Dagcafé
+27
M_as
Zwoesj
sanne-84
Suus
Atelier Madame
TwistedAngel
Blair
Filoria
TGR
Sjaantje
TNMN
silly-one
Toet
CCC
Kabouter
Rush
Lotus
Snoes
Susan
Lejow
Ambivalence
Pien
ExpressoB
Tiana
Qiara
Burn
Jordana
31 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: Dagcafé
Aaahhh, lief *smelt*
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Qiara schreef:Reva schreef:Ik heb zin om iets te slopen.
Waarom? Of zomaar?
Gewoon gefrustreerd
Gast- Gast
AAaahhh dat vind ik wel lief van A hahaha.
Vanmorgen was het hier 6 uur. het word steeds vroeger. Maar helaas moest hij verplicht terug het bed in en weer slapen. En na 5 minuten tegenspraak werd ik opnieuw gewekt om 8 uur !!!
Heerlijk dat gezag !
Vanmorgen was het hier 6 uur. het word steeds vroeger. Maar helaas moest hij verplicht terug het bed in en weer slapen. En na 5 minuten tegenspraak werd ik opnieuw gewekt om 8 uur !!!
Heerlijk dat gezag !
Gast- Gast
Vervelende dag gehad?
Qiara- Ratel
Truste, Storm!
Q: dag was niet heel anders dan andere dagen Ben gewoon moe, boos, even alles zat. Ga straks lekker douchen, eerst even op de bank zitten. Bijna weekend gelukkig!
Q: dag was niet heel anders dan andere dagen Ben gewoon moe, boos, even alles zat. Ga straks lekker douchen, eerst even op de bank zitten. Bijna weekend gelukkig!
Gast- Gast
Ah, dat kan ik me wel goed voorstellen. Ik geloof dat ik dat nu ook wel even heb. Ook moe, alles zat en dan vooral de zorgen om het afronden van mijn studie...
Geniet van je momentje voor jezelf!
Qiara- Ratel
Alex schreef:Weet iemand waar je dekbedden kunt kopen, anders dan Hema en V&D?
Ikea, Jysk, Kwantum, andere interieurwinkels? Lidl en Aldi hebben soms acties...
Qiara- Ratel
Qiara schreef:Ah, dat kan ik me wel goed voorstellen. Ik geloof dat ik dat nu ook wel even heb. Ook moe, alles zat en dan vooral de zorgen om het afronden van mijn studie...
Ja, dat zijn ook van die rare periodes idd. Had ik vorig jaar idd ook.. En dan opeens is het over en dan denk je echt huh en nu dan
Af en toe gewoon een avond heel hard huilen en boos zijn en dan de volgende dag weer gewoon verder
Lex: klopt!
Gast- Gast
Reva schreef:Beddenzaken.
Ja, duh. Maar daar zijn ze een stuk duurder dan in eerder genoemde zaken.
Gast- Gast
Reva schreef:Qiara schreef:Ah, dat kan ik me wel goed voorstellen. Ik geloof dat ik dat nu ook wel even heb. Ook moe, alles zat en dan vooral de zorgen om het afronden van mijn studie...
Ja, dat zijn ook van die rare periodes idd. Had ik vorig jaar idd ook.. En dan opeens is het over en dan denk je echt huh en nu dan
Af en toe gewoon een avond heel hard huilen en boos zijn en dan de volgende dag weer gewoon verder
Ja, maar ik denk er nu vooral aan dat ik als de wiedeweerga werk wil vinden, maar hoe dan? En waar? Hoe lang gaat het duren? Dat soort dingen, maar eerst moet ik dat papiertje daadwerkelijk in handen hebben. Dan heb ik pas rust...
Ah, ik hoop dat het heeft opgelucht. Ik heb ook wel zin om even goed te huilen, maar op een geschikt moment...
Qiara- Ratel
Ik ben wel moe...
Qiara- Ratel
Ik denk dat ik maar eens heel gek ga doen en er op tijd in ga. Vroeg zal ik niet zeggen, maar ik ga over 5 minuutjes afsluiten.
Gast- Gast
Ah, lekker op tijd. Ik wil ook proberen er wat vroeger in te liggen, over een uurtje denk ik.
Qiara- Ratel
Ik ga maar eens, bye, trusten (alvast)!
Qiara- Ratel
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Pagina 35 van 40