Dagcafé
+18
Burn
Qiara
Zininzon
Penélope
Erin
Zwoesj
Lejow
Jordana
Sjaantje
Toet
Susan
Atelier Madame
Suus
bolus26
Bimbam
TNMN
Tiana
Rush
22 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: Dagcafé
Storm schreef:Oooh Theedoosje wat jammer zeg....je had er zo naar uitgekeken! Wat balen! Ik hoop zo erg voor je dat je vriend bijdraait en dat jullie toch naar Zeeland kunnen, inderdaad wat je zegt je bent al jaren niet weggeweest..
Ja ik keek er al weken naar uit. Ik merk gewoon zo dat ik toe ben aan ergens anders dan thuis. En dan was nu een kans. Hopelijk draait ie bij.
Gast- Gast
Ben ik weer
TD, ik zou gewoon alleen gaan als vriend niet mee wou.
TD, ik zou gewoon alleen gaan als vriend niet mee wou.
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Dank jullie wel lieve schatten! Doet mij goed
Oh vriend komt binnen en zegt > haal maar de boodschappen (broodjes en drinken voor onderweg) en dan kijken we morgen wel. Nou dat is al positever
Oh vriend komt binnen en zegt > haal maar de boodschappen (broodjes en drinken voor onderweg) en dan kijken we morgen wel. Nou dat is al positever
Gast- Gast
Storm schreef:Wat heb ik? Ik voel me serieus al 3 dagen klote. Ik snauw tegen iedereen en ik heb het gevoel alsof mijn irritatiefactor héél laag is op dit moment. Ik kan wel janken en het wordt me allemaal gewoon te veel!
Dat is vervelend meis. Is er onlangs iets gebeurd waardoor het zou kunnen komen?
Gast- Gast
Maar je laat het toch niet van hem afhangen of jullie gaan of wel Theedoosje? 'Ik kijk morgen wel' zou ik niet tevreden mee zijn.
Gast- Gast
Storm schreef:Wat heb ik? Ik voel me serieus al 3 dagen klote. Ik snauw tegen iedereen en ik heb het gevoel alsof mijn irritatiefactor héél laag is op dit moment. Ik kan wel janken en het wordt me allemaal gewoon te veel!
Waarom huil je niet gewoon? Lucht op! En kan je niet even wat tijd voor jezelf nemen? Ga naar de kapper/sauna/film/shoppen/slapen/bad..
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10
Storm schreef:Maar je laat het toch niet van hem afhangen of jullie gaan of wel Theedoosje? 'Ik kijk morgen wel' zou ik niet tevreden mee zijn.
Nee maar dan zouden we sowieso morgen gaan. Dus als hij niet mee gaat ga ik wrs wel alleen
Gast- Gast
Nee ik heb geen idee. De geldzorgen zijn al een heel stuk minder doordat mijn vriend zijn bedrijf goed loopt. En hijzelf is ook een heel stuk bijgedraaid, helpt veel meer in het huishouden en is een stuk vrolijker. Maar toch voel ik me niet gelukkig. Ik heb soms het gevoel dat ik gek word van alles, van alle druk: een kind opvoeden, werken, huishouden, sociale contacten. Mijn zoontje zuigt en trekt aan me en wil heel veel aandacht hebben, ik kan daar op het moment niet goed mee handelen ofzo.Theedoosje schreef:Storm schreef:Wat heb ik? Ik voel me serieus al 3 dagen klote. Ik snauw tegen iedereen en ik heb het gevoel alsof mijn irritatiefactor héél laag is op dit moment. Ik kan wel janken en het wordt me allemaal gewoon te veel!
Dat is vervelend meis. Is er onlangs iets gebeurd waardoor het zou kunnen komen?
Gast- Gast
Whaah had ik net een hele ractie op Storm staat er dat het onderwerp gesloten is of zo
Ff opnieuw.
Fijn dat het met M. nu wel lekker gaat qua bedrijf en hem zelf voor jou. Minder geldzorgen heerlijk!
Je kan toch wel eens hebben dat je niet zo lekker in je vel zit of zo. Ik hoop iig dat je je weer gauw beter/gelukkiger voelt.
Ff opnieuw.
Fijn dat het met M. nu wel lekker gaat qua bedrijf en hem zelf voor jou. Minder geldzorgen heerlijk!
Je kan toch wel eens hebben dat je niet zo lekker in je vel zit of zo. Ik hoop iig dat je je weer gauw beter/gelukkiger voelt.
Laatst aangepast door Theedoosje op vr 22 jul 2011 - 0:31; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik weet het niet. Ik loop me nu al druk te maken. Ik ben vrij onzeker door een vorige fotoshoot die ik gehad heb en ik voel me niet fijn met mijn lichaam. Maar al met al denk ik dat het enorm mee gaat vallen en dat het heel gezellig wordtAlex schreef:Storm, een knuffel voor jou!
Heb je wel een beetje zin in morgen?
Gast- Gast
niet onzeker zijn storm, het worden vast leuke foto`s en natuurlijk een gezellige dag/middag
Gast- Gast
Storm> je ziet er geweldig uit dus komt echt wel goed! Wat voor ervaring had je met een vorige shoot dan?
Gast- Gast
@ Storm Lieve schat.... Ik denk dat het tijd word dat jullie idd even lekker saampjes eruit gaan. Gewoon even lekker genieten en je knop op nul.
Het is nu gewoon ook zwaar... en M zit niet bepaald in een makkelijke leeftijd.
Wel al super fijn dat jullie financiën er beter uit zien want dat is stress factor nr 1 !!
Weet je wat ik denk.. Jij krijgt pas rust wanneer jullie een andere woning hebben, waar het geordend is en rust is.
Wanneer jij met je werk wat meer duidelijkheid hebt wbt vaste uren, vast contract.
Gewoon alle zaakjes helemaal op orde !
Ik denk niet dat je eerder rust in je hoofd krijgt.
En wbt M. Het is gewoon ook moeilijk. Geen enkele ouder zal dat ontkennen. Maar helaas moeten we daar allemaal door heen !
Ik weet dat je het zwaar hebt en dat vind ik oprecht klote voor je. Ik zou willen dat ik veel dichter bij je in de buurt woonde want je bent voor mij echt een vriendin voor mij geworden en ik wil je daar steunen waar het kan ! Je gewoon even knuffelen wanneer je dat nodig hebt. En er gewoon even voor je zijn.
Je hebt niet voor niks een ere plekje in mijn agenda gekregen
Het is nu gewoon ook zwaar... en M zit niet bepaald in een makkelijke leeftijd.
Wel al super fijn dat jullie financiën er beter uit zien want dat is stress factor nr 1 !!
Weet je wat ik denk.. Jij krijgt pas rust wanneer jullie een andere woning hebben, waar het geordend is en rust is.
Wanneer jij met je werk wat meer duidelijkheid hebt wbt vaste uren, vast contract.
Gewoon alle zaakjes helemaal op orde !
Ik denk niet dat je eerder rust in je hoofd krijgt.
En wbt M. Het is gewoon ook moeilijk. Geen enkele ouder zal dat ontkennen. Maar helaas moeten we daar allemaal door heen !
Ik weet dat je het zwaar hebt en dat vind ik oprecht klote voor je. Ik zou willen dat ik veel dichter bij je in de buurt woonde want je bent voor mij echt een vriendin voor mij geworden en ik wil je daar steunen waar het kan ! Je gewoon even knuffelen wanneer je dat nodig hebt. En er gewoon even voor je zijn.
Je hebt niet voor niks een ere plekje in mijn agenda gekregen
Gast- Gast
Stuiterbal ik moet bijna huilen, hou daar mee op zit op mijn werk.
Super bedankt voor je lieve woorden, je bent een schat
Super bedankt voor je lieve woorden, je bent een schat
Gast- Gast
Ik heb jaren geleden een shoot gehad die de fotograaf enorm tegenviel. Hij zei achteraf dat hij zich heel erg geërgerd had aan mij (ik was pas 15) en ik heb daar zo'n knauw van gekregen dat ik jaren later pas weer een shoot durfde. Die ging ook niet goed volgens de fotograaf (niet dezelfde) dus je kunt begrijpen dat ik niet sta te springen om weer op de foto te gaanTheedoosje schreef:Storm> je ziet er geweldig uit dus komt echt wel goed! Wat voor ervaring had je met een vorige shoot dan?
Gast- Gast
O en Storm> als ik een keer je kleine man even mee moet nemen, lekker naar het speeltuintje (mits droog haha) of iets anders let me know he. Ben zo bij je.
Gast- Gast
Storm, je weet dat pompidom echt niet rot tegen je zal doen en als er iets is wat je niet wil dan kun je dat ook gewoon eerlijk zeggen. Er gebeurt niks tegen jouw zin! Echt niet! En ik weet zeker dat je prachtig op de foto zult gaan, je bent een lieverd en een prachtmens!
Nu alleen hopen op mooi weer
Gast- Gast
Storm schreef:Ik heb jaren geleden een shoot gehad die de fotograaf enorm tegenviel. Hij zei achteraf dat hij zich heel erg geërgerd had aan mij (ik was pas 15) en ik heb daar zo'n knauw van gekregen dat ik jaren later pas weer een shoot durfde. Die ging ook niet goed volgens de fotograaf (niet dezelfde) dus je kunt begrijpen dat ik niet sta te springen om weer op de foto te gaanTheedoosje schreef:Storm> je ziet er geweldig uit dus komt echt wel goed! Wat voor ervaring had je met een vorige shoot dan?
Oh wat vreselijk op die leeftijd ja. Snap wel dat je er wat aan over hebt gehouden. maar meid het is niet nodig. Je ziet er super uit en staat leuk op foto's! En pompidom is denk een vele fijnere fotograaf
Gast- Gast
Niet huilen !!! Want ik moet zo werken dus kan je niet komen troosten gekkie !
Maar volgende week heb ik niks op staan het weekend en mijn manneke niet.... Vind je het leuk dat ik anders zaterdags naar je toe kom en dat we gewoon even lekker de stad in lopen, terrasje pikken... gewoon lekker niks doen !
???
Maar volgende week heb ik niks op staan het weekend en mijn manneke niet.... Vind je het leuk dat ik anders zaterdags naar je toe kom en dat we gewoon even lekker de stad in lopen, terrasje pikken... gewoon lekker niks doen !
???
Gast- Gast
Alex schreef:Storm, je weet dat pompidom echt niet rot tegen je zal doen en als er iets is wat je niet wil dan kun je dat ook gewoon eerlijk zeggen. Er gebeurt niks tegen jouw zin! Echt niet! En ik weet zeker dat je prachtig op de foto zult gaan, je bent een lieverd en een prachtmens!
Dikke vette +1 en by the way jullie zijn BEIDE chickies !!!!!
Gast- Gast
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Pagina 5 van 40
Permissies van dit forum: