben we iets gepland volgende week zaterdag. Ik kan dat nog wel afzeggen, maar ik vind het wel vervelend.
Ja, fotoshoot bij een graffitimuur in E.indhoven, met stoere make up en gave kapsels, strakke spijkerbroek en hoge pumps en shirtje erop. En dan gave foto's schieten. Dus als het regent wordt dat niks.
Gast- Gast
Waren er zoveel afmeldingen??Jade schreef:hoi allemaal!
Ik ben weer terug van mijn meeting met Zininzon.
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Jeeee, je krijgt er écht geen genoeg van heAlex schreef:Jaaaa! Dinsdagochtend en dinsdagavond en gisterochtend.
Nee en van PM mag ik zo vaak komen als ik wil, dus dat doe ik dan ook hahahaha!
Gast- Gast
kort maar krachtig?Jade schreef:Storm schreef:Hee Jade, hoe was het met Zininzon?
goed
Gast- Gast
Ik wil ook een baby...
Bimbam- Kletskop
Alex schreef:O M G!!! Kijkt er nog iemand HGT???
Wat is HGT?
Bimbam- Kletskop
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Pagina 20 van 40
Permissies van dit forum: