Dagcafé
+18
Burn
Qiara
Zininzon
Penélope
Erin
Zwoesj
Lejow
Jordana
Sjaantje
Toet
Susan
Atelier Madame
Suus
bolus26
Bimbam
TNMN
Tiana
Rush
22 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé
Storm schreef: Tuurlijk is Stuiterbal geen 5e keus, zij is de eerste die ik vraag.
Gast- Gast
Sinds een half jaar weer helemaal.Suus schreef:Woon jij ook in Groningen, Francaise? Dat wist ik niet eens
Gast- Gast
Ja snap ik maar ik vond het niet zo'n leuk grapje.Stuiterbal schreef:
aahhh mop ik denk dat het een grapje was ! Maakt toch niks uit
Gast- Gast
Storm schreef:dan kan ik net zo goed naar de woonplaats van Stuiterbal gaan!Francaise_ schreef:Je kunt naar Groningen komen dan ben je tenminste ff onder de pannen ;-)Storm schreef:Echt jammer dat je niet kan, helaas heb ik verder weinig opties al mijn vriendinnen kunnen niet vanavond en ik wilde vanavond juist weg
Ja en wij hebben hier hele gezellige cafe's
Gast- Gast
Storm schreef:Ja snap ik maar ik vond het niet zo'n leuk grapje.Stuiterbal schreef:
aahhh mop ik denk dat het een grapje was ! Maakt toch niks uit
Is niet erg maar ik weet hoe je bent dus dat is het belangrijkste !!!
Gast- Gast
Jullie wonen onderin het land toch? Groningen heeft ook hele leuke kroegen hoor (A)Stuiterbal schreef:Storm schreef:dan kan ik net zo goed naar de woonplaats van Stuiterbal gaan!Francaise_ schreef:Je kunt naar Groningen komen dan ben je tenminste ff onder de pannen ;-)Storm schreef:Echt jammer dat je niet kan, helaas heb ik verder weinig opties al mijn vriendinnen kunnen niet vanavond en ik wilde vanavond juist weg
Gast- Gast
Storm, als je je eigen post goed leest lijkt het inderdaad wel zo alsof je eerst anderen hebt gevraagd en toen pas Stuiterbal hoor.
Gast- Gast
Ik ben er vandoor, ga naar de bios Fijne avond allemaal!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
En al zou dat zo zijn? Als ik toch zin heb om een terrasje te gaan pakken met iemand? Ik vind dat echt niet raar ofzo.Purple schreef:Storm, als je je eigen post goed leest lijkt het inderdaad wel zo alsof je eerst anderen hebt gevraagd en toen pas Stuiterbal hoor.
Gast- Gast
Nja...Storm schreef:
En al zou dat zo zijn? Als ik toch zin heb om een terrasje te gaan pakken met iemand? Ik vind dat echt niet raar ofzo.
Gast- Gast
Jij wel begrijp ik hier uit?Purple schreef:Nja...Storm schreef:
En al zou dat zo zijn? Als ik toch zin heb om een terrasje te gaan pakken met iemand? Ik vind dat echt niet raar ofzo.
Gast- Gast
Francaise_ schreef:Jullie wonen onderin het land toch? Groningen heeft ook hele leuke kroegen hoor (A)Stuiterbal schreef:Storm schreef:dan kan ik net zo goed naar de woonplaats van Stuiterbal gaan!Francaise_ schreef:Je kunt naar Groningen komen dan ben je tenminste ff onder de pannen ;-)Storm schreef:Echt jammer dat je niet kan, helaas heb ik verder weinig opties al mijn vriendinnen kunnen niet vanavond en ik wilde vanavond juist weg
Jup ik woon helemaal onderin. Zuid Limburg. Ik ben nog nooit in Groningen geweest dus ik heb geen idee ! Wie weet kom ik daar nog wel een keer achter !
Gast- Gast
Suus schreef:Ik ben er vandoor, ga naar de bios Fijne avond allemaal!
Veel plezier Suus! (welke film trouwens?)
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Nog nooit in Groningen geweest? Is een erg leuke stad hoor
Suus- Lady Post-a-lot
BridesmaidsZwoesj schreef:Suus schreef:Ik ben er vandoor, ga naar de bios Fijne avond allemaal!
Veel plezier Suus! (welke film trouwens?)
Suus- Lady Post-a-lot
Gaan we een keer zo'n huizenwissel doen want ik wil nog steeds een keer naar Z-LimburgStuiterbal schreef:Francaise_ schreef:Jullie wonen onderin het land toch? Groningen heeft ook hele leuke kroegen hoor (A)Stuiterbal schreef:Storm schreef:dan kan ik net zo goed naar de woonplaats van Stuiterbal gaan!Francaise_ schreef:Je kunt naar Groningen komen dan ben je tenminste ff onder de pannen ;-)Storm schreef:Echt jammer dat je niet kan, helaas heb ik verder weinig opties al mijn vriendinnen kunnen niet vanavond en ik wilde vanavond juist weg
Jup ik woon helemaal onderin. Zuid Limburg. Ik ben nog nooit in Groningen geweest dus ik heb geen idee ! Wie weet kom ik daar nog wel een keer achter !
Gast- Gast
Suus schreef:Nog nooit in Groningen geweest? Is een erg leuke stad hoor
Neuhh hahaha wel al eens in Amsterdam ! Maar toen ik nog bij mijn ex was kwam ik haast nergens. Sinds ik alleen ben, reis ik het hele land door op bezoek bij forummers hahahahah
Gast- Gast
Ik ben ook nog nooit in Groningen geweest en ook nog nooit in Friesland. En in Drenthe ook nog nooit.
Gast- Gast
Francaise_ schreef:Gaan we een keer zo'n huizenwissel doen want ik wil nog steeds een keer naar Z-LimburgStuiterbal schreef:Francaise_ schreef:Jullie wonen onderin het land toch? Groningen heeft ook hele leuke kroegen hoor (A)Stuiterbal schreef:Storm schreef:dan kan ik net zo goed naar de woonplaats van Stuiterbal gaan!Francaise_ schreef:Je kunt naar Groningen komen dan ben je tenminste ff onder de pannen ;-)Storm schreef:Echt jammer dat je niet kan, helaas heb ik verder weinig opties al mijn vriendinnen kunnen niet vanavond en ik wilde vanavond juist weg
Hahahaha Maar ik wil niet daar boven wonen ik vind het hier prima. Maar je mag best een keer komen hoor !!!
Gast- Gast
Aah Storm als ik morgen niet op tijd op wilde staan was ik gekomen om terrasje te pakken
Gast- Gast
Oh leuk te horen Storm hahaha Maar doen we vast nog wel een keer
Laatst aangepast door Theedoosje op vr 22 jul 2011 - 7:40; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Oh leuk te horen Stom hahaha Maar doen we vast nog wel een keer
Jaaa uhhhh en dan ga ik mee he !!!
Gast- Gast
Ik vind jou ook leukTheedoosje schreef:Oh leuk te horen Stom hahaha Maar doen we vast nog wel een keer
Gast- Gast
Storm schreef:Ik vind jou ook leukTheedoosje schreef:Oh leuk te horen Stom hahaha Maar doen we vast nog wel een keer
whahha jeetje ik moet echt op typles of zo
En Stuit jij mag zeker weten mee
Gast- Gast
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Pagina 15 van 40
Permissies van dit forum: