Dagcafé
+18
Burn
Qiara
Zininzon
Penélope
Erin
Zwoesj
Lejow
Jordana
Sjaantje
Toet
Susan
Atelier Madame
Suus
bolus26
Bimbam
TNMN
Tiana
Rush
22 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé
Vergeet-me-nietje schreef:Oh mennnnnn nu heb ik zin in chocola! Gelukkig krijg ik zometeen boekweitpannenkoeken met spek, appel en basterdsuiker. Ook lekker en ongezond
What's up Maple? Edit: ik zie nu dat die post al van bijna een uur geleden is en dat 'ie waarschijnlijk gericht was op het feit dat het hier zo ontzettend rustig is
Ik loop niet zo warm voor chocolade.
VMN eet smakelijk
Gast- Gast
Gast- Gast
Wtf, onze buren zijn al voor de zoveelste keer deze week aan het blowen en het komt dus alweer lekker bij ons naar binnen via de ramen die open staan...
Ik twijfel wat ik ermee moet want ze hebben een 10 maanden oud jongetje wat gewoon altijd bij hun binnen is als er geblowt wordt.
Ik twijfel wat ik ermee moet want ze hebben een 10 maanden oud jongetje wat gewoon altijd bij hun binnen is als er geblowt wordt.
Gast- Gast
Purple schreef:Wtf, onze buren zijn al voor de zoveelste keer deze week aan het blowen en het komt dus alweer lekker bij ons naar binnen via de ramen die open staan...
Oi... misschien heftig, maar eens informeren bij het AMK?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Wow, wat onwijs aso, come on! Ik kan er heel slecht tegen als er kinderen in het spel zijn. Dat je je eigen gezondheid wilt verzieken door te blowen, oke, maar laat kinderen er buiten.Purple schreef:Wtf, onze buren zijn al voor de zoveelste keer deze week aan het blowen en het komt dus alweer lekker bij ons naar binnen via de ramen die open staan...
Gast- Gast
We hebben de P
We hebben de R
We hebben de O
We hebben de U
We hebben de D
We hebben de M
We hebben de A
We hebben de M
We hebben de A
We hebben de R
We hebben de O
We hebben de U
We hebben de D
We hebben de M
We hebben de A
We hebben de M
We hebben de A
Gast- Gast
En dan krijg je: PROUDMAMA!!!!!
Ik ben mn nagels aan het lakken, tenminste ik heb al 1 laagje aangebracht en dat is nu aan het opdrogen
Ik ben mn nagels aan het lakken, tenminste ik heb al 1 laagje aangebracht en dat is nu aan het opdrogen
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
De andere optie is naar de supermarkt om chocola te gaan kopen..Theedoosje schreef:SMik verveelt zich duidelijk whaha
Gast- Gast
Kun je die van mij ook doen?Stylegirl schreef:En dan krijg je: PROUDMAMA!!!!!
Gast- Gast
Ik baal, want mijn vriend zou frietjes halen maar hij kwam terug met kibbeling. Want de frituur was dicht. Ik vind kibbeling echt niet lekker en het was ook nog eens heel duur...
Nu heb ik honger en alweer een pest humeur.
Nu heb ik honger en alweer een pest humeur.
Gast- Gast
Smikkell schreef:De andere optie is naar de supermarkt om chocola te gaan kopen..Theedoosje schreef:SMik verveelt zich duidelijk whaha
Of moet ik weer knippen met mijn vingers zodat er chocolade bij je binnen komt gevallen?
Gast- Gast
Storm, dat is stom als je je ingesteld hebt op friet, dan had hij voor jou beter iets anders kunnen halen wat je wel lekker vindt!
Smikkel, ik wil ze best komen lakken, maar ben er niet zo heel netjes in . Vind dat het bij mij nu wel goed gelukt is, heb mijn nagels al lang niet meer gelakt, heb daar nooit het geduld voor.
Smikkel, ik wil ze best komen lakken, maar ben er niet zo heel netjes in . Vind dat het bij mij nu wel goed gelukt is, heb mijn nagels al lang niet meer gelakt, heb daar nooit het geduld voor.
Tiana- Ratel
Ik krijg de laatste tijd zelfs hoofdpijn van die wiet geur de hele tijd...
Lejow, ik zal daar eens even naar kijken.
Lejow, ik zal daar eens even naar kijken.
Gast- Gast
Nu wil ik ook frietjes en kibbeling
Stylegirl, ik kan het zelf ook niet zo netjes en laatst mijn teennagels echt mega lelijk geknipt. Ik hoop dat het snel weer een beetje netjes bij groeit! Gelukkig is het geen slipperweer
Stylegirl, ik kan het zelf ook niet zo netjes en laatst mijn teennagels echt mega lelijk geknipt. Ik hoop dat het snel weer een beetje netjes bij groeit! Gelukkig is het geen slipperweer
Gast- Gast
Haha, teennagels zijn echt een ramp he ! Die zijn klein en irritant. Als ik die moet lakken, dan zitten mijn tenen ook helemaal onder , die ga ik dit weekend maar eens knippen en lakken .
Tiana- Ratel
Als dat zou kunnen?Theedoosje schreef:Smikkell schreef:De andere optie is naar de supermarkt om chocola te gaan kopen..Theedoosje schreef:SMik verveelt zich duidelijk whaha
Of moet ik weer knippen met mijn vingers zodat er chocolade bij je binnen komt gevallen?
Nee, het ging hier net zo goed en nu ben ik al een paar dagen schandalig aan het eten
Gast- Gast
Nu mijn wenkbrauwen even bijwerken, epileren dus ..
Tiana- Ratel
Wil je zo vriendelijk zijn hetgeen je in mijn topic hebt gezet ongedaan weg te halen, Smikkell?
Gast- Gast
Abeeetje, heb je al zin in morgen? Ik denk dat een paraplu geen overbodige luxe is, 't wordt snertweer... En al uitgedokterd welke trein je moet hebben?
Gast- Gast
Hee Stuiterbal !
Ik ben weg, fijne avond allemaal! Ik ga in de stad lekker wat drinken en misschien nog even een stukje over de kermis lopen.
Ik ben weg, fijne avond allemaal! Ik ga in de stad lekker wat drinken en misschien nog even een stukje over de kermis lopen.
Tiana- Ratel
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Pagina 11 van 40
Permissies van dit forum: