Dagcafé
+18
Burn
Qiara
Zininzon
Penélope
Erin
Zwoesj
Lejow
Jordana
Sjaantje
Toet
Susan
Atelier Madame
Suus
bolus26
Bimbam
TNMN
Tiana
Rush
22 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé
Dan kom ik die kant wel eens op als jullie ook een leuk hotelletje weten maar dan wil ik jullie wel beide ontmoeten.
Gast- Gast
Nou, een iemand hoeft er een opmerking over te maken en anderen (zoals jij) gaan mijn posts negatief lezen. Ik zie namelijk niets negatiefs, onaardigs, verkeerds!!!!!!!!!Lejow schreef:Smikkell schreef:De randstad is wel iets groter dan alleen jouw woongebied.Lejow schreef:Oeh, dan woon je vast ergens bij mij in de buurt Erin!
Als je dat tenminste onder randstad verstaat haha
Welkom!
Mijn excuses hoor..
Daarmee wil ik zeggen dat ze niet in Friesland woont ofzo..
Ik vind jouw manier van reageren niet heel erg aardig de afgelopen tijd, nogal aanvallend.
Gast- Gast
Francaise_ schreef:Dan kom ik die kant wel eens op als jullie ook een leuk hotelletje weten maar dan wil ik jullie wel beide ontmoeten.
Ja leuk !!!
Gast- Gast
Nog iemand die hier in de buurt woont?
Ow, ABE, Maple en Jordana zijn morgen in de buurt
Gast- Gast
Waar woon je dan Smik? Geen zin in terugzoeken.
Edit: en wie woont er dan bij mij in de buurt?? Regio Leiden/Gouda?
Gast- Gast
Dan kan je mee on date?Smikkell schreef:Nog iemand die hier in de buurt woont?
Gast- Gast
Ik woon waar jullie hebben afgesprokenMaple schreef:Waar woon je dan Smik? Geen zin in terugzoeken.
Gast- Gast
neuhFrancaise_ schreef:Dan kan je mee on date?Smikkell schreef:Nog iemand die hier in de buurt woont?
Gast- Gast
Maple schreef:Waar woon je dan Smik? Geen zin in terugzoeken.
Mie mie!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Lejow schreef:Maple schreef:Waar woon je dan Smik? Geen zin in terugzoeken.
Mie mie!
Nejoh, jij woont toch in Rotjeknor? Da's mijlenver reizen haha...
Gast- Gast
Allemaal randstadMaple schreef:Lejow schreef:Maple schreef:Waar woon je dan Smik? Geen zin in terugzoeken.
Edit: en wie woont er dan bij mij in de buurt?? Regio **/**
Mie mie!
Nejoh, jij woont toch in ***? Da's mijlenver reizen haha...
Laatst aangepast door Smikkell op vr 22 jul 2011 - 7:52; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Weet ik ook meteen m'n plek weerSmikkell schreef:neuhFrancaise_ schreef:Dan kan je mee on date?Smikkell schreef:Nog iemand die hier in de buurt woont?
Gast- Gast
Ach, er staat niet alleen MapleMaple schreef:Weet ik ook meteen m'n plek weerSmikkell schreef:neuhFrancaise_ schreef:Dan kan je mee on date?Smikkell schreef:Nog iemand die hier in de buurt woont?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Nou, een iemand hoeft er een opmerking over te maken en anderen (zoals jij) gaan mijn posts negatief lezen. Ik zie namelijk niets negatiefs, onaardigs, verkeerds!!!!!!!!!Lejow schreef:Smikkell schreef:De randstad is wel iets groter dan alleen jouw woongebied.Lejow schreef:Oeh, dan woon je vast ergens bij mij in de buurt Erin!
Als je dat tenminste onder randstad verstaat haha
Welkom!
Mijn excuses hoor..
Daarmee wil ik zeggen dat ze niet in Friesland woont ofzo..
Ik vind jouw manier van reageren niet heel erg aardig de afgelopen tijd, nogal aanvallend.
Heeft niets met die opmerking te maken, ik vond het nogal kattig en chagrijnig overkomen.
Weet ook wel dat de aarde niet ophoudt aan het einde van Rdam hoor. En dat de randstad groter is dan alleen dat.
Maar ik bedoelde er mee te zeggen dat ze tot op zeker hoogte in de buurt woont, want ze woont in ieder geval niet in Friesland (maar dit zei ik net ook al)
Lejow- Lady Post-a-lot
Smik, misschien wil je het niet quoten, ik wil het weg kunnen halen als Lejow daarom vraagt.
Gast- Gast
Ah Maple, Rotterdam is echt goed te doen vanaf jou! 3 kwartier met de auto, en met de trein... Hoe lang deed ik er toen over... Ik denk oko zoiets, misschien zelfs maar een half uur
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Smikkell schreef:Allemaal randstadMaple schreef:Lejow schreef:Maple schreef:Waar woon je dan Smik? Geen zin in terugzoeken.
Mie mie!
Nejoh, jij woont toch in Rotjeknor? Da's mijlenver reizen haha...
'haha'
Rdam ligt bijna tegen Gouda aan.. zit ik zo!
Lejow- Lady Post-a-lot
Maple schreef:Smik, misschien wil je het niet quoten, ik wil het weg kunnen halen als Lejow daarom vraagt.
Huh? van mij hoeft t nie weg hoor
Lejow- Lady Post-a-lot
Zwoesj schreef:Ah Maple, Rotterdam is echt goed te doen vanaf jou! 3 kwartier met de auto, en met de trein... Hoe lang deed ik er toen over... Ik denk oko zoiets, misschien zelfs maar een half uur
Haha, ik ben een paar keer naar Dordt geweest met de trein en dan was ik al gauw een uur, anderhalf uur minimaal onderweg. Niet dat ik het erg vind, ik vind het OV heerlijk, maar dichtbij noem ik als ik ergens binnen een halfuur met het OV kan zijn
Gast- Gast
Dat weet ik nu maar dat wist ik toen nog nietLejow schreef:Maple schreef:Smik, misschien wil je het niet quoten, ik wil het weg kunnen halen als Lejow daarom vraagt.
Gast- Gast
Nou ja zooo ver ben ik nou ook weer niet van Rotjeknor verwijderd. Uurtje ofzo.. En ja randstad is redelijk groot. Ik neig meer naar de kant van Amsterdam in dit geval
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Maple schreef:Dat weet ik nu maar dat wist ik toen nog nietLejow schreef:Maple schreef:Smik, misschien wil je het niet quoten, ik wil het weg kunnen halen als Lejow daarom vraagt.
No problemo
Maar ik reken met de auto, dat scheelt misschien..
Lejow- Lady Post-a-lot
Dan heb je kans dat je bij mij in de buurt zit. Waar?.oOErinOo. schreef:Nou ja zooo ver ben ik nou ook weer niet van Rotjeknor verwijderd. Uurtje ofzo.. En ja randstad is redelijk groot. Ik neig meer naar de kant van Amsterdam in dit geval
Gast- Gast
Ik ben best pissig. Ik pas nu op de hobby van mijn ouders waardoor ik niet van hun huis weg kan. Vraagt de man die mij hierbij helpt in het bijzijn van mijn vader dat we dingen eventueel wel eerder kunnen afhandelen 's avonds omdat ik ook nog een leven heb en dan zegt mijn vader dat hun leven 16 jaar om mij heeft gedraaid maar daar hebben ze toch zelf voor gekozen?!?! Ze hebben zelfs nog niet eens gebeld terwijl ik al 20 keer heb gebeld omdat ik wat vragen heb! Grrrr!
Gast- Gast
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Pagina 16 van 40
Permissies van dit forum: