Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Na kpn verlaagd ook vodafone de datalimieten

+7
Marin
Rush
Tyrael
Lejow
Caro
Inge
Atelier Madame
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Na kpn verlaagd ook vodafone de datalimieten  - Pagina 2 Empty Re: Na kpn verlaagd ook vodafone de datalimieten

Bericht  Atelier Madame vr 22 jul 2011 - 4:46

PlugInBaby schreef:Ik kan de Nu-link niet openen? Heb al jaren een Hi abo, wil nu misschien verlengen maar dan overstappen met bb bundel, is dat dan nog wel handig of niet, of beter een andere provider? En eigenlijk ben ik tegen een 2jarig abo, maar dat is dan nu misschien juist wel beter omdat t volgend jaar duurder is? Ik heb hier altijd zoveel verstand van :p

Je weet nooit hoe het volgend naar weer is he maar als je een goede deal kan vinden zou Ik die lekker voor 2 jaar afsluiten!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na kpn verlaagd ook vodafone de datalimieten  - Pagina 2 Empty Re: Na kpn verlaagd ook vodafone de datalimieten

Bericht  Rush vr 22 jul 2011 - 6:08

Atelier Madame schreef:
Joy_ schreef:
Rush schreef:
Maple schreef:Maar als je via wifi whatsapp gebruikt dan maakt het toch niets meer uit?
Nee, maar hoe vaak kan je nou op WiFi? Alleen in de Mac en de kroeg kan het hier :P

Thuis!
Inderdaad thuis en in de trein!
Hahaha. Ja thuis ben ik vrijwel nooit en in de trein kom ik ook nooit. :P
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast vr 22 jul 2011 - 6:09

Ik zit bijna overal op wifi, behalve op straat, in de trein (kan dat? Weer wat geleerd!) en op m'n werk.

Gast
Gast

Bericht  Inge vr 22 jul 2011 - 9:51

Ik gebruik wifi nooit. staat standaard uit, want vreet batterij

Rush schreef:
Lily schreef:weten jullie hoe het zit met KPN? Ik heb een abo tot volgend jaar, en ik heb een vaste prijs afgesproken voor dat abonnement. Moet ik dan toch na 4 september meer gaan betalen?
Nee, het is op dit moment alleen geldig voor nieuwe klanten Wink. Misschien als je volgend jaar weer verlengt, maar daar is nog geen informatie over.
jawel toch.... iedereen die verlengt stapt over op de nieuwe abonnementen en tarieven. Volgens mij kan je wel je contract stilzwijgend verlengen dan hou je je abonnement zoals die is
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Rush vr 22 jul 2011 - 9:53

Inge schreef:Ik gebruik wifi nooit. staat standaard uit, want vreet batterij

Rush schreef:
Lily schreef:weten jullie hoe het zit met KPN? Ik heb een abo tot volgend jaar, en ik heb een vaste prijs afgesproken voor dat abonnement. Moet ik dan toch na 4 september meer gaan betalen?
Nee, het is op dit moment alleen geldig voor nieuwe klanten Wink. Misschien als je volgend jaar weer verlengt, maar daar is nog geen informatie over.
jawel toch.... iedereen die verlengt stapt over op de nieuwe abonnementen en tarieven. Volgens mij kan je wel je contract stilzwijgend verlengen dan hou je je abonnement zoals die is
Geen idee. In het bericht wat ik gelezen heb wilde men daar nog geen uitspraken over doen omdat er nogal wat haken en ogen aan zitten geloof ik.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Inge vr 22 jul 2011 - 9:54

oke zou kunnen idd... dacht zoiets te lezen op de pagina van hi
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Lejow vr 22 jul 2011 - 9:55

Inge schreef:Ik gebruik wifi nooit. staat standaard uit, want vreet batterij

Rush schreef:

Ja klopt, als je verlengt start je weer een nieuw abonnement.
Alleen als je het door laat lopen behoud je dezelfde tarieven (en je opgespaarde sms en belminuten)
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Champagne vr 22 jul 2011 - 20:53

Alleen kan je dan geen nieuwe foon uitzoeken
Champagne
Champagne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: