Dagcafé
+18
Burn
Qiara
Zininzon
Penélope
Erin
Zwoesj
Lejow
Jordana
Sjaantje
Toet
Susan
Atelier Madame
Suus
bolus26
Bimbam
TNMN
Tiana
Rush
22 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé
Storm schreef:Zin om hier heen te komen?
Owwww dat is wel heel erg leuk maar ik krijg morgen vroeg S al dus kan niet te laat maken en dat vind ik dan weer jammer. Wat dacht je van volgend weekend ???? Dan heb ik ook helemaal niks opstaan !
Gast- Gast
Wonen jullie zo dicht bij elkaar?
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Haha, das ook leuk om te weten maar ik doelde op de richting waarin je werkt want ik zie best leuke dingen maar dan moet ik je werkrichting wel een beetje wetenZwoesj schreef:Francaise_ schreef:Welke richting dan? Anders kom ik straks met 100 dingen aan die niet geschikt zijn. Mag LOI etc ok?Zwoesj schreef:Francaise_ schreef:wat wil je ermee gaan doen dan? En waar?Zwoesj schreef:
Ik heb jullie hulp nodig, ben op zoek naar een goeie deeltijd cursus of opleiding op economie / transport / management niveau
Ik wissel intern van baan, en wil mezelf op gaan werken. Bij ons gaat dan helaas gepaard met opleidingen, niet alleen met werkervaring..
*Nee, ik verveel me niet*
Vanaf Arnhem totaan Utrecht en Den Bosch zeg maar. Met een max van een 3 kwartier rijden denk ik.
LOI zijn ze niet zo happig op..
Gast- Gast
Jammer jammer! Wilde een terrasje pakken ofzo hier...helaas kan ik ook niet zomaar naar jou komen. (trein enzo..)Stuiterbal schreef:Storm schreef:Zin om hier heen te komen?
Owwww dat is wel heel erg leuk maar ik krijg morgen vroeg S al dus kan niet te laat maken en dat vind ik dan weer jammer. Wat dacht je van volgend weekend ???? Dan heb ik ook helemaal niks opstaan !
Gast- Gast
Smikkell schreef:De randstad is wel iets groter dan alleen jouw woongebied.Lejow schreef:Oeh, dan woon je vast ergens bij mij in de buurt Erin!
Als je dat tenminste onder randstad verstaat haha
Welkom!
Mijn excuses hoor..
Daarmee wil ik zeggen dat ze niet in Friesland woont ofzo..
Ik vind jouw manier van reageren niet heel erg aardig de afgelopen tijd, nogal aanvallend.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Hier zou je lekker in de regen zitten.Storm schreef: Wilde een terrasje pakken ofzo hier...
Gast- Gast
Wat leuk! Ik wil meer forummers uit Groningen!Stuiterbal schreef:Zwoesj schreef:Wonen jullie zo dicht bij elkaar?
mwaa beetje bij elkaar hahahaha
Gast- Gast
Ook als het overdekt is en met warmtelampen?Purple schreef:Hier zou je lekker in de regen zitten.Storm schreef: Wilde een terrasje pakken ofzo hier...
Gast- Gast
Storm schreef:Jammer jammer! Wilde een terrasje pakken ofzo hier...helaas kan ik ook niet zomaar naar jou komen. (trein enzo..)Stuiterbal schreef:Storm schreef:Zin om hier heen te komen?
MM had het wel heel leuk gevonden. Maar heb je volgend weekend iets ??? Dan wil ik best al in de middag komen op zaterdag evt.. en dat we dan in de stad wat rond lopen en dan in de avond een terrasje ????
Gast- Gast
Gast- Gast
Ahh sorry
Transport en logistiek, en daarbinnen wil ik of doorgroeien naar hoofd planning, of de management kant op
Transport en logistiek, en daarbinnen wil ik of doorgroeien naar hoofd planning, of de management kant op
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Francaise_ schreef:Wat leuk! Ik wil meer forummers uit Groningen!Stuiterbal schreef:Zwoesj schreef:Wonen jullie zo dicht bij elkaar?
mwaa beetje bij elkaar hahahaha
We wonen 3 kwartier van elkaar af en dat vind ik goed te doen. Je bent er zo en ik rij graag auto. Lekker muziekje aan en mee zingen zo hard als ik kan hahahaa
Gast- Gast
Storm schreef:Stuiter volgend weekend is de shoot dus ik denk niet dat ik dan kan!
Oww ja idd. Tot hoe laat heb je de shoot anders kom ik alleen de avond en doen we alleen een terrasje !
Gast- Gast
Echt jammer dat je niet kan, helaas heb ik verder weinig opties al mijn vriendinnen kunnen niet vanavond en ik wilde vanavond juist weg
Gast- Gast
Storm schreef:Echt jammer dat je niet kan, helaas heb ik verder weinig opties al mijn vriendinnen kunnen niet vanavond en ik wilde vanavond juist weg
boeeee nu voel ik me schuldig
Gast- Gast
Nou, stuiterbal als je al 5de keus was zou ik ook niet gaan hoor.Storm schreef: al mijn vriendinnen kunnen niet vanavond en ik wilde vanavond juist weg
Gast- Gast
Je kunt naar Groningen komen dan ben je tenminste ff onder de pannen ;-)Storm schreef:Echt jammer dat je niet kan, helaas heb ik verder weinig opties al mijn vriendinnen kunnen niet vanavond en ik wilde vanavond juist weg
Gast- Gast
Purple schreef:Nou, stuiterbal als je al 5de keus was zou ik ook niet gaan hoor.Storm schreef: al mijn vriendinnen kunnen niet vanavond en ik wilde vanavond juist weg
wahahahaha
Gast- Gast
Wat een rare reactie. Tuurlijk is Stuiterbal geen 5e keus, zij is de eerste die ik vraag.Purple schreef:Nou, stuiterbal als je al 5de keus was zou ik ook niet gaan hoor.Storm schreef: al mijn vriendinnen kunnen niet vanavond en ik wilde vanavond juist weg
Gast- Gast
Woon jij ook in Groningen, Francaise? Dat wist ik niet eens
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Storm schreef:Wat een rare reactie. Tuurlijk is Stuiterbal geen 5e keus, zij is de eerste die ik vraag.Purple schreef:Nou, stuiterbal als je al 5de keus was zou ik ook niet gaan hoor.Storm schreef: al mijn vriendinnen kunnen niet vanavond en ik wilde vanavond juist weg
aahhh mop ik denk dat het een grapje was ! Maakt toch niks uit
Gast- Gast
dan kan ik net zo goed naar de woonplaats van Stuiterbal gaan!Francaise_ schreef:Je kunt naar Groningen komen dan ben je tenminste ff onder de pannen ;-)Storm schreef:Echt jammer dat je niet kan, helaas heb ik verder weinig opties al mijn vriendinnen kunnen niet vanavond en ik wilde vanavond juist weg
Gast- Gast
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Pagina 14 van 40
Permissies van dit forum: