Dagcafé
+18
Burn
Qiara
Zininzon
Penélope
Erin
Zwoesj
Lejow
Jordana
Sjaantje
Toet
Susan
Atelier Madame
Suus
bolus26
Bimbam
TNMN
Tiana
Rush
22 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: Dagcafé
Ga je ook nog iets showen hier Lily, ik ben heel benieuwd!
En hoi enzo..
En hoi enzo..
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
paar pagina`s terug staat een linkje van de blog van de fotografe en daar staan ook foto`s bij
edit pagina 4
edit pagina 4
Gast- Gast
Oh leuk, ga ze even bekijken.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Krijg net een mailtje, het gaat helaas niet door zo jammer, begon er net zin in te krijgen haha.Alex schreef:Ik hoop echt zo dat het morgen net zulk weer is als vandaag.
Gast- Gast
tututut ik twijfel of ik mn haar weer zal gaan verven of niet
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ja, maar ik lees nu net een mailtje van pompidom dat ze het af wil blazen ivm de weersverwachtingen ...
Gast- Gast
Wat een lieve reactie Susan, ik zie het net pas, had even pauze. Ja het klopt wat je zegt, ik ben gewoon nog uitgeput van alles denk ik. En ik ben bang dat we binnenkort wéér een klap krijgen, ook al zijn de vooruitzichten goed. Een deel van mij durft niet te hopen op een goede toekomst.Susan schreef:Storm, je hebt het een hele tijd lang flink zwaar gehad, zowel financieel als op relatiegebied. Nu gaat dat gelukkig een stuk beter, maar het is niet zo gek dat je gevoel niet meteen meekomt en dat je nog even uitgeput en verdrietig bent om alles wa er achter je ligt. Met een kleintje om je heen heb je ook niet echt de kans om even echt tot rust te komen. Gaan jullie al bijna samen op vakantie?
Dankjewel voor je lieve woorden!
Gast- Gast
Helaas niet, de shootlocatie is buiten en voor zover ik weet hadden we geen binnen optie.Lily schreef:kunnen jullie ook niet naar een binnenlocatie?
Gast- Gast
Nee, er is geen binnenlocatie gepland. Getver, ik baal ervan dat er nu al besloten is dat het niet doorgaat.
Gast- Gast
Ik baal ook wel ja, maar goed Pompidom zal wel weten wat ze doet toch? Zo vreemd, ik was in de veronderstelling dat het dit weekend flink zonnig zou worden omdat ik dat overal om me heen hoorde.Alex schreef:Nee, er is geen binnenlocatie gepland. Getver, ik baal ervan dat er nu al besloten is dat het niet doorgaat.
Gast- Gast
In E.indhoven. Bij een graffitimuur, en dan zouden wij gave make up opdoen en ons haar zou gedaan worden ... ik had er echt zin in. En volgende week moest ik ook vrijhouden, maar we hadden plannen om toch wat anders te gaan doen omdat ik echt dacht dat het morgen wel door zou gaan. Moet ik alsnog die plannen weer bijstellen.
Gast- Gast
Lily ben jij al getrouwd
Atelier Madame- Ratel
hoezo al ja haha?
En er zijn ook wel gave binnenlocaties te vinden in eindhoven hoor.
Gast- Gast
ja ik dacht dat je ergens over een maand ofzo zou trouwen, heb het helemaal gemist volgens mijLily schreef:hoezo al ja haha?
maaaar zie nu een foto opfacebook (heb marin op facebook) en je ziet er mooi uit
Atelier Madame- Ratel
Zo Boodschappen gedaan en moest nog ff wat voor werk op rekening kopen bij de Hema, maar ohhhh wat is die klantenservicemuts daar toch altijd een stom wicht. Dat ze die ooit op de klantenservice geplaatst hebben is mij een raadsel
Gast- Gast
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Pagina 7 van 40
Permissies van dit forum: