Dagcafé
+27
M_as
Zwoesj
sanne-84
Suus
Atelier Madame
TwistedAngel
Blair
Filoria
TGR
Sjaantje
TNMN
silly-one
Toet
CCC
Kabouter
Rush
Lotus
Snoes
Susan
Lejow
Ambivalence
Pien
ExpressoB
Tiana
Qiara
Burn
Jordana
31 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: Dagcafé
Lily schreef:of ik moet elke dag naar de efteling of disneyland gaan
Dat zou pas leuk zijn!!!
ennnnnnnnnnnnnnnn t regent....
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Lotus schreef:Theedoosje, je hebt PM.
Lily, inderdaad jammer dat je eigenlijk maar één dag in die jurk kunt rondlopen zonder dat mensen je raar aankijken.
Pm terug Lotus
EN idd Lily naar de Efteling of Disney whaha. Maar ja denk niet dat dat gaat gebeuren
Gast- Gast
niet echt nee, achja dan binnenkort maar een kast bijkopen waar ie in komt te hangen.
Gast- Gast
Het is hier nog droog, maar ik weet niet voor hoelang. Gauw maar even boodschappen doen voor ik zeiknat geregend word straks.
Gast- Gast
Alex schreef:Het is hier nog droog, maar ik weet niet voor hoelang. Gauw maar even boodschappen doen voor ik zeiknat geregend word straks.
Jaa tss dit hadden ze nie voorspelt....
Laatst aangepast door Lejow op wo 20 jul 2011 - 2:24; in totaal 1 keer bewerkt
Lejow- Lady Post-a-lot
hier probeert de zon al heel de dag door te breken en af en toe een paar druppels maar geregend nog niet (owja vanochtend wel)
Gast- Gast
Nee, ik wil zon, want ik moet zo naar de dierentuin. K. weet het programma en hij wil hoe dan ook.
Gast- Gast
Alex schreef:Nee, ik wil zon, want ik moet zo naar de dierentuin. K. weet het programma en hij wil hoe dan ook.
Hehe
Gebeurd er eigenlijk nog iets bijzonders?
Lejow- Lady Post-a-lot
Er zijn bij een paar dieren verzorgers aanwezig die vragen kunnen beantwoorden en vanavond kun je kijken bij de filters van het zeeleeuwenverblijf en je kunt de koraaltunnel van bovenaf bekijken. Dus dat is echt wel tof.
Ik ga ff boodschappen doen! Adios!
Ik ga ff boodschappen doen! Adios!
Gast- Gast
Goeiemiddag Even een momentje voor mezelf *hehe* Kleine prinses ligt op bed, hoewel het zo te horen erg gezellig is op de slaapkamer. Nou ja, laat haar maar even lekker liggen, ze heeft vannacht behoorlijk lopen spoken.
*weg*
*weg*
Laatst aangepast door Sjaantje op wo 20 jul 2011 - 3:21; in totaal 1 keer bewerkt
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Heej SJaan. Wat 'mooi' hoe ze er mee omgaat. Snap dat je een traantje weg moest pinken.
Gast- Gast
Aah, Sjaan! Wat mooi
Ik moet al even slikken terwijl ik het alleen maar lees, moet je nagaan jij, als je daar staat, met je kleine meisje.
Ik moet al even slikken terwijl ik het alleen maar lees, moet je nagaan jij, als je daar staat, met je kleine meisje.
Gast- Gast
mooi om te zien hoe kinderen daarmee omgaan, ook ik snap dat je daarbij wel een traantje moest laten. Ze doet dan nog wel een laat middagdutje niet?
Gast- Gast
Ja het zegt haar natuurlijk nog erg weinig, ze heeft oma nooit gekend en het begrip 'dood' kent ze natuurlijk nog niet, ze is nu bijna 16 maanden. Dus het gedrag dat ze daar vertoond is meer 'aangeleerd' dan dat het echt uit haarzelf komt, dat snap ik ook wel. Maar toch... ze leert zo wel dat ze nog een oma heeft, hoewel ze die helaas nooit zal kennen. Haar andere oma is ook overleden maar zij is gecremeerd en uitgestrooid dus daar kan ze nooit heen. Van beide oma's staan foto's in huis dus alleen op die manier leert ze hen kennen.
En dan is er natuurlijk de vriendin van mijn vader, die wel de titel 'oma' heeft gekregen dus dat kent ze op zich wel 'opa en oma'
Lily ja ze heeft vannacht behoorlijk liggen spoken dus ze heeft vanmorgen bijna 2,5u geslapen en kwam pas om 13u haar nest uit haha. We gaan straks nog bij opa eten (zus en zwager komen daar ook heen) dus dan heb ik liever dat ze nu nog even lekker rust. Ze hangt er momenteel een beetje tussenin: 2 slaapjes heeft ze niet altijd meer nodig, maar 1 slaapje is vaak nog te weinig. Ze is ook nog steeds aan het kletsen nu
En dan is er natuurlijk de vriendin van mijn vader, die wel de titel 'oma' heeft gekregen dus dat kent ze op zich wel 'opa en oma'
Lily ja ze heeft vannacht behoorlijk liggen spoken dus ze heeft vanmorgen bijna 2,5u geslapen en kwam pas om 13u haar nest uit haha. We gaan straks nog bij opa eten (zus en zwager komen daar ook heen) dus dan heb ik liever dat ze nu nog even lekker rust. Ze hangt er momenteel een beetje tussenin: 2 slaapjes heeft ze niet altijd meer nodig, maar 1 slaapje is vaak nog te weinig. Ze is ook nog steeds aan het kletsen nu
Ik ook *gaap* Zullen we maar gewoon doen dan?Reva schreef:Ik heb ook wel zin in een middagdutje
Ik zou ook wel even willen slapen.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Hey Lily, dat had ik even gemist! (heb ook niet teruggelezen haha) Maar wat leuk!
Ik ga lekker even liggen.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Pagina 12 van 40