Dagcafé
+27
M_as
Zwoesj
sanne-84
Suus
Atelier Madame
TwistedAngel
Blair
Filoria
TGR
Sjaantje
TNMN
silly-one
Toet
CCC
Kabouter
Rush
Lotus
Snoes
Susan
Lejow
Ambivalence
Pien
ExpressoB
Tiana
Qiara
Burn
Jordana
31 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé
Ik heb zonet ook bij de H&M besteld! Een hele mooie jeans, ik hoop zo dat hij past!
En nog wat topjes en een donkerrood vest, mooi voor de winter!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Die 25 posts zitten voor een groot deel niet hierReva schreef:Rush schreef:Ik post ook niet zoveel.Reva schreef:Rush schreef:Morning!
Wat is er gebeurd met je 'Niet dat ik van plan ben hier te gaan posten' opmerking?
Het is omdat het zeer rustig is, vandaar
Ik vind een stuk of 25 berichten per dag voor iemand die eerst heeft verkondigd 'Niet dat ik van plan ben hier te gaan posten' best veel.
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Die 25 posts zitten voor een groot deel niet hierReva schreef:Rush schreef:Ik post ook niet zoveel.Reva schreef:Rush schreef:Morning!
Wat is er gebeurd met je 'Niet dat ik van plan ben hier te gaan posten' opmerking?
Het is omdat het zeer rustig is, vandaar
Ik vind een stuk of 25 berichten per dag voor iemand die eerst heeft verkondigd 'Niet dat ik van plan ben hier te gaan posten' best veel.
Gisteren wel.
Gast- Gast
Zou kunnen. So?
Als er dingen gevraagd worden, ga ik ze niet negeren
Als er dingen gevraagd worden, ga ik ze niet negeren
Laatst aangepast door Rush op wo 20 jul 2011 - 21:16; in totaal 1 keer bewerkt
Rush- Lady Post-a-lot
Reva schreef:
Silly one: niet de bouw voor h&m? Hoezo? Ik vind het juist draagbaar voor veel soorten en maten vrouwen!
Hoe gaat het ondertussen met je zus?
Ik heb in het verleden wel eens wat van de H&M gehad en dan kon ik na 3 keer dragen en wassen weg doen omdat mijn schouders vrij breed zijn. Ik heb zelf maat 38-40 maar van bloesjes moet ik vaan naar 42 vanwege me schouders.
Mijn zus gaat met pieken en dalen. De eerste keer dat ik haar zag was het een groot brok verdriet, vorige week was het weer beter. Super goed gesprek met haar gehad over alles, ook foto's gezien en het er over gehad. Maandag gaan we met mijn moeder, anders zus en haar mannen naar de Efteling dus dan zie ik haar weer.
Ze is wel positief omdat ze toch wel vanuit het ziekenhuis te horen krijgen dat ze echt pech hebben gehad en ze had het er zelf al weer over dat ze misschien over een half jaar wel weer zwanger zou zijn. Het is nu alleen nog wachten op de uitslag van het onderzoek of het echt pech is geweest, dus de komende weken zal dat nog wel spannend voor hun ( en voor ons) zijn.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Rush schreef:Ik heb zonet ook bij de H&M besteld! Een hele mooie jeans, ik hoop zo dat hij past!
Volgens mij had ik datzelfde vest ook in mijn mandje
(aangezien we de zomer ook al vaak hetzelfde hadden haha )
Gast- Gast
Mijn negativiteit over het Dagcafé? Ik was er toch gewoon altijd en heb toch ook gezegd dat het veranderd is (dus al VOOR dat ik m`n account liet verwijderen). Ik weet niet hoe jij het opgevat hebt, maar dat was iig geen reden om hier niet meer te posten.Reva schreef:Ik vond het een bijzonder verloop na je negativiteit over het Dagcafé.
Rush- Lady Post-a-lot
Spannend idd, Silly. Wel fijn dat jullie er goed over kunnen praten, dat lijkt mij voor jou ook heel fijn!
Zou heel mooi zijn als het gewoon stomme pech is geweest en ze alsnog zwanger kan raken met een positieve afloop
Zou heel mooi zijn als het gewoon stomme pech is geweest en ze alsnog zwanger kan raken met een positieve afloop
Gast- Gast
We zijn thuis ook echt opgevoed met het idee overal over te kunnen praten.
Mijn oudste neefje van 3 wist zelfs te vertellen dat het niet goed ging met het baby'tje in de buik van tante en dat het baby'tje dood zou gaan. Nu is het wel de vraag wat hij er echt van begrijpt, maar hij wist dus wel wat er speelde.
Mijn oudste neefje van 3 wist zelfs te vertellen dat het niet goed ging met het baby'tje in de buik van tante en dat het baby'tje dood zou gaan. Nu is het wel de vraag wat hij er echt van begrijpt, maar hij wist dus wel wat er speelde.
silly-one- Ratel
Rush schreef:Mijn negativiteit over het Dagcafé? Ik was er toch gewoon altijd en heb toch ook gezegd dat het veranderd is (dus al VOOR dat ik m`n account liet verwijderen). Ik weet niet hoe jij het opgevat hebt, maar dat was iig geen reden om hier niet meer te posten.Reva schreef:Ik vond het een bijzonder verloop na je negativiteit over het Dagcafé.
Wie was je hiervoor dan ?!?!?!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik zeg een actieve forummer uit het hoge noorden.Lejow schreef:
Wie was je hiervoor dan ?!?!?!
silly-one- Ratel
Lejow, m`n avatar moet genoeg zeggen
Rush- Lady Post-a-lot
silly-one schreef:We zijn thuis ook echt opgevoed met het idee overal over te kunnen praten.
Aah
Dat klinkt echt naar zo, maar ook wel weer lief
Gast- Gast
Ik kreeg daar ook tranen van in mijn ogen hoor. Zo super lief van het mannetje. Het is ook een pienter kereltje.
Ik wil dat mijn date terugkomt van vakantie, dan weet ik waar ik aan toe ben. Echt kan er niet tegen haha.
Ik wil dat mijn date terugkomt van vakantie, dan weet ik waar ik aan toe ben. Echt kan er niet tegen haha.
silly-one- Ratel
Alex schreef:Lejow woont in een grot.
Ik hou niet van grotten... maar don't mess met de steen waar ik onder vandaan kom
Maar ok, laat ik hints doen
- Hou je van piercings en tattoo's?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schat, als je m`n avatar bekijkt weet je het antwoord
Rush- Lady Post-a-lot
Daisy schreef:Ik heb gister hele mooie lila rozen gekocht!
Ik kreeg maandag gewoon gladiolen van iemand omhoog gegooid. Ik stond op het balkon te dansen en flauw te doen met een vriendin en die man gooide ze zo omhoog .
silly-one- Ratel
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Pagina 22 van 40
Permissies van dit forum: