Dagcafé
+18
Burn
Qiara
Zininzon
Penélope
Erin
Zwoesj
Lejow
Jordana
Sjaantje
Toet
Susan
Atelier Madame
Suus
bolus26
Bimbam
TNMN
Tiana
Rush
22 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé
Voor de verandering heb ik al eens gegeten nu whaha.
Hoop vanavond niemand meer te treffen aan de deur, heb mij een partij knoflooksaus op
Hoop vanavond niemand meer te treffen aan de deur, heb mij een partij knoflooksaus op
Gast- Gast
Misschien iemand die je iets aan wilt smeren... dat zal ze leren hahaha!Theedoosje schreef:Hoop vanavond niemand meer te treffen aan de deur, heb mij een partij knoflooksaus op
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Sjaantje schreef:Misschien iemand die je iets aan wilt smeren... dat zal ze leren hahaha!Theedoosje schreef:Hoop vanavond niemand meer te treffen aan de deur, heb mij een partij knoflooksaus op
whaha ja dan is ie wel zo weg
Gast- Gast
Lily schreef:TD waar in zeeland gingen jullie morgen heen?
Serooskerke
O en aardappelpuree lekker! Vroeger aten we dat met gehaktballetjes in tomatensaus (die uit zo'n blik) en met boontjes of zo Zooo lekker!
Gast- Gast
ja vind ik ook, helaas houd J daar niet zo van dus eet ik het alleen als hij koopavond heeft. Denk dat ik er een biefstukje bij bak met champignonsaus
Gast- Gast
Klinkt goed, Lily!
Ik ben er weer vandoor, vriendin komt zo met de frietjes mjammie!
Ik ben er weer vandoor, vriendin komt zo met de frietjes mjammie!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn huis is een bende. Wie knipt er even met zijn vingers zodat het hier weer schoon en fris is en heerlijk naar bloemetjes ruikt ,
Gast- Gast
Ja gelukkig wel. En hij bekijkt morgen vroeg het weer en beslist dan...zegt hij. Hopelijk gaan we gewoon samen morgen anders ga ik toch wel. En blijf ik misschien wel 2 nachten weg hahaha Zal hem leren
Gast- Gast
Smikkell schreef:Mijn huis is een bende. Wie knipt er even met zijn vingers zodat het hier weer schoon en fris is en heerlijk naar bloemetjes ruikt ,
*knip*
Gast- Gast
Hmm, na de tweede knip was het weer een bende..Lily schreef:goed zo TD en *dubbele knip*
als het nu niet schoon is ...
Gast- Gast
Smikkell schreef:Hmm, na de tweede knip was het weer een bende..Lily schreef:goed zo TD en *dubbele knip*
als het nu niet schoon is ...
Lily wat heb je gedaan? whaha
Gast- Gast
Oh mennnnnn nu heb ik zin in chocola! Gelukkig krijg ik zometeen boekweitpannenkoeken met spek, appel en basterdsuiker. Ook lekker en ongezond
What's up Maple? Edit: ik zie nu dat die post al van bijna een uur geleden is en dat 'ie waarschijnlijk gericht was op het feit dat het hier zo ontzettend rustig is
What's up Maple? Edit: ik zie nu dat die post al van bijna een uur geleden is en dat 'ie waarschijnlijk gericht was op het feit dat het hier zo ontzettend rustig is
Gast- Gast
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Pagina 10 van 40
Permissies van dit forum: