Na kpn verlaagd ook vodafone de datalimieten
+7
Marin
Rush
Tyrael
Lejow
Caro
Inge
Atelier Madame
11 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Na kpn verlaagd ook vodafone de datalimieten
www.nu.nl/pda/tech/319241-Vodafone-verlaagt-datalimieten.html
waaronder: " Communiceren met applicaties als
WhatsApp en Skype zal niet toegestaan
zijn, ondanks dat dit wettelijk niet
toegestaan lijkt te zijn wegens de
netneutraliteit"
Ik ben hier persoonlijk echt heel erg verbaasd over! De overheid heeft bepaald dat ze ping en whatsapp niet mogen verbieden en toch moet je daar straks extra geld voor betalen! Daarbij snap Ik niet dat ze eerst toezeggen geen extra kosten door te berekenen naar de klant en toch worden alle nieuwe abos duurder
gelukkig hoef Ik pas volgend jaar september weer een nieuw abo uit te zoeken!
waaronder: " Communiceren met applicaties als
WhatsApp en Skype zal niet toegestaan
zijn, ondanks dat dit wettelijk niet
toegestaan lijkt te zijn wegens de
netneutraliteit"
Ik ben hier persoonlijk echt heel erg verbaasd over! De overheid heeft bepaald dat ze ping en whatsapp niet mogen verbieden en toch moet je daar straks extra geld voor betalen! Daarbij snap Ik niet dat ze eerst toezeggen geen extra kosten door te berekenen naar de klant en toch worden alle nieuwe abos duurder
gelukkig hoef Ik pas volgend jaar september weer een nieuw abo uit te zoeken!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Re: Na kpn verlaagd ook vodafone de datalimieten
Ik vind het allemaal maar stom, dit hadden ze prima kunnen zien aankomen. Gelukkig loopt mijn abbo pas in 2013 af en heeft t-mobile vooralsnog aangegeven internet onbeperkt te houden, maar toch. En anders, als dat whatsappgebeuren onmogelijk of duurder gemaakt wordt, vind ik wel een andere manier om toch gratis te kunnen communiceren met m'n telefoon. Mail, pb's op Hyves/Facebook, of wat dan ook.
Gast- Gast
Ik kan in juni verlengen... (kpn) ik denk dat ik mijn abonnement door laat lopen zodat ik mijn huidige abonnement hou. Moet dat alleen wel op zoek naar een nieuwe telefoon (wil graag de iphone) want er zitten grote vochtvlekken in mijn blackberry
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
He, wat is dit nu weer? Ze verdienen natuurlijk geen cent meer door het gebruik van Whatsapp, maar toch. Ik vind het belachelijk. Mijn telefoonrekeningen zijn al duur genoeg. Ik kan nog niet verlengen, anders had ik dat nú gedaan maar ik denk dat ik tegen die tijd (december dit jaar) voor een simonly ga en dan maar de nieuwe iPhone los koop.
Moet vast geld besparen... (even goed gaan uitrekenen :-))
Moet vast geld besparen... (even goed gaan uitrekenen :-))
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Ik denk haast dat ik tegen die tijd ook wel voor een los toestel met sim-only ga. Denk dat ik m'n verjaardagsgeld tegen die tijd wel bewaar... Maargoed, voorlopig zit ik nog prima, gelukkig doet T-mobile nog niet mee en wordt het pas ingevoerd bij nieuwe abbo's en niet bij bestaande abbo's.
Gast- Gast
ach op het moment dat iedereen in protest komt is er vast wel weer een maatschappij die dit niet invoerd
Als je al zag hoeveel klachten er via de Hi facebookpagina binnen rolden eergisteren toen die nieuwe tarieven bekend werden gemaakt En Hi dan nog doodleuk reageren met 'nee het wordt echt niet duurder hoor, we stemmen het alleen meer af op de behoefte'.
Wat wel handig is is om een app te installeren om te kijken hoeveel data je verbruikt, ik zit gemiddeld op 250 mb per maand, weet ik dat voor als ik straks een internetbundel zou moeten afsluiten .
Als je al zag hoeveel klachten er via de Hi facebookpagina binnen rolden eergisteren toen die nieuwe tarieven bekend werden gemaakt En Hi dan nog doodleuk reageren met 'nee het wordt echt niet duurder hoor, we stemmen het alleen meer af op de behoefte'.
Wat wel handig is is om een app te installeren om te kijken hoeveel data je verbruikt, ik zit gemiddeld op 250 mb per maand, weet ik dat voor als ik straks een internetbundel zou moeten afsluiten .
Atelier Madame- Ratel
Er is altijd nog Gmail chat
Maar als ze de kosten voor internet omhoog gooien, worden al die dingen dus duurder!
Maar als ze de kosten voor internet omhoog gooien, worden al die dingen dus duurder!
Gast- Gast
Volgens mij zijn ze bij Telfort al even geleden verlaagd....
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Atelier Madame schreef:ach op het moment dat iedereen in protest komt is er vast wel weer een maatschappij die dit niet invoerd
Noem eens een vorbeeld van zo'n app? Dan kan ik eens kijken.
Verder maar zoveel mogelijk op wifi gaan zitten, denk ik
Gast- Gast
Ik las ergens dat Vodafone inmiddels wel verklaard heeft dat Whatsapp e.d. wel gewoon gebruikt mag worden. Zou ook erg vreemd zijn als ze dat zouden doorvoeren, ondanks dat dergelijke diensten afsluiten gewoonweg niet mag door de providers.
Edit: op tweakers.net staat dat:
Update vrijdag 7:55: Vodafone heeft bovenstaande berichtgeving in een persbericht grotendeels bevestigd. De provider benadrukt dat WhatsApp 'zoals voorheen' toegestaan blijft bij alle abonnementen met een databundel. Ook het gebruik van voip is toegestaan binnen iedere bundel. Ook zijn de uploadsnelheden toegevoegd aan het artikel.
Edit: op tweakers.net staat dat:
Update vrijdag 7:55: Vodafone heeft bovenstaande berichtgeving in een persbericht grotendeels bevestigd. De provider benadrukt dat WhatsApp 'zoals voorheen' toegestaan blijft bij alle abonnementen met een databundel. Ook het gebruik van voip is toegestaan binnen iedere bundel. Ook zijn de uploadsnelheden toegevoegd aan het artikel.
Tyrael- Prater
- Aantal berichten : 513
Punten : 518
Ik ben al over de 500MB en moet nog tot 4 augustus
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Maple schreef:Wat is voip?
Voice over IP (dingen als Skype e.d. dus)
Tyrael- Prater
- Aantal berichten : 513
Punten : 518
Ja, het blijft allemaal wel bestaan, maar de prijzen voor het internet gaan gewoon allemaal flink omhoog, waardoor sms´n gewoon weer goedkoper wordt dan gratis berichten sturen via duur internet
Gast- Gast
Maar als je via wifi whatsapp, of sowieso internet gebruikt dan maakt het toch niets meer uit?
Gast- Gast
Nee, maar hoe vaak kan je nou op WiFi? Alleen in de Mac en de kroeg kan het hierMaple schreef:Maar als je via wifi whatsapp gebruikt dan maakt het toch niets meer uit?
Rush- Lady Post-a-lot
weten jullie hoe het zit met KPN? Ik heb een abo tot volgend jaar, en ik heb een vaste prijs afgesproken voor dat abonnement. Moet ik dan toch na 4 september meer gaan betalen?
Gast- Gast
Nee, het is op dit moment alleen geldig voor nieuwe klanten . Misschien als je volgend jaar weer verlengt, maar daar is nog geen informatie over.Lily schreef:weten jullie hoe het zit met KPN? Ik heb een abo tot volgend jaar, en ik heb een vaste prijs afgesproken voor dat abonnement. Moet ik dan toch na 4 september meer gaan betalen?
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Nee, maar hoe vaak kan je nou op WiFi? Alleen in de Mac en de kroeg kan het hierMaple schreef:Maar als je via wifi whatsapp gebruikt dan maakt het toch niets meer uit?
Thuis!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Inderdaad thuis en in de trein!Joy_ schreef:Rush schreef:Nee, maar hoe vaak kan je nou op WiFi? Alleen in de Mac en de kroeg kan het hierMaple schreef:Maar als je via wifi whatsapp gebruikt dan maakt het toch niets meer uit?
Thuis!
Atelier Madame- Ratel
Wifi kan vaak vind ik mijn telefoon pakt ook automatisch de wifi als die er is. Anderhalf jaar terug werd internet goedkoper en nu weer duurder ze weten niet wat ze willen...
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ik kan de Nu-link niet openen? Heb al jaren een Hi abo, wil nu misschien verlengen maar dan overstappen met bb bundel, is dat dan nog wel handig of niet, of beter een andere provider? En eigenlijk ben ik tegen een 2jarig abo, maar dat is dan nu misschien juist wel beter omdat t volgend jaar duurder is? Ik heb hier altijd zoveel verstand van :p
Primrose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 283
Punten : 389
Maple schreef:Atelier Madame schreef:ach op het moment dat iedereen in protest komt is er vast wel weer een maatschappij die dit niet invoerd
Noem eens een vorbeeld van zo'n app? Dan kan ik eens kijken.
Verder maar zoveel mogelijk op wifi gaan zitten, denk ik
Vermiljoen, die kost alleen wel een euro. ik vind hem wel handig
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Huh? Vodafone...
» Rekening Vodafone???
» glaszvezel van vodafone?
» Bereikbaarheid Vodafone