Dagcafé
+27
M_as
Zwoesj
sanne-84
Suus
Atelier Madame
TwistedAngel
Blair
Filoria
TGR
Sjaantje
TNMN
silly-one
Toet
CCC
Kabouter
Rush
Lotus
Snoes
Susan
Lejow
Ambivalence
Pien
ExpressoB
Tiana
Qiara
Burn
Jordana
31 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé
Vergeet-me-nietje schreef:Lotus, ik herken je gevoel wel een beetje. Ik ben ook een controlfreak als het gaat om eten op de momenten dat ik probeer af te vallen. Op andere momenten loopt het juist de spuigaten uit, maar dat is dan weer de andere kant van het verhaal. Probeer in ieder geval in gedachten te houden dat je je nu niet goed voelt (moe, slap, futloos, etc.) en dat je je beter zult voelen als je iets meer eet. Probeer je daaraan vast te houden.
Ik probeer mezelf inderdaad maar steeds te zeggen dat ik me beter zal voelen als ik meer eet. Maar het blijft allemaal erg dubbel. En ik moet oppassen dat ik niet doorsla en juist veel te veel ga eten, want dat heb ik ook wel gehad.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
zo ik ben er weer, bestellingen zijn klaar. Wat is het hier rustig zeg.
Lotus, heb je verder nog geen hulp? En misschien kan je ter compensatie wel meer komkommer of iets eten?
Lotus, heb je verder nog geen hulp? En misschien kan je ter compensatie wel meer komkommer of iets eten?
Gast- Gast
Goedemorgen.
Wat vervelend Lotus dat je zo'n probleem hebt met eten. Ik heb het met periodes..al eet ik de ene keer bijna niks en vreet ik me de andere keer helemaal vol en het volgende moment is er niks aan de hand.
Rush hoe ziet dat dieet van jouw eruit dan?
Wat vervelend Lotus dat je zo'n probleem hebt met eten. Ik heb het met periodes..al eet ik de ene keer bijna niks en vreet ik me de andere keer helemaal vol en het volgende moment is er niks aan de hand.
Rush hoe ziet dat dieet van jouw eruit dan?
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Kabouter, ik doe het ziekenhuisdieet (google maar eens) en dat ziet er echt uit als weinig. Maar als je het naar binnen moet werken, dan vult het toch heel erg.
Ik drink nu wel veel meer water, ik dronk echt geen water. Dus dat is positief, nu nog volhouden.
Ik drink nu wel veel meer water, ik dronk echt geen water. Dus dat is positief, nu nog volhouden.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Goodmorning ladies!
Heb even wat afleiding nodig, zit me helemaal op te vreten hier... Mijn buren zijn weer 'gezellig' bezig met alle deuren en ramen open, heb maar even keihard de muziek aangezet... moet natuurlijk ook zo de fiets uit de schuur pakken, en we hebben ene verlaagde schutting... Vind het zo schaamteloos om zelf aan te gaan bellen hiervoor... Maar heb er duidelijk wel last van... Ga even bijlezen waar jullie het over hebben!
Heb even wat afleiding nodig, zit me helemaal op te vreten hier... Mijn buren zijn weer 'gezellig' bezig met alle deuren en ramen open, heb maar even keihard de muziek aangezet... moet natuurlijk ook zo de fiets uit de schuur pakken, en we hebben ene verlaagde schutting... Vind het zo schaamteloos om zelf aan te gaan bellen hiervoor... Maar heb er duidelijk wel last van... Ga even bijlezen waar jullie het over hebben!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Ohh..pff ik word al misselijk als ik ernaar kijk. Is het niet heel erg weinig variatie?
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, super saai. Maar daar heb ik geen moeite mee.Kabouter schreef:Ohh..pff ik word al misselijk als ik ernaar kijk. Is het niet heel erg weinig variatie?
De lunch is alleen gigantisch veel, dus dat heb ik aangepast voor mezelf.
Rush- Lady Post-a-lot
Nee, dat mag niet. Je mag alleen wat er staat en onbeperkt thee of koffie zonder suiker/melk. Water mag ook onbeperkt.
Rush- Lady Post-a-lot
Val je er ook een beetje mee af? Iemand op mijn werk was er mee bezig en was 1.5 kilo in een week afgevallen ermee... Ze vond eht erg tegenvallen, ze had meer verwacht...
CCC- Ratel
Ik ben me vergeten te wegen op het startmoment. Ik kan me pas vanavond wegen. Ik kan me niet voorstellen dat ik nu al afgevallen ben in ieder geval, haha.
Rush- Lady Post-a-lot
Goodmorning Reva!
Hmm... naja ik houd het wel gewoon bij mijn semi-Weightwatchers methode... En lekker veel bewegen, mijn haren gaan altijd een beetje overeind staan van als ik bepaalde dingen 'moet' eten... 9 van de 10x heb ik daar helemaal geen trek in... haha
Hmm... naja ik houd het wel gewoon bij mijn semi-Weightwatchers methode... En lekker veel bewegen, mijn haren gaan altijd een beetje overeind staan van als ik bepaalde dingen 'moet' eten... 9 van de 10x heb ik daar helemaal geen trek in... haha
CCC- Ratel
Ieuw... Ramen en deuren open!
Ik ga ervandoor, mijn buren hebben zijn weer klaar met dus ik kan mijn fiets pakken en even 15 km gaan fietsen... Thank god...
Ik ga ervandoor, mijn buren hebben zijn weer klaar met dus ik kan mijn fiets pakken en even 15 km gaan fietsen... Thank god...
CCC- Ratel
Ik ook niet, maar dat lekker veel bewegen schiet er bij mij nog wel eens bij in.
Rush- Lady Post-a-lot
Ik heb wel hulp, maar nog niet echt iets wat gericht is op het eten. Als het goed is komt dat ergens na de zomer. Denk ik. Bij mij wisselen periodes van weinig eten, veel eten en normaal eten elkaar al jaren af. En nu zit ik dus weer in zo'n periode van te weinig eten. En het lijkt nu een groter probleem te zijn dan het ooit is geweest.
Lotus- Ratel
en kan die hulp niet eventueel eerder? Want te weinig eten is ook niet goed voor je lichaam.
Doei CCC, fiets ze
Doei CCC, fiets ze
Gast- Gast
Nee, dat kan niet eerder. Ik heb er nu wel een klein beetje hulp bij van ZieZo. En het komt wel ter sprake binnen de therapie die ik nu heb. Maar verder is er nog niets mogelijk hier in de buurt. Na de zomer start bij de instelling waar ik in behandeling ben een afdeling voor eetstoornissen en dan kan ik daar misschien gerichte hulp krijgen. We zijn nu sowieso aan het kijken hoe mijn behandeling er verder uit gaat zien. Maar dat het eten meer aandacht moet krijgen, dat is wel duidelijk.
Lotus- Ratel
hopelijk kan ZieZO je nu al wat passende hulp bieden en dat je na de zomer er vol tegenaan kan.
Gast- Gast
Dat hoop ik ook.
Lotus- Ratel
Zooo, wat is het hier rustig?!
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873