piano leren spelen
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
piano leren spelen
eigenlijk wil ik het al jaren, maar ik zou zoooooooo graag piano willen leren spelen
Maar....ik kan geen noot lezen.
Ik dacht nu, misschien moet ik een thuisstudie keyboard spelen volgen, en daarna eens pianoles ofzo nemen.
Iemand ervaring met piano les op latere leeftijd?
Maar....ik kan geen noot lezen.
Ik dacht nu, misschien moet ik een thuisstudie keyboard spelen volgen, en daarna eens pianoles ofzo nemen.
Iemand ervaring met piano les op latere leeftijd?
Gast- Gast
Re: piano leren spelen
mijn opa is op zn 70e begonnen dus beginnen kan altijd!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
hihi, weet het ook eigenlijk wel, maar ik zie mijzelf al zitten tussen allemaal kids van 7 jaar
of privéles, maar ik weet niet hoe duur zoiets is, moet ik ff uitzoeken
of privéles, maar ik weet niet hoe duur zoiets is, moet ik ff uitzoeken
Gast- Gast
Er zijn meer mensen die er al jaren over denken en ook laat beginnen - niet iedereen is 7 als ze beginnen.
( ik heb dat met schaatsen... zou het zo graag willen leren, maar ik durf niet tussen al die kleintjes;) en zie mezelf ook niet met een stoel op het ijs:P)
Hier in de buurt wordt fietsles gegeven... je verbaast je nog hoeveel "ouderen" dat doen.. en ze zijn echt niet allemaal buitenlands oid. Ik verwachtte juist dat NL'ers allemaal konden fietsen... niet dus.
( ik heb dat met schaatsen... zou het zo graag willen leren, maar ik durf niet tussen al die kleintjes;) en zie mezelf ook niet met een stoel op het ijs:P)
Hier in de buurt wordt fietsles gegeven... je verbaast je nog hoeveel "ouderen" dat doen.. en ze zijn echt niet allemaal buitenlands oid. Ik verwachtte juist dat NL'ers allemaal konden fietsen... niet dus.
Mamasapje- Prater
- Aantal berichten : 502
Punten : 661
Registratiedatum : 18-11-10
Ik weet dat wij vroeger een kinderkeyboard hadden o.i.d. Daar zaten de noten opgeplakt en ik meen een leuk boekje met daarin vader jacob e.d. Dat kun ik vroeger (en nu mss ook nog wel) spelen. Misschien zou je eens met zoiets kunnen starten.
Je kindje zal er nu te klein voor zijn, maar op latere leeftijd ook leuk voor hem!
Je kindje zal er nu te klein voor zijn, maar op latere leeftijd ook leuk voor hem!
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Piano leren spelen op oudere leeftijd is heel erg moeilijk, je moet eigenlijk van kinds af aanleren met 2 ledematen onafhankelijk te coördineren. Natuurlijk is het mogelijk, maar het is echt heel moeilijk.
Priveles, kost hier tussen de 15 en 25 euro, sommigen geven per uur les, anderen een half uur bijvoorbeeld.
Priveles, kost hier tussen de 15 en 25 euro, sommigen geven per uur les, anderen een half uur bijvoorbeeld.
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10
Je kan ook via internet les nemen, www.leerpianospelen.com, 10 lessen voor € 37,- krijg je een e-book en filmpjes erbij hoe het moet. Kan je eerst kijken of je het leuk vindt
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» woonaccessoires voor op piano
» De Olympische Spelen
» Nergens mee spelen
» Spelen met speelgoed
» In of uit de zon laten spelen..
» De Olympische Spelen
» Nergens mee spelen